Termostato keitimas mk2

User avatar
Gezatron
Forumo Tėvas
Posts: 3786
Joined: 2007 09 24 , 20:17
Lytis: Vyras
Mondeo karta: Neturiu mondeo
Variklis: 3,0 l Duratec V6
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Raudona
Location: Utena
Contact:

Re: Termostato keitimas mk2

Post by Gezatron »

gi aiskinau... geri 45 laipsniai nu panasei kaip va sitaip \ bisky zemaiu.... tik tada purslai iseis su oru.. pastatai taip.. gazuoji gazuoji.. korka uzsukta,, tada atsuki kiorka... gazuoji./. vel uzsuki.. gazuoji.... vel atsuki
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
User avatar
Algis
Garbės narys
Posts: 2136
Joined: 2009 08 18 , 21:49
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 1983
Location: Jurbarkas
Contact:

Re: Termostato keitimas mk2

Post by Algis »

taliama wrote:
Algis wrote:Manau grybaujat kiek i bakeli slangu ateina.
Jei atsimenu, tai 3, 2 plonos ir viena dydele
Tai nuorinimas yra.Viena plona iseina is termostato korpuso kita is galvos ir dar viena is radiatoriaus.Jeigu tos slangutes neuzsikisusios nusiorina savaime kelti priekio nereikia.Pas dyzeli tas pats uzpylei antifriza ir vaziuoji.Jeigu kuri nors slangele uzsikisus nenusiorins.
taliama

Re: Termostato keitimas mk2

Post by taliama »

Kodėl orinant aušinimo sistemą reikia vėjelį atsuk ant MAX?
User avatar
Algis
Garbės narys
Posts: 2136
Joined: 2009 08 18 , 21:49
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 1983
Location: Jurbarkas
Contact:

Re: Termostato keitimas mk2

Post by Algis »

taliama wrote:Kodėl orinant aušinimo sistemą reikia vėjelį atsuk ant MAX?
Pirma karta girdziu.
taliama

Re: Termostato keitimas mk2

Post by taliama »

Daugelis man taip sakė iš čia (forume) esančių..
User avatar
Algis
Garbės narys
Posts: 2136
Joined: 2009 08 18 , 21:49
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 1983
Location: Jurbarkas
Contact:

Re: Termostato keitimas mk2

Post by Algis »

Nepades jokie stebuklingi bajerei jeigu nuorinimo sistema uzsikisus.
taliama

Re: Termostato keitimas mk2

Post by taliama »

nu gal šiandien pastatysu 45 laipsnių kampu, gal sutvarkysu..
O kaip patikrint antifryzo išsiplėtimo bakelio propkę?
Raime
Moderatorius
Posts: 2517
Joined: 2010 07 02 , 10:32
Vardas/Pavardė:: Raime
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratorq TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 1991
Location: Panevėžys
Contact:

Re: Termostato keitimas mk2

Post by Raime »

taliama wrote:Kodėl orinant aušinimo sistemą reikia vėjelį atsuk ant MAX?
Apie vejeli tau niekas nesake,tau sake kad temperaturos ta rankenele atsuk ant max,na kad butu syldimas typo visu stiprumu atsuktas,tada cirkulecija per vidini peciuka didziausia bus ir nusiorins greiciau !
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
taliama

Re: Termostato keitimas mk2

Post by taliama »

Raime wrote:
taliama wrote:Kodėl orinant aušinimo sistemą reikia vėjelį atsuk ant MAX?
Apie vejeli tau niekas nesake,tau sake kad temperaturos ta rankenele atsuk ant max,na kad butu syldimas typo visu stiprumu atsuktas,tada cirkulecija per vidini peciuka didziausia bus ir nusiorins greiciau !
Ačiū, o dabar kitas klausymas prie to pačio, kaip patikrint antifryzo bakelio propkę, kad ji veikia?
Raime
Moderatorius
Posts: 2517
Joined: 2010 07 02 , 10:32
Vardas/Pavardė:: Raime
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratorq TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 1991
Location: Panevėžys
Contact:

Re: Termostato keitimas mk2

Post by Raime »

Na syto nezinau,neteko dar paciam susidurti
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
taliama

Re: Termostato keitimas mk2

Post by taliama »

kad papurčius dar kažkas viduj skrabėtu, tai pardei galėčiau patikrint..
User avatar
Gezatron
Forumo Tėvas
Posts: 3786
Joined: 2007 09 24 , 20:17
Lytis: Vyras
Mondeo karta: Neturiu mondeo
Variklis: 3,0 l Duratec V6
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Raudona
Location: Utena
Contact:

Re: Termostato keitimas mk2

Post by Gezatron »

taliama wrote:kad papurčius dar kažkas viduj skrabėtu, tai pardei galėčiau patikrint..
o tai nafik tau ja keisti.. nepatikrisi su burna.. seip jos negenda... kai sistemoi susidaro slegi ten pasistuma ir varo lauk antifryza jei perkaista su uzsukta propke
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
User avatar
Algis
Garbės narys
Posts: 2136
Joined: 2009 08 18 , 21:49
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 1983
Location: Jurbarkas
Contact:

Re: Termostato keitimas mk2

Post by Algis »

Raime wrote:
taliama wrote:Kodėl orinant aušinimo sistemą reikia vėjelį atsuk ant MAX?
Apie vejeli tau niekas nesake,tau sake kad temperaturos ta rankenele atsuk ant max,na kad butu syldimas typo visu stiprumu atsuktas,tada cirkulecija per vidini peciuka didziausia bus ir nusiorins greiciau !
Raimi neturia reiksmes kokioj padetu stovi temperaturos valdymo rankena,antifrizo cirkuliacyja nesikeicia.
User avatar
Algis
Garbės narys
Posts: 2136
Joined: 2009 08 18 , 21:49
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 1983
Location: Jurbarkas
Contact:

Re: Termostato keitimas mk2

Post by Algis »

taliama wrote:
Raime wrote:
taliama wrote:Kodėl orinant aušinimo sistemą reikia vėjelį atsuk ant MAX?
Apie vejeli tau niekas nesake,tau sake kad temperaturos ta rankenele atsuk ant max,na kad butu syldimas typo visu stiprumu atsuktas,tada cirkulecija per vidini peciuka didziausia bus ir nusiorins greiciau !
Ačiū, o dabar kitas klausymas prie to pačio, kaip patikrint antifryzo bakelio propkę, kad ji veikia?
Jeigu slegima laiko reiskia gera.
Raime
Moderatorius
Posts: 2517
Joined: 2010 07 02 , 10:32
Vardas/Pavardė:: Raime
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratorq TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 1991
Location: Panevėžys
Contact:

Re: Termostato keitimas mk2

Post by Raime »

Algis wrote:
Raime wrote:
taliama wrote:Kodėl orinant aušinimo sistemą reikia vėjelį atsuk ant MAX?
Apie vejeli tau niekas nesake,tau sake kad temperaturos ta rankenele atsuk ant max,na kad butu syldimas typo visu stiprumu atsuktas,tada cirkulecija per vidini peciuka didziausia bus ir nusiorins greiciau !
Raimi neturia reiksmes kokioj padetu stovi temperaturos valdymo rankena,antifrizo cirkuliacyja nesikeicia.
Na bet Algi pagalvokim,jei temperaturos rankenele uzsuksim kad karsto oro nepaduotu tik salta tai reiskiasi uzdarom dydiji cirkuliacijos rata ir nebeleidziam antifryzui begti per vidyni peciuka ko pasekoje i vydu pucia salta ora,dabar sakykim orinam sistema bet jei stovi oras tame peciuke jis ten ir pasilieka,todel geriausias budas nuorinimui yra atsukti sildimo rankenele iki max padeties kad oras butu isstumtas ir is peciuko,bent taip visada darydavau visoms masinoms nuo maskviciuko laiku :D
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest