Plastikinis kolektorius ir dujos
Plastikinis kolektorius ir dujos
Sveiki,
Nusipirkau 1999 m. Mk2 su Zetek 1,8, noriu dujas isideti, bet sako kad pavojinga, nes isiurbimo kolektorius yra plastikinis ir gali sprogti. Ar yra galimybe vietoj plastikinio uzdeti aliuminini nuo kito modelio? Nuo kokio tiktu? Ar is tiesu nera pavojaus?
Nusipirkau 1999 m. Mk2 su Zetek 1,8, noriu dujas isideti, bet sako kad pavojinga, nes isiurbimo kolektorius yra plastikinis ir gali sprogti. Ar yra galimybe vietoj plastikinio uzdeti aliuminini nuo kito modelio? Nuo kokio tiktu? Ar is tiesu nera pavojaus?
- Gezatron
- Forumo Tėvas
- Posts: 3786
- Joined: 2007 09 24 , 20:17
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: Neturiu mondeo
- Variklis: 3,0 l Duratec V6
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Raudona
- Location: Utena
- Contact:
Re: Plastikinis kolektorius ir dujos
paprastas dujas nori deti? nu tai gi grezia chalupskes dujininkai ir viskas.... o jei 4 kartos tiesioginio ypurskimo tai seip tai jos neprogsta...
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Re: Plastikinis kolektorius ir dujos
Tai jo, paprastas, tiesiogines kainuos kaip visa masina
-
- Moderatorius
- Posts: 2517
- Joined: 2010 07 02 , 10:32
- Vardas/Pavardė:: Raime
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratorq TD
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Pilka
- Vairuoja nuo: 1991
- Location: Panevėžys
- Contact:
Re: Plastikinis kolektorius ir dujos
Jei dujininkai normaliai ides iranga tai tau jokio pavojaus nebus i ta plastikyni kolektoriu turi ideti voztuva per kuri sovymo atveju iseis dujos ir kolektorius liks sveikas
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
Re: Plastikinis kolektorius ir dujos
ok, cia jau naudinga infoRaime wrote:Jei dujininkai normaliai ides iranga tai tau jokio pavojaus nebus i ta plastikyni kolektoriu turi ideti voztuva per kuri sovymo atveju iseis dujos ir kolektorius liks sveikas
Re: Plastikinis kolektorius ir dujos
Siaip pas mane yra taskines, buvau idomumo delei sudejas paprastas (uzdejau masytuva po "backa", uzmeciau reduktoriu paprasta ir atjungiau purkstukus. Tai ka galiu pasakyti- viskas kuo puikiausiai dirbo, tik skirtumas toks, kad kuro sanaudos skiriasi apie 1 L duju. (tiesa- pas mane su taskinem sunkiai dirba, nes nesukalibruoja del variklio bedu). Bet saudyti niekas nei karto nesave- tiesiog reikia kad butu naujos geros zvakes tinkancios LPG ir geri nauji zvaklaidziai.
-
- Dalyvis
- Posts: 601
- Joined: 2009 06 29 , 18:14
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkI
- Variklis: 2,0 l Duratorq TD
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Location: Šalčininkai
- Contact:
Re: Plastikinis kolektorius ir dujos
jei dujos i masina tai tik tiesiogines, kitaip tampa ta pati namine dujine virykle, ir slegio numetimo voztuvai kartais lieka beverciai.. na kolegos teisingai sako "Jei dujininkai normaliai ides iranga..." o bet taciau, LTU mazai tokiu kurie normaliai remontuoja masinas, o deda dujas ... Lietuva gi
Re: Plastikinis kolektorius ir dujos
Cia tai labai sutiksliu, nes dujas lietuvoj deda ziauriai. Ir jei susideda viskas gerai, ir veikia, tai galvas vyrai iskelia, o jei kazkas netaip, tada jau prasideda, kad variklis nedirba su bendzinu, todel sukalibruoti negali, tai siaip pas koki elektrika siulo pavaziuoti, o dar smagiau, kai po to nustoja kas nors veikti ir sako cia ne musu kalte...
Dar geriau jie "regulioja" dujas- prisijungia kompa, isikisa i dusle ismetimo analizatoriu, paeidzia autokalibracija ir sako- viskas, dabar bus tikrai gerai. Nors kiek zinau normaliai reguliojant turetu su tuom savo loptopu sestis i masina ir vaziuoti pasivazineti, analizuojant variklio darbo lentele, kada nulesina misini, o kada suriebina perdaug.. Juk masina vaziuoja tai su apkrova, o nekaip regulioji laisva...
Dar geriau jie "regulioja" dujas- prisijungia kompa, isikisa i dusle ismetimo analizatoriu, paeidzia autokalibracija ir sako- viskas, dabar bus tikrai gerai. Nors kiek zinau normaliai reguliojant turetu su tuom savo loptopu sestis i masina ir vaziuoti pasivazineti, analizuojant variklio darbo lentele, kada nulesina misini, o kada suriebina perdaug.. Juk masina vaziuoja tai su apkrova, o nekaip regulioji laisva...
-
- Dalyvis
- Posts: 563
- Joined: 2012 12 20 , 14:14
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,2 l Duratorq TD
- Kuro tipas: Benzinas/dujos
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Sidabrinė
- Vairuoja nuo: 2011
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Plastikinis kolektorius ir dujos
Va, baisula man rodos užkabino tikrąją dujų (ir kuo toliau tuo labiau mašinų) meistravimo problemą.
Lietuvis šiaip labai gabus ir nagingas žmogus, dirba gerai ir darbščiai tiek veržliarakčiu, tiek grąžtu, bet kai kalba pasisuka apie kompiuterius, tai jau problema, reikia mokytis iš naujo nes jų prikišta dabar visur. Specialistų jau mokančių ir galinčių kitus mokyt yra vienetai ant mūsų šalies. Jaunimas kadangi dėl ne visiem suvokiamų priežasčių bijosi profesinių mokyklų nesimoko, o ir nenustebčiau, kad nėr mokytojų suprantančių kaip mašinos kompą pagamint reikia, o aukštąsias mokyklas baigę IT inžinieriai net nežiūri į autotvarkymo pusę, nors toj terpėj galėtų ojojoj kaip prasisukt. Kai Lietuvos autoparką sudarys mašinos pagrinde po 2004 m. gamybos, autoservisuose galėsi nebent tepalus pasikeist ar važiuoklę persirinkt (ir tai ne visom mašinom galioja). Atsakymo į rimtesnes bėdas teks ieškotis pačiam.
Kaip pavyzdys, man dujas statęs žmogus tam versle jau 15 metų. Kai mašinos buvo su karbais ir tereikėjo ant jo šlangą užmaut, kad važiuotų dujom klientūrą turėjo nesveikai didelę. Kuo toliau, kuo daugiau kompų mašinose, kuo daugiau tiesioginio benzo įpurškimo variklių gaminama, tuo daugiau problemų jam iškyla. Išgrežiota, suvedžiota, viskas beprotiškai gražiai (nu vienas samarėzas, tiesa, yra į saloną įlindęs per grindis) bet kai susidūrė su realia problema abiejų kompų suderinamume, neturėjo žalio supratimo nuo ko pradėt ieškot problemos ir pradėjo benzo purkštukus kaltint.
Išsiliejau
Lietuvis šiaip labai gabus ir nagingas žmogus, dirba gerai ir darbščiai tiek veržliarakčiu, tiek grąžtu, bet kai kalba pasisuka apie kompiuterius, tai jau problema, reikia mokytis iš naujo nes jų prikišta dabar visur. Specialistų jau mokančių ir galinčių kitus mokyt yra vienetai ant mūsų šalies. Jaunimas kadangi dėl ne visiem suvokiamų priežasčių bijosi profesinių mokyklų nesimoko, o ir nenustebčiau, kad nėr mokytojų suprantančių kaip mašinos kompą pagamint reikia, o aukštąsias mokyklas baigę IT inžinieriai net nežiūri į autotvarkymo pusę, nors toj terpėj galėtų ojojoj kaip prasisukt. Kai Lietuvos autoparką sudarys mašinos pagrinde po 2004 m. gamybos, autoservisuose galėsi nebent tepalus pasikeist ar važiuoklę persirinkt (ir tai ne visom mašinom galioja). Atsakymo į rimtesnes bėdas teks ieškotis pačiam.
Kaip pavyzdys, man dujas statęs žmogus tam versle jau 15 metų. Kai mašinos buvo su karbais ir tereikėjo ant jo šlangą užmaut, kad važiuotų dujom klientūrą turėjo nesveikai didelę. Kuo toliau, kuo daugiau kompų mašinose, kuo daugiau tiesioginio benzo įpurškimo variklių gaminama, tuo daugiau problemų jam iškyla. Išgrežiota, suvedžiota, viskas beprotiškai gražiai (nu vienas samarėzas, tiesa, yra į saloną įlindęs per grindis) bet kai susidūrė su realia problema abiejų kompų suderinamume, neturėjo žalio supratimo nuo ko pradėt ieškot problemos ir pradėjo benzo purkštukus kaltint.
Išsiliejau
Re: Plastikinis kolektorius ir dujos
Teisingai, technika juda į priekį, o meistrai ne visi suspėja su tuo. Bet tikrai yra specializuotų servisų, kurie tvarkinai padarys viską, aišku kalbu apie taškines dujas. Žinoma, kaina atitinkama. Jei dėsit į bulką pirmos kartos dujas, tai ir važiuosit su jom be problemų. Bet kai norit į 00 metų mašiną dėt pirmos kartos dujas, nesigaus gerai, nes yra kompai, o ant dujų tik varžtas. Nebūna gerai, pigiai ir t.t.
Re: Plastikinis kolektorius ir dujos
Siaip Lend gerai sako su tuom mokymu. Bet pastebesiu viena vieta- Lietuvoje moko autosaltkalvius, autoelektrikus vos ne pagal tarybine literatura, kur pavaizduotas GAZ 53 variklis Siaip jie moka starteriui angliukus pakeisti, rele kokia surasti, o jei jau kas ne taip, tai dazniausiai praveda nauja laida ir priburia kruvas reliu
Kas liecia duju kompus, tai reiktu atkreipti demesi, kad europoje pagrindines rinkas gamybai laiko lenkai ir olandai. O siaip vaziuojant per europa, gerai pasidairyti reikia degaliniu prekiaujanciu LPG. Todel ir specialistu trukumas. Juk visi zinom, kad jei zmogus tikrai suprato apie masinas ir mokejo jas normaliai tvarkyti jau seniausiai dirba servisiuke UK arba naujai lietuviu atrastoje Norvegijoje... Ten juk ir pinigus moka, o ne taip, kaip lietuvoj..
Tad reziume galiu pasakyti- jei pats nemoki elgtis su tuom paciom dujom, tai geriausiai vaziuoti su tuom, ka idejo gamykla...
O jei jau turi rankas, galva ant peciu, siek tiek moki naudotis Google teikiamais malonumais, tada reikia tik pasidometi ir suzinosi kaip reikia tiek isideti dujas, tiek jas normaliai susitvarkyti. As kai pasiemiau savo monde, tai man taskines dujos buvo didziulis stebuklas. Dabar galiu drasiai pasakyti, kad tai tas pats s....as kaip ir mono, tik skiriasi, kad purkstukai veikia analogiskai vietoj bendzino purkstuku ir atidaro, bei uzdaro angeles paskirtytuve. O visa kita- nusiperki laida uz 60-100 Lt, parsisiunti programnele savo kompo, sedi i masina pasiemes vairuotoja ir smaugi masina iki paraudonavimo, kol visus taskus susikalibruoji rankiniu budu ir turi pasakiskai gerai vaziuojancas dujas...
Stai ir as issiliejau..
Kas liecia duju kompus, tai reiktu atkreipti demesi, kad europoje pagrindines rinkas gamybai laiko lenkai ir olandai. O siaip vaziuojant per europa, gerai pasidairyti reikia degaliniu prekiaujanciu LPG. Todel ir specialistu trukumas. Juk visi zinom, kad jei zmogus tikrai suprato apie masinas ir mokejo jas normaliai tvarkyti jau seniausiai dirba servisiuke UK arba naujai lietuviu atrastoje Norvegijoje... Ten juk ir pinigus moka, o ne taip, kaip lietuvoj..
Tad reziume galiu pasakyti- jei pats nemoki elgtis su tuom paciom dujom, tai geriausiai vaziuoti su tuom, ka idejo gamykla...
O jei jau turi rankas, galva ant peciu, siek tiek moki naudotis Google teikiamais malonumais, tada reikia tik pasidometi ir suzinosi kaip reikia tiek isideti dujas, tiek jas normaliai susitvarkyti. As kai pasiemiau savo monde, tai man taskines dujos buvo didziulis stebuklas. Dabar galiu drasiai pasakyti, kad tai tas pats s....as kaip ir mono, tik skiriasi, kad purkstukai veikia analogiskai vietoj bendzino purkstuku ir atidaro, bei uzdaro angeles paskirtytuve. O visa kita- nusiperki laida uz 60-100 Lt, parsisiunti programnele savo kompo, sedi i masina pasiemes vairuotoja ir smaugi masina iki paraudonavimo, kol visus taskus susikalibruoji rankiniu budu ir turi pasakiskai gerai vaziuojancas dujas...
Stai ir as issiliejau..
Re: Plastikinis kolektorius ir dujos
EGR sistemos dalis, kuri dalį išmetamųjų dujų gražina atgal į įsiurbimą.
Re: Plastikinis kolektorius ir dujos
tai teks lėkt pas meistrą, kad dasuktų kaip priklausodonatas_s wrote:EGR sistemos dalis, kuri dalį išmetamųjų dujų gražina atgal į įsiurbimą.
- Gezatron
- Forumo Tėvas
- Posts: 3786
- Joined: 2007 09 24 , 20:17
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: Neturiu mondeo
- Variklis: 3,0 l Duratec V6
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Raudona
- Location: Utena
- Contact:
Re: Plastikinis kolektorius ir dujos
tai gi pats rakta pasimk ir dasisuksi, ce nk nesugadinsi, nes nera kam sugest
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests