Ar visais atvejais butinas MK1 kompo restartavimas?
Ar visais atvejais butinas MK1 kompo restartavimas?
Sveiki kolegos!!! Nu va pakeiciau vsus filtrus, variklio alyva. Siandien pakeiciau voztuvu dangtelio tarpine (vos pavyko su chemija sena juodos spalvos hermetika nuvalyti, tarpine nebuvo keista nuo pat gamyklos), ir nuemiau droselio dangteli, t. y. ta kuris susijungia su MAF (oro srauto matuokliu), ir pravaliau su specialiu skysciu (man taip pasiule padaryti tie kurie visa gyvenima vazineja su Ford markes automobiliais). Kai tarpne buvo pakeista ir viskas susukta ir pajungta, variklis atsisake dirbti ant laisvuju. Kai uzvedi, spaudi gazo pedala viskas gerai, graziai ir svariai dirba, o kai tik atleidi pedala uzgesta. Atjungiau minusine akumo klema ir palaikiau be itampos kazkur 15-20 min., paleidau varikli, padirbo apie 2 min. ant laisvuju, paskiau isvaziavau i umiesti ir 1-2-3-4 begiais vaziavau apie 3-4 kilometrus apie 50-60 km/h, po to nuo pirmos iki 5 pavaros isibegejau apie 110 km/h ir vaziavau irgi panasiai apie 4 km. Privaziavau prie namu, uzgesinau ir vel paleidau varikli. Pagaliau pradejo tyliai ir graziai dirbti ant laisvuju, taciau kaip vaziuoji ir isjungi pavara rodo maziau negu 900 apsuku, ar tai normalu, ka as padariau ir aprasiau virsuje, ar reikejo truputeli kitaip padaryti. Ar visais atvejais butinas kompo restartavimas, jei atlieki variklio ir jo priedu remonta ar technini aptarnavima?
Ir dar kaip vaziuoji girdisi, jog kaz kas tai sukasi kartu su ratais nuo pat isibegejimo, toks neaiskus garsas, lig kazka tai kabini.
Ir dar kaip vaziuoji girdisi, jog kaz kas tai sukasi kartu su ratais nuo pat isibegejimo, toks neaiskus garsas, lig kazka tai kabini.
Re: Ar visais atvejais butinas MK1 kompo restartavimas?
na kad tarpine pakeitiai tai cia ne prie ko .o jai maf praploviai tai gal del to ir atsirado toks netolygumas... nes jis prasivale nuo apnasu... (tipo pasikeite parametrai i kurios jis reaguoja tipo geriau nustato ora ar kazka panasaus:D) kaip as suprantu..
Re: Ar visais atvejais butinas MK1 kompo restartavimas?
Ne, as ne MAF ploviau, o laisvos eigos droselio uztvara ir voztuva. Ir visas per tiek laiko susirinkes purvas turbut nusedo. Kodel as tai manau? Po valimo nenorejo variklis dirbti ant laisvuju-as restartavau kompa pagal taisykles, kurios nurodytos siame tinklapyje (forume). Ryte kai paleidi varikli jis rodo 1100 apsuku, po minutes startuoja iki 1500 apsuku, paskiau nusileidzia iki 1000 apsuku ir siek tiek trajilina (kokias 2-3 minutes), kai isila dirba graziai ir svariai ir rodo apie 900-950 apsuku. Nesuprantu kokios cia gali buti problemos, o gal nekreipti demesio?Draugelizsz wrote:na kad tarpine pakeitiai tai cia ne prie ko .o jai maf praploviai tai gal del to ir atsirado toks netolygumas... nes jis prasivale nuo apnasu... (tipo pasikeite parametrai i kurios jis reaguoja tipo geriau nustato ora ar kazka panasaus:D) kaip as suprantu..
- Gezatron
- Forumo Tėvas
- Posts: 3786
- Joined: 2007 09 24 , 20:17
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: Neturiu mondeo
- Variklis: 3,0 l Duratec V6
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Raudona
- Location: Utena
- Contact:
Re: Ar visais atvejais butinas MK1 kompo restartavimas?
pagal tai ka parasei manau nekreipk demesio, pas mane irgi panasei.. vazineju - bedu kazkaip nesiranda ir ramuJetformond wrote:Ne, as ne MAF ploviau, o laisvos eigos droselio uztvara ir voztuva. Ir visas per tiek laiko susirinkes purvas turbut nusedo. Kodel as tai manau? Po valimo nenorejo variklis dirbti ant laisvuju-as restartavau kompa pagal taisykles, kurios nurodytos siame tinklapyje (forume). Ryte kai paleidi varikli jis rodo 1100 apsuku, po minutes startuoja iki 1500 apsuku, paskiau nusileidzia iki 1000 apsuku ir siek tiek trajilina (kokias 2-3 minutes), kai isila dirba graziai ir svariai ir rodo apie 900-950 apsuku. Nesuprantu kokios cia gali buti problemos, o gal nekreipti demesio?Draugelizsz wrote:na kad tarpine pakeitiai tai cia ne prie ko .o jai maf praploviai tai gal del to ir atsirado toks netolygumas... nes jis prasivale nuo apnasu... (tipo pasikeite parametrai i kurios jis reaguoja tipo geriau nustato ora ar kazka panasaus:D) kaip as suprantu..
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Re: Ar visais atvejais butinas MK1 kompo restartavimas?
Atsiprasau, kad visai ne i tema, nes nenoriu naujos temos kurti!!! Buvau nuvaziaves i servisa vaziuokle pasitikrinti. Nustate sailentbloku priekiniu gedima, daugiausia is kaires puses (vairuotojo) ir pavaru dezes pagalve jau nekokia, ta kuri stovi po kulisa, t. y. jungiasi prie pavaru dezes. Sailentblokai pigus, bet kai suziniojau pagalves kaina (94 Lt, o pagalves karkasas pagamintas is aliuminio ir idomu kiek ji pralaikys ta pagalve) ir tai neoriginalios-originali kainuoja 200 Lt. Nejaugi jos tokios brangios?
- Algis
- Garbės narys
- Posts: 2137
- Joined: 2009 08 18 , 21:49
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Mėlyna
- Vairuoja nuo: 1983
- Location: Jurbarkas
- Contact:
Re: Ar visais atvejais butinas MK1 kompo restartavimas?
Reikia paziureti,pagal mane dar yra likusiu pagalviu nuo tu laiku kai vazinejau su mk-1.Jetformond wrote:Atsiprasau, kad visai ne i tema, nes nenoriu naujos temos kurti!!! Buvau nuvaziaves i servisa vaziuokle pasitikrinti. Nustate sailentbloku priekiniu gedima, daugiausia is kaires puses (vairuotojo) ir pavaru dezes pagalve jau nekokia, ta kuri stovi po kulisa, t. y. jungiasi prie pavaru dezes. Sailentblokai pigus, bet kai suziniojau pagalves kaina (94 Lt, o pagalves karkasas pagamintas is aliuminio ir idomu kiek ji pralaikys ta pagalve) ir tai neoriginalios-originali kainuoja 200 Lt. Nejaugi jos tokios brangios?
Re: Ar visais atvejais butinas MK1 kompo restartavimas?
Dekoju Algi uz pagalba, bet as paskubejau ir nusipirkau uz 94 Lt, tad neieskok. As vazineju ramiai, nestartuoju, tai manau, jog keleta metu tikrai islaikys.Algis wrote:Reikia paziureti,pagal mane dar yra likusiu pagalviu nuo tu laiku kai vazinejau su mk-1.Jetformond wrote:Atsiprasau, kad visai ne i tema, nes nenoriu naujos temos kurti!!! Buvau nuvaziaves i servisa vaziuokle pasitikrinti. Nustate sailentbloku priekiniu gedima, daugiausia is kaires puses (vairuotojo) ir pavaru dezes pagalve jau nekokia, ta kuri stovi po kulisa, t. y. jungiasi prie pavaru dezes. Sailentblokai pigus, bet kai suziniojau pagalves kaina (94 Lt, o pagalves karkasas pagamintas is aliuminio ir idomu kiek ji pralaikys ta pagalve) ir tai neoriginalios-originali kainuoja 200 Lt. Nejaugi jos tokios brangios?
Re: Ar visais atvejais butinas MK1 kompo restartavimas?
Per naktį palikau mondavoškę su atjungtomis klemomis. Katik bandžiau užkurt ją, tai ventiliatorius kartu įsijungė ir neatsijungia, ar jis ilgai tur veikt po kompo restartavimo?
- Eddy
- Dalyvis
- Posts: 410
- Joined: 2007 07 07 , 10:06
- Vardas/Pavardė:: edis
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: Neturiu mondeo
- Variklis: 3,0 l Duratec V6
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Žalia
- Vairuoja nuo: 2005
- Location: Šilalė
- Contact:
Re: Ar visais atvejais butinas MK1 kompo restartavimas?
jis bele kokiu atveju neturi veikt... gal kondiske ijungta ?
Mano esamos:
Mano... Volvo XC70 2005, d5, sriubmaliene.
PEUGEOT 407 2007m., 2,0 HDI 100kw., Sriubmaisys tankas.
Zmonos:
PEUGEOT 206 2001m., 1,4i 55kw...
Mano... Volvo XC70 2005, d5, sriubmaliene.
PEUGEOT 407 2007m., 2,0 HDI 100kw., Sriubmaisys tankas.
Zmonos:
PEUGEOT 206 2001m., 1,4i 55kw...
Re: Ar visais atvejais butinas MK1 kompo restartavimas?
kondiskes nera.. gali būt, kad termostatas gatavas?Eddy wrote:jis bele kokiu atveju neturi veikt... gal kondiske ijungta ?
Re: Ar visais atvejais butinas MK1 kompo restartavimas?
Prie ko tas termostatas...
Įtariu traukinėdamas klemas numoviau laidus nuo ventiliatoriaus temperatūros daviklio, kai daviklis sugenda (arba atsijungia), ventiliatorius sukasi visada. Ieškok to daviklio kažkur ten prie paskirstytojo ir termostato tame kampe kiek pamenu. Temperatūros davikliai berods 2 yra kažkur ten.
Įtariu traukinėdamas klemas numoviau laidus nuo ventiliatoriaus temperatūros daviklio, kai daviklis sugenda (arba atsijungia), ventiliatorius sukasi visada. Ieškok to daviklio kažkur ten prie paskirstytojo ir termostato tame kampe kiek pamenu. Temperatūros davikliai berods 2 yra kažkur ten.
Re: Ar visais atvejais butinas MK1 kompo restartavimas?
Kaip suprantu, tie davikliai sukasi iš viršaus, kitas iš apačios, kaip dabar žinot kuris parėjęs gali būt?donatas_s wrote:Prie ko tas termostatas...
Įtariu traukinėdamas klemas numoviau laidus nuo ventiliatoriaus temperatūros daviklio, kai daviklis sugenda (arba atsijungia), ventiliatorius sukasi visada. Ieškok to daviklio kažkur ten prie paskirstytojo ir termostato tame kampe kiek pamenu. Temperatūros davikliai berods 2 yra kažkur ten.
Re: Ar visais atvejais butinas MK1 kompo restartavimas?
O jų laidai vietoje? Bandei pavalyt kontaktus?
Re: Ar visais atvejais butinas MK1 kompo restartavimas?
Kaip suprast ar laidai vietoje?donatas_s wrote:O jų laidai vietoje? Bandei pavalyt kontaktus?
Re: Ar visais atvejais butinas MK1 kompo restartavimas?
Tiesiogiai, ar fiškė prijungta, gal nukritusi, gal pusiau nusimovusi? Mes keitėm akumuliatorių, patraukėm labiau akumuliatoriaus laidą ir numovė būtent to daviklio laidus.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest