Termostato keitimas mk2
Termostato keitimas mk2
gal zinote ar yra kas keites termostata kur jis randasi ir ar sunku pakeisti mano auto mondeo (mkII) 97 m. 1.8 zetec aciu
Re: termostatas
Randasi ten kur stora slanga jungiasi. Atpalaiduoji chamuta, numauni slanga isbegs antifreezo tai turek bliuda po auto. Paskiau ant plastmasinio korpuso nuo kurio numovei slanga bus 3 varztai. Juos atsuki ir nusiima plastmase ir issitrakiau termostatas.
Pasiziurek kuria puse dedadsi
Viska atgal surenki ,supili antifreza ir vaziuoji.
As visad dedu WAHLER termostatus.
Re: termostato keitimas mk2
o jei anksčiau tai rodydavo temperatūrą, tai ne, o db jau išvis nerodo, ant temperatūros daviklio yra kažkokių nuosėdų, gali jau daviklis būt parėjęs ar kokių kitų galimybių yra?
Re: termostato keitimas mk2
Gal daviklis, gal oksidavosi. Jei turi su kuo pamatuoji varza - bus aiskiau.karantes wrote:o jei anksčiau tai rodydavo temperatūrą, tai ne, o db jau išvis nerodo, ant temperatūros daviklio yra kažkokių nuosėdų, gali jau daviklis būt parėjęs ar kokių kitų galimybių yra?
Re: termostato keitimas mk2
turiu kuo matuoti, gal gali pasakyti procedūrą ir kokia turi būti varža?
Re: termostato keitimas mk2
reikia tikslesniu duomenu apie varikli. metai koks variklis. And dyzelio stovi du davikliai - vienas skydeliui, kitas kompui. To kur i skydeli varzu autodata nerodo.karantes wrote:turiu kuo matuoti, gal gali pasakyti procedūrą ir kokia turi būti varža?
RKA variklio temperaturos daviklio varzos.
0 laipsniu 88Komai-102 komai
20 35 - 40
40 15- 17
60 7.1-8
80 3-4.5 komai
O daviklis i skydeli pas mane atskiras su vienu kontaktu, jei pas tave irgi pabandyk nuimti - uzdeti paziurek ar reaguoja rodykle dar pamatuok jo varza i korpusa - jei yra varza - sveikas, jei nera - mire tikrai. Vakare pamatuosiu to daviklio varza - itariu jie vienodi mondeo, bent jau labai nesiskirs.
Re: termostato keitimas mk2
2l zetec, 96m benzinas. Žinau tik vieną daviklį, kuris yra dešinėje variklio pusėje stovint prieš jį, ateinu du laidai. Esant galimybei pamatuosiu varžą ir parašysiu čia. Dėkui.
Re: termostato keitimas mk2
Daviklio tokios pat varzos kaip RKA variklio. (gal benzinui visu vienodos ir tik vienas daviklis, dyzeliui skiriasi ir antras dyzeliui daviklis stovi salia - vienas su dvejais kontaktui - kompui, su vienu kontaktu skydeliui).karantes wrote:2l zetec, 96m benzinas. Žinau tik vieną daviklį, kuris yra dešinėje variklio pusėje stovint prieš jį, ateinu du laidai. Esant galimybei pamatuosiu varžą ir parašysiu čia. Dėkui.
paprastai atjungus davikliui turi suveikti ventiliatorius - tipo fiksuoja, kad uzkaito variklis.
Re: termostato keitimas mk2
Matavau daviklio varžą, vieną laidą liečiau prie kontakto kitą prie korpuso, testeris visai nereaguodavo, taip su abėjais kontaktais. Daviklis miręs?
Re: termostato keitimas mk2
Tarp komtaku reikia matuoti.karantes wrote:Matavau daviklio varžą, vieną laidą liečiau prie kontakto kitą prie korpuso, testeris visai nereaguodavo, taip su abėjais kontaktais. Daviklis miręs?
Re: termostato keitimas mk2
1.8td pasikeičiau termostatą WAHLER.Šyla šlanga po termostato.Išardžiau pasirodo leidžia pro šaratą(užuovarta nenuimta).Nugręžiau ir įsukau varštelį su veržlia.Dabar gerai dirba.
Aš manau jis yra nenaudingas,nes kai sustoji su karštu motoru ,atsiranda šilumos smūgis ,nes nedirba vandens pompa.Atsipalaiduoja šaratas ir praleidžia karštą antifryzą.Kai nėra šarato atsidaro termostatas.Su šaratu ilgiau tarnauja termostatas.
Bet.Kai sustoji su karštu motoru (termostatas be šarato)tai atsidaro termostatas ir apie 70 C užsidaro.Kai tu grįžti prie mašinos už pusvalandžio ir užsivedi mašiną tai tavo mašinos motoras karštesnis išlieka.Tai tauposi degalai ir šaltesniu oru patogiau.
Aš manau jis yra nenaudingas,nes kai sustoji su karštu motoru ,atsiranda šilumos smūgis ,nes nedirba vandens pompa.Atsipalaiduoja šaratas ir praleidžia karštą antifryzą.Kai nėra šarato atsidaro termostatas.Su šaratu ilgiau tarnauja termostatas.
Bet.Kai sustoji su karštu motoru (termostatas be šarato)tai atsidaro termostatas ir apie 70 C užsidaro.Kai tu grįžti prie mašinos už pusvalandžio ir užsivedi mašiną tai tavo mašinos motoras karštesnis išlieka.Tai tauposi degalai ir šaltesniu oru patogiau.
- Algis
- Garbės narys
- Posts: 2137
- Joined: 2009 08 18 , 21:49
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Mėlyna
- Vairuoja nuo: 1983
- Location: Jurbarkas
- Contact:
Re: termostato keitimas mk2
Neisivaizduoju kam gamina termostatus i atsargines detales su nuorinimu,pas dyzeliuniu mondziu yra gamyklinis nuorinimas is galvos ir termostatu korpuso.
Re: termostato keitimas mk2
vakar Kaune audinei žarnas paleido pastovėjus kamštį, po mašina antifrizo bala, taip nuoširdžiai gaila žmogaus pasidarė
- Algis
- Garbės narys
- Posts: 2137
- Joined: 2009 08 18 , 21:49
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Mėlyna
- Vairuoja nuo: 1983
- Location: Jurbarkas
- Contact:
Re: termostato keitimas mk2
Man patikdavo vokietijoj.Autobane pastovim kamstyje karstyje,pas visu kondisai duzgia o kai pajudam matosi kur stovejo audzi arba vw nes antifrizo balos.O bmw dar geriau nes reikdavo ijungti peciukus ant pilno galingumo kad atausinti variklikarantes wrote:vakar Kaune audinei žarnas paleido pastovėjus kamštį, po mašina antifrizo bala, taip nuoširdžiai gaila žmogaus pasidarė
Isvada tokia,vaziuojam su fordu ir dziaukimes gyvenimu,nera problemu nei ziema nei vasara.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest