Ant laisvų apsukos 1100
Re: Ant laisvų apsukos 1100
Ir? 500 krenta anrt dujų? Pas mus tas pats, svarbu negęsta. O ant benzino šalta užkūrus palaiko apie 200., po to mažina iki 1500, ir po to apšilus stabiliai laiko apie 900-1100.
Re: Ant laisvų apsukos 1100
Pulsuoja apie 500 ant dujų ir gęsta, o ant benzo krenta apsukos iškart ant 0..donatas_s wrote:Ir? 500 krenta anrt dujų? Pas mus tas pats, svarbu negęsta. O ant benzino šalta užkūrus palaiko apie 200., po to mažina iki 1500, ir po to apšilus stabiliai laiko apie 900-1100.
Re: Ant laisvų apsukos 1100
Dėl dujų vienas atvejis, bandyti reguliuoti reduktorių, o dėl benzo reiktu žiūrėti MAF ir laisvos eigos vožtuvą ar dirbą.
Last edited by donatas_s on 2013 01 04 , 00:02, edited 1 time in total.
Re: Ant laisvų apsukos 1100
Laisvos eigos vožtuvas žiūrėt reikia. Gal dar koks MAF irgi grybauja, dėl dujų tai gal irgi reik pas dujininkus vežt. Viskas kai susiveda į vieną ir gaunas tokios drastiškos problemos. Ir dar spėju dujos netiesioginės, ane?
Re: Ant laisvų apsukos 1100
Kol aš parašiau, Donatas tą patį spėjo parašyt Telepatijadonatas_s wrote:Dėl dujų vienas atvejis, bandyti reguliuoti reduktorių, o dėl dujų reiktu žiūrėti MAF ir laisvos eigos vožtuvą ar dirbą.
Re: Ant laisvų apsukos 1100
Dar vienas variantas, išsivalyk dujų redultorių, jo apačioje yra toks varžtas, jį reik atsukti ir išleisti viską kas ten susikaupę, ten išbėgs toks baisiai smirdantis skystis, tai iš principo yra medžiaga kuri į dujas maišoma dėl kvapo, o žiemos metu ten dar nusėda ir kažkiek butano, kuris kaip žinia žiema blogiau garuoja, dėl to gaunasi dar toks efektas, kad kai gerokai spustelna šalčiai, atrodo kad dujų užsipilame nemažai, bet jos kažkaip greit baigias neįprastai, o tai kaltas būna, kad propanas išgaruoja geriau, o dujų balione lieka skysta butanas, kuris garuoti jau nebenori prie gero minuso.
Tad reduktorių reikia profilaktiškai karts nuo karto išvalyti, tik jį atsukdamas nevartyk, nes visas tas velnias subėgs į jį ir turėsi problemų. Mes kai keitėm variklį prieš metus, redultorių neišvalę apvertę palikom, po to ilgai reikėjo laiko, kol jis ten prasivalė, ant dujų visai nenorėjo gražiai dirbti...
Tad reduktorių reikia profilaktiškai karts nuo karto išvalyti, tik jį atsukdamas nevartyk, nes visas tas velnias subėgs į jį ir turėsi problemų. Mes kai keitėm variklį prieš metus, redultorių neišvalę apvertę palikom, po to ilgai reikėjo laiko, kol jis ten prasivalė, ant dujų visai nenorėjo gražiai dirbti...
Re: Ant laisvų apsukos 1100
Kaip suprantu tas MAF yra toks metalinis, tarp guminių storų šlangų?makdakas wrote:Laisvos eigos vožtuvas žiūrėt reikia. Gal dar koks MAF irgi grybauja, dėl dujų tai gal irgi reik pas dujininkus vežt. Viskas kai susiveda į vieną ir gaunas tokios drastiškos problemos. Ir dar spėju dujos netiesioginės, ane?
Re: Ant laisvų apsukos 1100
Ko gero, jungiasi į jį tokia plati fiškė, stovi jis ant oro įsiurbimo tiesiai už oro filtro.
Re: Ant laisvų apsukos 1100
Apie tą patį galvojam, o tai kaip jį reikia praplaut?donatas_s wrote:Ko gero, jungiasi į jį tokia plati fiškė, stovi jis ant oro įsiurbimo tiesiai už oro filtro.
-
- Moderatorius
- Posts: 1293
- Joined: 2009 07 30 , 20:12
- Vardas/Pavardė:: Vilius
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: Neturiu mondeo
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Pilka
- Vairuoja nuo: 2006
- Location: Mažeikiai
- Contact:
Re: Ant laisvų apsukos 1100
Yra specialus maf cleaner flakoneliai. As asmeniskai valiau su benzinu ir su ausu krapstuku tik reikia laaaabai atsargiai, kad nesugadinti pacio sensoriauszhaibass wrote:Apie tą patį galvojam, o tai kaip jį reikia praplaut?donatas_s wrote:Ko gero, jungiasi į jį tokia plati fiškė, stovi jis ant oro įsiurbimo tiesiai už oro filtro.
mondeo mk1 93 1,8 B/D Vyšnia (sudužo)
escort mk6 93 1,4 B/D Vyšnia (parduota)
mondeo mk1 95 2.0 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk2 97 1,8 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 85 kw pilka (paruota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 66 kw pilka (šeimos)
mondeo mk3 2001 2.0 duratec 107kw balta (parduota)
mondeo mk3 2002 2.0 TDDI 85kw mėlyna (parduota)
Opel Vectra C 2007 1.9 CDTI 88kw pilka
escort mk6 93 1,4 B/D Vyšnia (parduota)
mondeo mk1 95 2.0 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk2 97 1,8 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 85 kw pilka (paruota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 66 kw pilka (šeimos)
mondeo mk3 2001 2.0 duratec 107kw balta (parduota)
mondeo mk3 2002 2.0 TDDI 85kw mėlyna (parduota)
Opel Vectra C 2007 1.9 CDTI 88kw pilka
Re: Ant laisvų apsukos 1100
O jei tą MAF išvis atjungčiau?vilius wrote:Yra specialus maf cleaner flakoneliai. As asmeniskai valiau su benzinu ir su ausu krapstuku tik reikia laaaabai atsargiai, kad nesugadinti pacio sensoriauszhaibass wrote:Apie tą patį galvojam, o tai kaip jį reikia praplaut?donatas_s wrote:Ko gero, jungiasi į jį tokia plati fiškė, stovi jis ant oro įsiurbimo tiesiai už oro filtro.
-
- Klubo valdyba
- Posts: 1734
- Joined: 2007 05 06 , 16:57
- Vardas/Pavardė:: Valdas
- Lytis: Vyras
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Juoda
- Vairuoja nuo: 2007
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Ant laisvų apsukos 1100
Jie MAF atjungsi masina vaziuos avariniu rezimu!
Re: Ant laisvų apsukos 1100
Koks tas avarinis rėžimas?Valdelis wrote:Jie MAF atjungsi masina vaziuos avariniu rezimu!
Re: Ant laisvų apsukos 1100
Toks, kad kompiuteris įjungs avarinį režimą, jo metu mašina važiuot važiuos, bet prastai ir svarbiausia neekonomiškai, valgis kur kas didesnį kuro kiekį.
Re: Ant laisvų apsukos 1100
Nekylo mintis už kokį dvacoką pasidaryt kompiuterinę diagnostiką ir vsio? Galva būtų rami ir daug maž žinotum kur ieškot problemos, nereiktų čia visiem pasitelkus intuiciją spėliot. Kiek žinau benzininėm mondėm kompas nemažai gali parodyt, ne taip kaip dyzeliukui. Taip pat MAF gali pasitikrint ir pats pasinaudojęs testeriu ir autodatoj pateikiamomis varžomis atarp atitinkamų fiškės kontaktų.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest