Page 1 of 1

Laisvu reguliavimas 1,8 TD MK2

Posted: 2013 11 08 , 15:45
by vytautasltu
Sveiki,

Problema tokia: pasikeiciau tepalus, ju filtra ir kuro filtra. Nusiorinau kuro sistema atsukdamas varzta ant siurblio (foto tarp 2 ir 3 varžto, http://img3.imageshack.us/img3/6192/picture071qw.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ). Užsikūriau, važiuojant pradeda gesti. Gesta tik ant laisvu, spaudziant gaza ar riedant ant pavaros viskas gerai. Uzvedus vel, laisvom apsukom dirba be problemu, tik paspaudziu gaza, atleidziu, nukrenta apsukos ir uzgesta.
Kaip suprantu reikia susireguliuoti laisvas apsukas. Ieskojau forume, bet aprašymuose nebėra foto, o spėliot kur kuris varžtas reguliuojant nesinori.
Gal kas netingi trumpai aprašyti kaip reguliuotis pagal anksčiau pateiktą foto arba galėtų šiandien vakare, ne už ačiū, pagelbėt.

860149421

Re: Laisvu reguliavimas 1,8 TD MK2

Posted: 2013 11 08 , 17:49
by Algis
Nori pasakyti teksta istryne foto paliko turia buti ieskok.

Re: Laisvu reguliavimas 1,8 TD MK2

Posted: 2013 11 11 , 16:16
by vytautasltu
aciu. bandysim reguliuot

Re: Laisvu reguliavimas 1,8 TD MK2

Posted: 2013 11 11 , 17:27
by Raime
Stai vyskas labai aiskiai parasyta
Istorija tokia.Buvo isardytas laisvu apsisukimu velenelio svirtys.
http://img265.imageshack.us/img265/1803/picture628c.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Po surinkimo variklis pradejo blogai vestis .Surenkant svarbu sukabinti taisyklingai visas spyruokles.
http://img856.imageshack.us/img856/9110/picture619.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img717.imageshack.us/img717/4737/picture622.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Dabar tikrinam ar taisyklingai surinkome.Dirbanciam varikliui svirti nr. 1 nustumiam i vairuotojo puse turia sukilti apsukos,atleidus svirtis turia atsokti atgal.
http://img4.imageshack.us/img4/5104/picture623v.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Patraukiam STOP svirti variklis turia uzgesti,atleidus turia atsokti i vieta.
http://img6.imageshack.us/img6/945/picture625t.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeigu viskas taip veikia reguliuojam laisvas apsukas.
Iskabinam troseli is svirties nr. 1,atleidziam iki galo gazo atramini varzta nr. 2.
Uzsilus varikliui iki darbines temperaturos su varztu nr. 3 sureguliuojam laisvas apsukas.
Dabar su varztu nr. 2 stabilizuojam variklio darba,nes priesingu atveju nuemus gaza variklis sudrebes.Varzta nr.2 sukam tol kol nuemus gaza apsukos nukris svelniai tik nepersistenkim nes tada uzsilaikys ar netgi gali pradeti gazuotis.
Ikabinam troseli i svirti nr. 1.
Laisvos apsukos svarbu uzvedimo metu nes kuro padavimas nebus mazesnis negu kaip mes sureguliavom.

Re: Laisvu reguliavimas 1,8 TD MK2

Posted: 2014 07 01 , 12:07
by keksiux
Sveiki, kaip išsiema pirmoji (kairiausia) dalis? http://img265.imageshack.us/img265/1803/picture628c.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Man per ten dyzelis bėga

Re: Laisvu reguliavimas 1,8 TD MK2

Posted: 2014 07 01 , 13:17
by Raime
Turi vysa dangteli nuimti ir tada nuimsi ta dali