Page 1 of 7

Perjungus ant dujų gęsta variklis

Posted: 2012 10 06 , 08:11
by zhaibass
Sveiki :ploti: Tai va, nesenai nusipirkau Mondę su Mk1 varikliu. Mašina tai tokia, kad kolkas pretenzijų neturiu, linksma važiuot su ja :D Tai va, pakalbėkim apie mano problemą, esmė tame, kad pulsuoja apsukos, perjungus ant dujų kartais trukčioja, traukos nebėra, palikus ant laisvo bėgio ant karto užgęsta. Bet užgęsta ir ant benzino :D kame galėtų būt problema?

Re: Perjungus ant dujų gęsta variklis

Posted: 2012 10 06 , 21:12
by zhaibass
vilius wrote:
zhaibass wrote:Taip, trys padėtys pas mani, o jei pastoviai kurčiau ant dujų, bet benzo būtų bake?
Ateis laikas (ziema) kai tiesiog dujom nebeuzkursi. todel palik vidurineje padetyje ir kurk kaip priklauso. Perjugnus ant duju gesta todel, kad reduktoriuje uzsinese elektrovoztuvas.
Bet tai kaip yra, stabdant ant laisvo bėgio ant karto užgęsta mašina

Re: Perjungus ant dujų gęsta variklis

Posted: 2012 10 06 , 21:19
by vilius
Dabar taip - papasakok aiskiai problema. gesta stovint ant laisvu ar ir vaziuojant ijungus laisva gesta? apsuku sokinejimas buna ant duju ar ir ant benzino. siltam ar saltam varikliui?

Re: Perjungus ant dujų gęsta variklis

Posted: 2012 10 06 , 21:26
by zhaibass
vilius wrote:Dabar taip - papasakok aiskiai problema. gesta stovint ant laisvu ar ir vaziuojant ijungus laisva gesta? apsuku sokinejimas buna ant duju ar ir ant benzino. siltam ar saltam varikliui?
Mashina gęsta ir stovint ir ant laisvo važiuojant. Apsukos shokinėja ir ant dujų ir ant benzo, ant benzo mažiau. Dėl variklio temperaturos nieko negaliu pasakyt, nes termostatas ir atsidaręs ir užstrigęs. Šiand norėjau jį pasikeist, bet varžtų galvos beveik prasisuko

Re: Perjungus ant dujų gęsta variklis

Posted: 2012 10 06 , 21:55
by karantes
Nelabai supratau, rašai, kad gesta ant dujų, o gale posto, kad ir ant benzo.

gali būt laisvos eigos vožtuvas dėl apsukų, gal reguliuot dujas užtenka, o gal reik reduktorių remontuot/keist, kaip vakumo šlangutės, reiktų pažiūrėt. Jei neseniai nusipirkai tai reiktų pasikeist tepalus ir filtrą bent jau.

Re: Perjungus ant dujų gęsta variklis

Posted: 2012 10 07 , 11:24
by vilius
karantes wrote:Nelabai supratau, rašai, kad gesta ant dujų, o gale posto, kad ir ant benzo.

gali būt laisvos eigos vožtuvas dėl apsukų, gal reguliuot dujas užtenka, o gal reik reduktorių remontuot/keist, kaip vakumo šlangutės, reiktų pažiūrėt. Jei neseniai nusipirkai tai reiktų pasikeist tepalus ir filtrą bent jau.
Jei viskas pasireiskia ir ant benzino pirmoi eilei butu zvakiu zvaklaidziu keitimas ir vakuminiu slangeliu tikrinimas. Kaip suprantu is parasymo net ne dujose cia esme

Re: Perjungus ant dujų gęsta variklis

Posted: 2012 10 07 , 12:48
by Eddy
jei gesinejimas ant benzino ir duju ziurek laisvos eigos varikliuka, praeik vaumus., pasitikrink maf., nes jei jis neveikia kritus apsukoms paduoda daugiau oro, o kai mafas neveikia, kompiuteriui neduoda signalo kad ipurksti daugiau kuro., tai oro perteklius ji uzgesina.., kaip ir sakiau pertikrink ir vakumo sistema. del duju trukciojimo - pasikeisk zvakes ir zvaklaidzius., ir butinai vaziuok pas dujininkus, kad pertikrintu duju iranga., gali tekti perinkti reduktoriu., pareguliuoti dujas.

Re: Perjungus ant dujų gęsta variklis

Posted: 2012 10 07 , 13:06
by zhaibass
Eddy wrote:jei gesinejimas ant benzino ir duju ziurek laisvos eigos varikliuka, praeik vaumus., pasitikrink maf., nes jei jis neveikia kritus apsukoms paduoda daugiau oro, o kai mafas neveikia, kompiuteriui neduoda signalo kad ipurksti daugiau kuro., tai oro perteklius ji uzgesina.., kaip ir sakiau pertikrink ir vakumo sistema. del duju trukciojimo - pasikeisk zvakes ir zvaklaidzius., ir butinai vaziuok pas dujininkus, kad pertikrintu duju iranga., gali tekti perinkti reduktoriu., pareguliuoti dujas.
del trukciojimo, tai trukcioja vaziuojant dujomis, ir po keliu sekundziu uzgesta auto

Re: Perjungus ant dujų gęsta variklis

Posted: 2012 10 08 , 08:43
by zhaibass
Dėl apsukų pulsavimo ir užgęsimo mašinos, tai tas variantas būna daugiau ant dujų. O didelę reikšmę turi, kad termostatas atsidaręs ir užstrigęs, aušina variklį vis laiką didžiuoju ratu?

Re: Perjungus ant dujų gęsta variklis

Posted: 2012 10 08 , 11:11
by vilius
zhaibass wrote:Dėl apsukų pulsavimo ir užgęsimo mašinos, tai tas variantas būna daugiau ant dujų. O didelę reikšmę turi, kad termostatas atsidaręs ir užstrigęs, aušina variklį vis laiką didžiuoju ratu?
na reiksme tokia kad variklis nepasiekia darbines temperaturos, ko pasekoje dideja kuro sanaudos.
o del trukciojimo matai, jei zvakese, zvaklaidziuose, ar kokioi vakuminei slangelei problema, tai vaziuojant dujomis gedimas labiau jauciamas nei benzinu. del to tavo vietoje jei masina nesenai nupirkta keisciau zvaklaidzius, zvakes. Po to reiketu ziureti kas darosi ar pagerejo ar ne

Re: Perjungus ant dujų gęsta variklis

Posted: 2012 10 08 , 11:32
by zhaibass
vilius wrote:
zhaibass wrote:Dėl apsukų pulsavimo ir užgęsimo mašinos, tai tas variantas būna daugiau ant dujų. O didelę reikšmę turi, kad termostatas atsidaręs ir užstrigęs, aušina variklį vis laiką didžiuoju ratu?
na reiksme tokia kad variklis nepasiekia darbines temperaturos, ko pasekoje dideja kuro sanaudos.
o del trukciojimo matai, jei zvakese, zvaklaidziuose, ar kokioi vakuminei slangelei problema, tai vaziuojant dujomis gedimas labiau jauciamas nei benzinu. del to tavo vietoje jei masina nesenai nupirkta keisciau zvaklaidzius, zvakes. Po to reiketu ziureti kas darosi ar pagerejo ar ne
žvakes 1-no kontakto? :?

Re: Perjungus ant dujų gęsta variklis

Posted: 2012 10 08 , 11:37
by vilius
zhaibass wrote:
vilius wrote:
zhaibass wrote:Dėl apsukų pulsavimo ir užgęsimo mašinos, tai tas variantas būna daugiau ant dujų. O didelę reikšmę turi, kad termostatas atsidaręs ir užstrigęs, aušina variklį vis laiką didžiuoju ratu?
na reiksme tokia kad variklis nepasiekia darbines temperaturos, ko pasekoje dideja kuro sanaudos.
o del trukciojimo matai, jei zvakese, zvaklaidziuose, ar kokioi vakuminei slangelei problema, tai vaziuojant dujomis gedimas labiau jauciamas nei benzinu. del to tavo vietoje jei masina nesenai nupirkta keisciau zvaklaidzius, zvakes. Po to reiketu ziureti kas darosi ar pagerejo ar ne
žvakes 1-no kontakto? :?
Vieno kontakto, pasakysi mondeo, tai jau zinos. Geriausia aisku pirkti NGK zvakes. Taip pat siulymas pasikeisti ir zvaklaidzius. ~70lt kainuos laidai zydriaus parduotuveje cekiski

Re: Perjungus ant dujų gęsta variklis

Posted: 2012 10 08 , 12:05
by zhaibass
Pirma užteks pasikeist tik žvakes :D

Re: Perjungus ant dujų gęsta variklis

Posted: 2012 10 08 , 13:53
by vilius
zhaibass wrote:Pirma užteks pasikeist tik žvakes :D
NU matai, pilnai tiketina kad trukciojimai pasireiskia del zvaklaidziu. Tada neskubek nieko pirkt. Palauk kol sutems, atsidaryk kapota ir pagazuok, jei matysi kad laidai kibirksciuoja tai jiem irgi laikas jau

Re: Perjungus ant dujų gęsta variklis

Posted: 2012 10 08 , 16:42
by zhaibass
vilius wrote:
zhaibass wrote:Pirma užteks pasikeist tik žvakes :D
NU matai, pilnai tiketina kad trukciojimai pasireiskia del zvaklaidziu. Tada neskubek nieko pirkt. Palauk kol sutems, atsidaryk kapota ir pagazuok, jei matysi kad laidai kibirksciuoja tai jiem irgi laikas jau
Tada jo :D