Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija MK4
Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija MK4
Kas bande ,gal planuojama daryt, pliusai minusai, ar verta pasidalinkit ispudzius
- grx
- Klubo remėjas
- Posts: 231
- Joined: 2011 08 17 , 08:33
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 2,5 l Duratec V6
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Juoda
- Vairuoja nuo: 2001
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija
buvau susigundes http://www.mybluefin.co.uk/search?make= ... riant=1855" onclick="window.open(this.href);return false;
bet kazkaip kaina tuo metu buvo ar 500 svaru, siai dienai sumazino iki 320
bet kazkaip kaina tuo metu buvo ar 500 svaru, siai dienai sumazino iki 320
Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija
Tokiu pover box deti nesiuliciau zinau i mersedes ml 400 nuejo 3 purkstukai per metus audi a6 2008 elektronoka kazkas atsitiko
- grx
- Klubo remėjas
- Posts: 231
- Joined: 2011 08 17 , 08:33
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 2,5 l Duratec V6
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Juoda
- Vairuoja nuo: 2001
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija
Na nzn, produktas kaip ir anglu, anglijoje ford'ai populiarus, kaip pas mus VW, tad manau patirties tikrai yra. ir pagal parametrus matosi, kad ne ant max uzkelta.
Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija
Paskaiciau, gan senoki pranesimai. tai kaip yra istikruju su tais chipais? ebay.com pilna uz 70-100 USD valdymo pulteliu. tikrai nenoreciau jei isidejus toki brieda, man poto nueitu kokie purkstukai ar pan.. yra ir uz 300-400 USD tokio pat tipo chipu. Verta butu pameginti isideti i monde?
- grx
- Klubo remėjas
- Posts: 231
- Joined: 2011 08 17 , 08:33
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 2,5 l Duratec V6
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Juoda
- Vairuoja nuo: 2001
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija
ivertinus, kad elektronika visgi sudetinga, su noname chipais nepraseciau, geriau jau tada pas lietuvius "hakerius" varyt, jei bus kazkaip netaip, turesi kur kreiptis, o chipo pardavejas, kazin ar kuom pades bedai iskilus.Profilaktiskas wrote:Paskaiciau, gan senoki pranesimai. tai kaip yra istikruju su tais chipais? ebay.com pilna uz 70-100 USD valdymo pulteliu. tikrai nenoreciau jei isidejus toki brieda, man poto nueitu kokie purkstukai ar pan.. yra ir uz 300-400 USD tokio pat tipo chipu. Verta butu pameginti isideti i monde?
Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija
su toms dėžutėm korekcijos normalios nepadarys, net apie tai negalvokit. http://www.vimota.lt" onclick="window.open(this.href);return false; viskas bus aišku ir nėra kosminiai pinigai
Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija
nemazi pinigai toj vimotoi.. pabandysiu uzklaust,ka is saviskes butu galima islauzt
-
- Klubo remėjas
- Posts: 646
- Joined: 2010 09 15 , 10:46
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Mėlyna
- Vairuoja nuo: 2006
- Location: Biržai
- Contact:
Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija
Jei čipuoji vimotoi tai ir ant dyno stendo pamatuoja prieš ir po. Kad realiai pamatytum ką turėjai ir ką turėsikarantes wrote:su toms dėžutėm korekcijos normalios nepadarys, net apie tai negalvokit. http://www.vimota.lt" onclick="window.open(this.href);return false; viskas bus aišku ir nėra kosminiai pinigai
MkI, MkII, MkIII.
Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija
nė už ką nerizikuočiau su dėžutėm. Bet ir nepasakyčiau, kad brangu, nes buvo rašytos ir 500 svaru ir 300 usd, čia 500 ar 600lt, bet busi garantuotas, nes kiekvienai mašinai kuria derina individualią programą. Siūlau su jais pasikonsultuot, gal ir nelabai šališki komentarai, nes jie tuo verčias, tai tų dėžučių negirs, bet gausi argumentus iš patirties ir žinių. Paskaityk forumą ir DUK, biški suprasi kas tas chip tuning
Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija
Ok - galios padidinimas yra neblogas reikalas, bet kaip su kuro sąnaudomis? Vimotos DUK apie tai tylu. Forumuose tik keletas prisilietimų prie tokios temos - ale nesikeis.
Tiesa? Mitas?
Be to, kaip tai keičia variklio tarnavimo ilgaamžiškumą/dėvėjimąsi.
Tiesa? Mitas?
Be to, kaip tai keičia variklio tarnavimo ilgaamžiškumą/dėvėjimąsi.
Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija
Mano buvusiam pasatui buvo atliktas chiptiuningas vimotoje, patenkintas likau. Sumazejo kuro sanaudos, padidejo sukimo momentas, kilovatai. Pravaziuota buvo apie30k km ir jokiu salutiniu efektu neatsiradoaklasis wrote:Ok - galios padidinimas yra neblogas reikalas, bet kaip su kuro sąnaudomis? Vimotos DUK apie tai tylu. Forumuose tik keletas prisilietimų prie tokios temos - ale nesikeis.
Tiesa? Mitas?
Be to, kaip tai keičia variklio tarnavimo ilgaamžiškumą/dėvėjimąsi.
Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija
lygiagrečiai diskusiją įtraukiau ofiso dyzelistus - sako efektas geriausiai juntamas senesniems dyzeliams (ypač kas liečia kuro sąnaudų pagerėjimą).arturkaa wrote: Mano buvusiam pasatui buvo atliktas chiptiuningas vimotoje, patenkintas likau. Sumazejo kuro sanaudos, padidejo sukimo momentas, kilovatai. Pravaziuota buvo apie30k km ir jokiu salutiniu efektu neatsirado
Klausimas būtų koks konkrečiau buvo pasato variklis?
Man tai pasakysiu atvirai nagai niežti pačipuoti... bet kol kas dar ir laužausi kaip nekalta mergelė
Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija
Pas mane buvo 1.9 tdi 81 kw, bet nuo varilkio daug nepriklauso senumo, tiesiog dabar naujesnese masinose daugiau elektroniniu saugikliu mazinanciu ir taip kuro sanaudasaklasis wrote:lygiagrečiai diskusiją įtraukiau ofiso dyzelistus - sako efektas geriausiai juntamas senesniems dyzeliams (ypač kas liečia kuro sąnaudų pagerėjimą).arturkaa wrote: Mano buvusiam pasatui buvo atliktas chiptiuningas vimotoje, patenkintas likau. Sumazejo kuro sanaudos, padidejo sukimo momentas, kilovatai. Pravaziuota buvo apie30k km ir jokiu salutiniu efektu neatsirado
Klausimas būtų koks konkrečiau buvo pasato variklis?
Man tai pasakysiu atvirai nagai niežti pačipuoti... bet kol kas dar ir laužausi kaip nekalta mergelė
Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija
Noriu paklausti, skaiciau kad raset jog 85 kw ir 103 kw TDCi dvilitriniai varikliai vienodi, tik skiriasi valdymo programa, tai jei 85 kw varikli pacipuotum iki 103 kw tai tarkim veliau jungiant prie kompo ar darant diagnostika, nemetytu ten kazkokiu klaidu? Klausimas butu toks, ar po pacipavimo darant diagnostika viska rodo taip pat kaip ir pries cipavima?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests