o kiek kw variklis, DPF stovi ar ne?arturkaa wrote:Gal kas esate pirke mondeo 2.0 tdci turbina? arba zinote bent oreantacine kaina? Pradejo duminti masina ir is duslintuvo radau siandien privarvejusio tepalo, uzgazavus stipriau.
Naujosios mondes + ir -
- grx
- Klubo remėjas
- Posts: 231
- Joined: 2011 08 17 , 08:33
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 2,5 l Duratec V6
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Juoda
- Vairuoja nuo: 2001
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Naujosios mondes + ir -
Re: Naujosios mondes + ir -
103kw, o dpf nzn kas tas yr ETIS raso: Duratorq 2.0L DOHC CR TC Dsl 143PS, Stage IV + DPF Emissionsgrx wrote:o kiek kw variklis, DPF stovi ar ne?arturkaa wrote:Gal kas esate pirke mondeo 2.0 tdci turbina? arba zinote bent oreantacine kaina? Pradejo duminti masina ir is duslintuvo radau siandien privarvejusio tepalo, uzgazavus stipriau.
Re: Naujosios mondes + ir -
Manau pats paprasčiausias būdas paskambinti į Ford centrą arba nuvažiuoti ir pasiklausinėti, o kad atsakymus gausi, manau, abejoti nereikia, nes Ford.lt siūlau jau naujus automobilius su duju įranga.grx wrote:3. Del draugavimo su dujom info neturiu. Reiktu pasidomet Mazda savininku, ypac Mazda 6, nes cia Mazdos varikis. Is esmes, manau jei paskutines kartos duju iranga ir dar padaryta voztuvu tepimo sistema, problemu kilt neturetu.adp wrote:Sveiki,
ruosiuosi isigyti 2009 mondeo 2.3 AT.
<...>
3. kaip draugauja sitas variklis su dujomis?
<...>
http://www.ford.lt/lt/ford-su-dujine-iranga
- grx
- Klubo remėjas
- Posts: 231
- Joined: 2011 08 17 , 08:33
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 2,5 l Duratec V6
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Juoda
- Vairuoja nuo: 2001
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Naujosios mondes + ir -
vadinasi yra ir jis kas kiazkiek laiko valosi, t.y. uzkelia temperatura ismetimo sistemoje iki ~600'C, tada pila kura, kuris degdamas sudegina susikaupusius suodzius, to pasekoje buna daug baltu dumu ir visokie brudai lenda lauk minusas, kad apie vykstanti procesa borto kompas neinformuoja, galima orientuotis tik pagal "kvapa" ir momentines sanaudas, kurios stovint vietoj paykla ir laikosi iki 1,5l/h, kai normaliai buna 0.7-08l/h. Jei vaziuojant kyla itarimu, kad jis valosi, JOKIU BUDU NEGESINTI VARIKLIO, o vaziuoti toliau, pegeidautina laikant apsukas ties 3000aps/min, jei nera galimybes, bent jau negesinti variklio. Yra spec priedai, apie viena (WYNNS) girdejau teigiamus atsiliepimus, bet dar neteko isbandyti praktikoje.arturkaa wrote:103kw, o dpf nzn kas tas yr ETIS raso: Duratorq 2.0L DOHC CR TC Dsl 143PS, Stage IV + DPF Emissionsgrx wrote:o kiek kw variklis, DPF stovi ar ne?arturkaa wrote:Gal kas esate pirke mondeo 2.0 tdci turbina? arba zinote bent oreantacine kaina? Pradejo duminti masina ir is duslintuvo radau siandien privarvejusio tepalo, uzgazavus stipriau.
- grx
- Klubo remėjas
- Posts: 231
- Joined: 2011 08 17 , 08:33
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 2,5 l Duratec V6
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Juoda
- Vairuoja nuo: 2001
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Naujosios mondes + ir -
jie tikrai nezinos, su dujom Mondeo yra tik su 2.0 145 ag benzinu ir ten statomos paskutines kartos duju iranga + voztuvu tepimo sistema. 2.3 variklio siuo metu Mondeo gamoje nera, ji pakeite 2.0 EcoBoost.aklasis wrote:Manau pats paprasčiausias būdas paskambinti į Ford centrą arba nuvažiuoti ir pasiklausinėti, o kad atsakymus gausi, manau, abejoti nereikia, nes Ford.lt siūlau jau naujus automobilius su duju įranga.grx wrote:3. Del draugavimo su dujom info neturiu. Reiktu pasidomet Mazda savininku, ypac Mazda 6, nes cia Mazdos varikis. Is esmes, manau jei paskutines kartos duju iranga ir dar padaryta voztuvu tepimo sistema, problemu kilt neturetu.adp wrote:Sveiki,
ruosiuosi isigyti 2009 mondeo 2.3 AT.
<...>
3. kaip draugauja sitas variklis su dujomis?
<...>
http://www.ford.lt/lt/ford-su-dujine-iranga
Re: Naujosios mondes + ir -
o jie dujinę įrangą pradėjo dėti tik po "facelifto" ar ir anksčiau tą darė?grx wrote:jie tikrai nezinos, su dujom Mondeo yra tik su 2.0 145 ag benzinu ir ten statomos paskutines kartos duju iranga + voztuvu tepimo sistema. 2.3 variklio siuo metu Mondeo gamoje nera, ji pakeite 2.0 EcoBoost.
Ar kažko nežinau - kaip pvz. 2,3 nebuvo skirta EUDM ir todėl negalės pakomentuoti?
- grx
- Klubo remėjas
- Posts: 231
- Joined: 2011 08 17 , 08:33
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 2,5 l Duratec V6
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Juoda
- Vairuoja nuo: 2001
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Naujosios mondes + ir -
pirmieji su dujine iranga pasirode 2012 vasaros pradzioj.aklasis wrote:o jie dujinę įrangą pradėjo dėti tik po "facelifto" ar ir anksčiau tą darė?grx wrote:jie tikrai nezinos, su dujom Mondeo yra tik su 2.0 145 ag benzinu ir ten statomos paskutines kartos duju iranga + voztuvu tepimo sistema. 2.3 variklio siuo metu Mondeo gamoje nera, ji pakeite 2.0 EcoBoost.
Ar kažko nežinau - kaip pvz. 2,3 nebuvo skirta EUDM ir todėl negalės pakomentuoti?
Re: Naujosios mondes + ir -
[quote="almius"]Gerbiamieji, ties 200 tūkst. nepagailėkit tų 800 Lt pilnam aptarnavimui, nes keičiant pagrindinį paskirstymo mazgą niekas neduos garantijos jei nekeisi visų guolių, tuo pačiu ir vandens pompos. Ji (pompa) gi ten gal 120 Lt tekainuoja. Palyginus su rizika, kas gali nutikti jai užstrigus (bendras mazgas su pagrindiniu diržu) gal verta dar 200 tūkst. nuvažiuot be galvos skausmo sumokėjus 100 lt?
Tai gi, man pilnas servisas kainavo 860 su darbu, bet ne pas dylerį, o pas savus. Į kainą įėjo:
- Visi paskirstymo mazgo guoliai
- Vandens pompa
- Pagrindinis diržas
- Generatoriaus diržas
- Kuro filtras
- Tepalo filtras
- Sintetinis tepalas su Ford rekomendacijom 5 L.
Pats pasikeičiau oro filtrą (dvi minutės) bei salono filtrą (krūva reikalų atsukinėjant gazo pedalą). Iki šitų dalykų pakeitimo mano naujasis Mondis porą kartų buvo užgesęs ant laisvų apsukų ir servise rodė įtartinas kompo klaidas. Pasižiūrėjus kaip atrodė oro filtras ir kuro filtras, nekilo abejonių, kad vargu ar jie kada buvo keisti ir nuo to laiko jokių bėdų.
Ai, nu tai va, priimkit mane į draugus - Ford Mondeo Turnier 2007-11, TitaniumX 2.0 TDCI 96 kw.
Sveiki,manau greitu teks keisti pagrindini dirza su guoliukais,gal zinot kiek kainuoja tas dirzas ir guoliukai,darbas suzinojau kad apseis 340lt,masina ford mondeo 2007 tdci 103kw
Tai gi, man pilnas servisas kainavo 860 su darbu, bet ne pas dylerį, o pas savus. Į kainą įėjo:
- Visi paskirstymo mazgo guoliai
- Vandens pompa
- Pagrindinis diržas
- Generatoriaus diržas
- Kuro filtras
- Tepalo filtras
- Sintetinis tepalas su Ford rekomendacijom 5 L.
Pats pasikeičiau oro filtrą (dvi minutės) bei salono filtrą (krūva reikalų atsukinėjant gazo pedalą). Iki šitų dalykų pakeitimo mano naujasis Mondis porą kartų buvo užgesęs ant laisvų apsukų ir servise rodė įtartinas kompo klaidas. Pasižiūrėjus kaip atrodė oro filtras ir kuro filtras, nekilo abejonių, kad vargu ar jie kada buvo keisti ir nuo to laiko jokių bėdų.
Ai, nu tai va, priimkit mane į draugus - Ford Mondeo Turnier 2007-11, TitaniumX 2.0 TDCI 96 kw.
Sveiki,manau greitu teks keisti pagrindini dirza su guoliukais,gal zinot kiek kainuoja tas dirzas ir guoliukai,darbas suzinojau kad apseis 340lt,masina ford mondeo 2007 tdci 103kw
- grx
- Klubo remėjas
- Posts: 231
- Joined: 2011 08 17 , 08:33
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 2,5 l Duratec V6
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Juoda
- Vairuoja nuo: 2001
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Naujosios mondes + ir -
keist reikia ties 200 tukst, skirstymo diras Vistoj 559 Lt (rekomenduoju pasiklaust Valekonoj). Dar reikes generatoriaus dirza keist - 106 Lt.mondeo4 wrote: Sveiki,manau greitu teks keisti pagrindini dirza su guoliukais,gal zinot kiek kainuoja tas dirzas ir guoliukai,darbas suzinojau kad apseis 340lt,masina ford mondeo 2007 tdci 103kw
Re: Naujosios mondes + ir -
tai ta prasme dirzas nesikeicia kas 60000km,as siandien autodetaliu praduotuveje klausiau tai sake kad dirzas 100lt,guoliukai ir skremuliai irgi apie 100lt,tai bendroje sumoje 300lt,masina pravaziavus 100 000kmgrx wrote:keist reikia ties 200 tukst, skirstymo diras Vistoj 559 Lt (rekomenduoju pasiklaust Valekonoj). Dar reikes generatoriaus dirza keist - 106 Lt.mondeo4 wrote: Sveiki,manau greitu teks keisti pagrindini dirza su guoliukais,gal zinot kiek kainuoja tas dirzas ir guoliukai,darbas suzinojau kad apseis 340lt,masina ford mondeo 2007 tdci 103kw
Re: Naujosios mondes + ir -
mondeo4 wrote:tai ta prasme dirzas nesikeicia kas 60000km,as siandien autodetaliu praduotuveje klausiau tai sake kad dirzas 100lt,guoliukai ir skremuliai irgi apie 100lt,tai bendroje sumoje 300lt,masina pravaziavus 100 000kmgrx wrote:keist reikia ties 200 tukst, skirstymo diras Vistoj 559 Lt (rekomenduoju pasiklaust Valekonoj). Dar reikes generatoriaus dirza keist - 106 Lt.mondeo4 wrote: Sveiki,manau greitu teks keisti pagrindini dirza su guoliukais,gal zinot kiek kainuoja tas dirzas ir guoliukai,darbas suzinojau kad apseis 340lt,masina ford mondeo 2007 tdci 103kw
nu skambinau i vista ir tikrai mano varikliui kas 200 000 km reikia keisti dirza,stebuklai nebutu fordas
Re: Naujosios mondes + ir -
mondeo4 wrote: tai ta prasme dirzas nesikeicia kas 60000km,as siandien autodetaliu praduotuveje klausiau tai sake kad dirzas 100lt,guoliukai ir skremuliai irgi apie 100lt,tai bendroje sumoje 300lt,masina pravaziavus 100 000km
nu skambinau i vista ir tikrai mano varikliui kas 200 000 km reikia keisti dirza,stebuklai nebutu fordas [/quote]
Bet kad contitech'o dirzas rekomenduoja max 80k km nuvaziuoti, tai nebent gal fordas turi specelius dirzus savo gamybos??
Re: Naujosios mondes + ir -
Bet kad contitech'o dirzas rekomenduoja max 80k km nuvaziuoti, tai nebent gal fordas turi specelius dirzus savo gamybos?? [/quote]arturkaa wrote:mondeo4 wrote: tai ta prasme dirzas nesikeicia kas 60000km,as siandien autodetaliu praduotuveje klausiau tai sake kad dirzas 100lt,guoliukai ir skremuliai irgi apie 100lt,tai bendroje sumoje 300lt,masina pravaziavus 100 000km
nu skambinau i vista ir tikrai mano varikliui kas 200 000 km reikia keisti dirza,stebuklai nebutu fordas
nu nezinau man sake arba 10metu arba 200 000km,ir dar labai priklauso nuo variklio pas mane tdci 103kw,ir dar sake kad gali buti ir 120 000km ir 100 000km ir 160 000 priklauso nuo variklio
Re: Naujosios mondes + ir -
originalai 200 K
neoriginalams kas 100 arba kaip rekomenduoja dirzo gamintojas.
aisku visuomet galite ir daugiau sukti, bet kainos dirzu tikrai nedideles jei skaiciuoti nuvaziuotiems 100 K km (kiek kurui, tepalui islaidu tam tarpe buvo) - galima pasikeisti. paskui galvos neskaudes
neoriginalams kas 100 arba kaip rekomenduoja dirzo gamintojas.
aisku visuomet galite ir daugiau sukti, bet kainos dirzu tikrai nedideles jei skaiciuoti nuvaziuotiems 100 K km (kiek kurui, tepalui islaidu tam tarpe buvo) - galima pasikeisti. paskui galvos neskaudes
Re: Naujosios mondes + ir -
smarkiai nesiginčysiu, bet kaip tik šiandiena valydamas stalą radau „Inchcape Motors“ Vilnius Service check sheet specification list'ą, kuriame savo ranka pasižymėjau tokius skaičius (nes tik nusipirkęs užlėkiau pasitikrinti kiek kainuotų) - "2100 filtrai ir diržas".grx wrote: 1.8 TDCi 92 kw orginalus dirzas - 265.92 Lt su PVM, va pakeitimas tai nepigus - 412.61 Lt, nes keicia 3,1 val.
o siaip visu MkIV dyzeliu dirzai keiciasi prie 200 K, kai kuriu benzinu prie 160 K, o kai kur benzinu visai nesikeicia, nes grandine stovi.
Tai nežinau, kas ten tiek kainuoja, bet nemanau, kad filtrų kaina arba jų keitimas sudaro šios sumos pagrindą.
p.s. kas rekomenduos kokį servisą Vilniuje, kuriame patikimai pakeistų kaitinimo žvakes?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests