Uzia sukant i kaire
Uzia sukant i kaire
Izanga:
Sveiki klubieciai! Prisijungiu ir as. Isigijau MK2 universala 1,8 TD monde, is olandijos, visai neblogai uzlaikyta, tikiuosi bus gera darbine masina. Ir is kart susiduriau su beda... Buvau jau keliuose servisuose, bet servisistai nesugeba pasakyti kas blogai... Pagalvojau, kad jau kas is jusu gal susidure su tokia beda kaip mano, tai ir rasau cia, tikedamasis issiaiskinti gedima ir ji pasalinti, o ne keisti vsa vaziuokle is eiles, kol dings uzimas, kaip patare vienam i servisu, netgi ji dabar paviesinsiu, tai buvo Olmio auto servisas Kaune siaures prospekte. Anksciau visai gerai jie ten dirbdavo, bet dabar prieme gvardija jaunu ziopliu ir situacija pasikeite kardinaliai.
Problema:
Kuo didesne iscentrine jega, sukant i desine, tuo labiau uzia arba net dreba priekyje kaireje puseje. Iscentrine jega, reiskia, kad greitis gali buti visiskai mazas, bet sukimosi kampas didelis, arba didesnis greitis, tada ir sukimosi kampo mazesnio pakanka kad automobilis nuo to uzimo net purtytis pradetu. Toks jausmas, kad taipogi egzistuoja rysys tarp uzesio stiprumo priklausomai nuo to ar greitejama, t.y. duodama apkrova i ta rata ar ne. Bet pagrindinis faktorius, tai iscentrine jega. Tiesiai vaziuojant tas uzesys lyg ir girdisi, bet jis toks mazas, kad sunku ji atskirti nuo kitu garsu vaziuojant. Garso/drebejimo intensyvumas nepriklauso nuo greicio, priklauso nuo iscentrines jegos. Vaziuojant atbulomis nei i viena nei i kita puse sukant nera jokiu tokiu simptomu. Servise pasikele masina patikrino priekinius guolius juos visaip sukdami, sako viskas idealiai, guoliai geri tikrai neuzia pakelus masina. Gal kazkam yra panasiai buve? Prisiskaitinejes kitu forumu itariu vidine granata... bet tada lyg ir turetu labai drebeti masina vaizuojant ir tiesiai... bet taip nera. Dar kazkur skaiciau kad gali buti variklio pagalves... bet kaip jos tai itakoti galetu tai is vis neisivaizduoju....? Galvoju gal koks duslintuvas lieciasi i kokia judancia detale kai padideja iscentrine jega sukant i desine, bet tada is kur tas drebejimas, kai iscentrine jega tampa siek tiek didesne? Traukes sarnyrai ir pan tvarkoj - siandien praejau technikine. Zdz gal kas turi kokiu minciu?
Sprendimas:
Kai atrasiu problema, su Jusu ar be Jusu pagalbos, parasysiu kas cia per mistika buvo, bus geras FixIt topikas Teisingiausiai spejes klubo narys is kart gaus 20 respect pointu nuo manes
Sveiki klubieciai! Prisijungiu ir as. Isigijau MK2 universala 1,8 TD monde, is olandijos, visai neblogai uzlaikyta, tikiuosi bus gera darbine masina. Ir is kart susiduriau su beda... Buvau jau keliuose servisuose, bet servisistai nesugeba pasakyti kas blogai... Pagalvojau, kad jau kas is jusu gal susidure su tokia beda kaip mano, tai ir rasau cia, tikedamasis issiaiskinti gedima ir ji pasalinti, o ne keisti vsa vaziuokle is eiles, kol dings uzimas, kaip patare vienam i servisu, netgi ji dabar paviesinsiu, tai buvo Olmio auto servisas Kaune siaures prospekte. Anksciau visai gerai jie ten dirbdavo, bet dabar prieme gvardija jaunu ziopliu ir situacija pasikeite kardinaliai.
Problema:
Kuo didesne iscentrine jega, sukant i desine, tuo labiau uzia arba net dreba priekyje kaireje puseje. Iscentrine jega, reiskia, kad greitis gali buti visiskai mazas, bet sukimosi kampas didelis, arba didesnis greitis, tada ir sukimosi kampo mazesnio pakanka kad automobilis nuo to uzimo net purtytis pradetu. Toks jausmas, kad taipogi egzistuoja rysys tarp uzesio stiprumo priklausomai nuo to ar greitejama, t.y. duodama apkrova i ta rata ar ne. Bet pagrindinis faktorius, tai iscentrine jega. Tiesiai vaziuojant tas uzesys lyg ir girdisi, bet jis toks mazas, kad sunku ji atskirti nuo kitu garsu vaziuojant. Garso/drebejimo intensyvumas nepriklauso nuo greicio, priklauso nuo iscentrines jegos. Vaziuojant atbulomis nei i viena nei i kita puse sukant nera jokiu tokiu simptomu. Servise pasikele masina patikrino priekinius guolius juos visaip sukdami, sako viskas idealiai, guoliai geri tikrai neuzia pakelus masina. Gal kazkam yra panasiai buve? Prisiskaitinejes kitu forumu itariu vidine granata... bet tada lyg ir turetu labai drebeti masina vaizuojant ir tiesiai... bet taip nera. Dar kazkur skaiciau kad gali buti variklio pagalves... bet kaip jos tai itakoti galetu tai is vis neisivaizduoju....? Galvoju gal koks duslintuvas lieciasi i kokia judancia detale kai padideja iscentrine jega sukant i desine, bet tada is kur tas drebejimas, kai iscentrine jega tampa siek tiek didesne? Traukes sarnyrai ir pan tvarkoj - siandien praejau technikine. Zdz gal kas turi kokiu minciu?
Sprendimas:
Kai atrasiu problema, su Jusu ar be Jusu pagalbos, parasysiu kas cia per mistika buvo, bus geras FixIt topikas Teisingiausiai spejes klubo narys is kart gaus 20 respect pointu nuo manes
-
- Klubo valdyba
- Posts: 1734
- Joined: 2007 05 06 , 16:57
- Vardas/Pavardė:: Valdas
- Lytis: Vyras
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Juoda
- Vairuoja nuo: 2007
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Uzia sukant i kaire
Man buvo toks bajeris kai keite dirzus, biski varikli buvo nuo pagalves atsuke ir palenke, ko pasekoje plyso galine variklio/dezes pagalve (matyt buvo jau laikas). Tai va buvo toks pats drebejimas tik man labiau sukant i kaire puse. Greitai isiaiskinau kai zinojau kur ieksot pasirodo pagalve visa isplisus ir lieciasi i metala kas sukele vibracija... Taigi manau vertetu pasiziureti ar sveika tavo pagalve palindus po masina sale vairuotojo koju gaunasi apvali tokia stovi
-
- Moderatorius
- Posts: 2517
- Joined: 2010 07 02 , 10:32
- Vardas/Pavardė:: Raime
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratorq TD
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Pilka
- Vairuoja nuo: 1991
- Location: Panevėžys
- Contact:
Re: Uzia sukant i kaire
siaip idomiai skamba si fraze- tuo labiau uzia arba net dreba priekyje kaireje puseje.sakyciau tai yra du skirtyngi dalikai UZIA ir DREBA tai dabar sunku kaz ka ir pasakyti del ko gali UZTI ir del ko gali DREBETI !
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
-
- Moderatorius
- Posts: 1293
- Joined: 2009 07 30 , 20:12
- Vardas/Pavardė:: Vilius
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: Neturiu mondeo
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Pilka
- Vairuoja nuo: 2006
- Location: Mažeikiai
- Contact:
Re: Uzia sukant i kaire
Spyruokles ar sveikos?
mondeo mk1 93 1,8 B/D Vyšnia (sudužo)
escort mk6 93 1,4 B/D Vyšnia (parduota)
mondeo mk1 95 2.0 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk2 97 1,8 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 85 kw pilka (paruota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 66 kw pilka (šeimos)
mondeo mk3 2001 2.0 duratec 107kw balta (parduota)
mondeo mk3 2002 2.0 TDDI 85kw mėlyna (parduota)
Opel Vectra C 2007 1.9 CDTI 88kw pilka
escort mk6 93 1,4 B/D Vyšnia (parduota)
mondeo mk1 95 2.0 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk2 97 1,8 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 85 kw pilka (paruota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 66 kw pilka (šeimos)
mondeo mk3 2001 2.0 duratec 107kw balta (parduota)
mondeo mk3 2002 2.0 TDDI 85kw mėlyna (parduota)
Opel Vectra C 2007 1.9 CDTI 88kw pilka
Re: Uzia sukant i kaire
man panasiai buvo pirmom guolio stadijom. pradziai uze sukant i sona. kai pilnai issuki, tai net drebejo. po to visada uzia, po to pastovi vibracija atsirado ir tada pakeiciau.
dar variantas vairo antgalis. pas drauga toks prikolas buvo, kad issukant vaira atsirasdavo vibracija, kruva neaiskiu garsu. niekas negalejo suprast kas ten darosi, pasirode pilnai atgyveno vairo traukes antgalis.
o kaip issukus vaira ir duodant apkrovos?
jej butu vidine granata, tai teisiai tik uztu. pamegink tiesiai staigiai duot apkrovos, jej us, tai vidine, jej ne, tai astimeta variantas. isorines tik pasukus vaira gali garsus skleist.
dar variantas vairo antgalis. pas drauga toks prikolas buvo, kad issukant vaira atsirasdavo vibracija, kruva neaiskiu garsu. niekas negalejo suprast kas ten darosi, pasirode pilnai atgyveno vairo traukes antgalis.
o kaip issukus vaira ir duodant apkrovos?
jej butu vidine granata, tai teisiai tik uztu. pamegink tiesiai staigiai duot apkrovos, jej us, tai vidine, jej ne, tai astimeta variantas. isorines tik pasukus vaira gali garsus skleist.
Re: Uzia sukant i kaire
neseniai kazkas rase, kad del luzusios spiruokles net blokavo rata ant posukiu, tipo prisiprausdavo ratas prie amortiko lekstesvilius wrote:Spyruokles ar sveikos?
Re: Uzia sukant i kaire
Patikslinsiu raimei73:
uzimui stiprejant (didinant iscentrine jega), atsiranda vibracija drebejimas persiduodantis i visa automobilio kebula.
uzimui stiprejant (didinant iscentrine jega), atsiranda vibracija drebejimas persiduodantis i visa automobilio kebula.
Re: Uzia sukant i kaire
Spiruokles is esmes turetu buti sveikos, taip manau, nes technikine praejau... bet idomus variantas.. reikes paziuret...
Nuo apkrovos priklausomybe atrodo, kad yra. Duodant apkrova tam ratui uzesys stipreja, bet kaip ir anksciau minejau, atrodo kad labiausiai tai priklauso nuo iscentrines jegos...
Tiesiai vaziuojant taip pat uzimas tas girdimas, bet ne zymiai, siek tiek vaziuojant kairiau jis is vis dingsta.
O kaip ten galetu vairo antgalis itakoti uzima? Idomi prielaida..? Jis pas mane turetu taipogi buti dar ne blogas, del tos pacios priezasties, kad technikine praejau...
Nuo apkrovos priklausomybe atrodo, kad yra. Duodant apkrova tam ratui uzesys stipreja, bet kaip ir anksciau minejau, atrodo kad labiausiai tai priklauso nuo iscentrines jegos...
Tiesiai vaziuojant taip pat uzimas tas girdimas, bet ne zymiai, siek tiek vaziuojant kairiau jis is vis dingsta.
O kaip ten galetu vairo antgalis itakoti uzima? Idomi prielaida..? Jis pas mane turetu taipogi buti dar ne blogas, del tos pacios priezasties, kad technikine praejau...
Re: Uzia sukant i kaire
Technikine tai praejau su tuo uzesiu, niekas gi ten po eikstele negainioja masinu, pakelia ant stendo, prozektorium pasviecia i sarnyrus ir tipo patikrinta jau buna
Jo reikes paciam garaze pasikelus judint krutint krapstyt, nes servisais nebepasitikiu visai... gatavi pakeist visa vaziuokle... kitaip tariant gedimo ieskoti brutualios jegos metodu, bandant pakeisti viska toje puseje is kurios uzia...
O kurioj vietoj ta granata paverzti? rato isorej vidurini ta dideli varzta?
Jo reikes paciam garaze pasikelus judint krutint krapstyt, nes servisais nebepasitikiu visai... gatavi pakeist visa vaziuokle... kitaip tariant gedimo ieskoti brutualios jegos metodu, bandant pakeisti viska toje puseje is kurios uzia...
O kurioj vietoj ta granata paverzti? rato isorej vidurini ta dideli varzta?
-
- Klubo valdyba
- Posts: 1734
- Joined: 2007 05 06 , 16:57
- Vardas/Pavardė:: Valdas
- Lytis: Vyras
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Juoda
- Vairuoja nuo: 2007
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Uzia sukant i kaire
Del vairo traukes angalio tai sypsena isspaude man Sorry bet pirma karta girdziu jei vairo traukes angalis butu tai pirmiausia nepagautum masinos ant kelio, kadangi i duobe ivaziavus mestu rata ar i viena ar i kita puse...
- Algis
- Garbės narys
- Posts: 2137
- Joined: 2009 08 18 , 21:49
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Mėlyna
- Vairuoja nuo: 1983
- Location: Jurbarkas
- Contact:
Re: Uzia sukant i kaire
Pasitikrini pusasi ar uzverztas jeigu tvarkoje keiti guoli kol neissinarste tuoj prades ne tik uzti bet ir gremzti.Gerai isiklausyk nes gali buti ir galinis nes garsas eina per visa kebula, nevienas yra suklydes.Priekinius nesunku patikrinti,pasodini ka nors uz vairo pakeli viena puse kokia ketvirta pavara ir gazo paskui kita puse parejusio guolio garsa iskart isgirsi.
-
- Klubo valdyba
- Posts: 1734
- Joined: 2007 05 06 , 16:57
- Vardas/Pavardė:: Valdas
- Lytis: Vyras
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Juoda
- Vairuoja nuo: 2007
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Uzia sukant i kaire
algi, sakiau kaip patikrinti ir kaip tikrina servise,nereikia nei ka uz vairo sodint ir juolab spausti gazo... Beto manau guoli butu rade servise...
Siaip dar vienas variantas, del padangu, jei padanga issilaiptavus gali but uzsimas, taciau manau jaustusi visad...
Siaip dar vienas variantas, del padangu, jei padanga issilaiptavus gali but uzsimas, taciau manau jaustusi visad...
- marksistas
- Klubo remėjas
- Posts: 714
- Joined: 2009 03 15 , 21:19
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Spalva: Mėlyna
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Uzia sukant i kaire
Beveik garantuoru, kad guolis. turiu netgi pvz su tokiu paciu pasokojimu apie pegoet 206 . Pradzioje uze, paskui jau pradejo ir drebeti, galvojau, kad padangos blogai subalansuotos, bet pakeitus ratus neikas neissisprende, vat kai pakeiciau guoli, baigesi ir uzesys ir brebejimas
2.0 TDDI Ghia
Ex. MkIII welcome to S-MAX world
Ex. MkIII welcome to S-MAX world
- Gezatron
- Forumo Tėvas
- Posts: 3786
- Joined: 2007 09 24 , 20:17
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: Neturiu mondeo
- Variklis: 3,0 l Duratec V6
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Raudona
- Location: Utena
- Contact:
Re: Uzia sukant i kaire
Algis. wrote:Pasitikrini pusasi ar uzverztas jeigu tvarkoje keiti guoli kol neissinarste tuoj prades ne tik uzti bet ir gremzti.Gerai isiklausyk nes gali buti ir galinis nes garsas eina per visa kebula, nevienas yra suklydes.Priekinius nesunku patikrinti,pasodini ka nors uz vairo pakeli viena puse kokia ketvirta pavara ir gazo paskui kita puse parejusio guolio garsa iskart isgirsi.
visiskai pritariu pas mane mondei buvo ant tiek isklibejas, kad pakellus rata ir paklebinus, jau klebejo... ir pusasius kaip jau minejo pasiziurek, gal atsilaisvine, del vibracijos ce buna..
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Re: Uzia sukant i kaire
Tie kas balsuoja uz guoli.. Kaip paaiskintu tai?:
1. Servise tikrino guolius du kartus guoliu susidevejimo pozymiu nenustate (tikrino greiciausiai paprastai: sukdami rata, klibindami ji);
2. Uzimas/vibracija nepriklauso nuo greicio, priklauso nuo iscentrines jegos.
3. Negerojo garso intencyvyumas/skambesys priklauso nuo to ar vaziuojama laisva pavara ar duodamos apkrovos. Duodant apkrovu garsas intencyvesnis, bet velgi panasu kad tai labiau priklauso nuo iscentrines jegos, nei nuo variklio apkrovos buvimo/nebuvimo.
1. Servise tikrino guolius du kartus guoliu susidevejimo pozymiu nenustate (tikrino greiciausiai paprastai: sukdami rata, klibindami ji);
2. Uzimas/vibracija nepriklauso nuo greicio, priklauso nuo iscentrines jegos.
3. Negerojo garso intencyvyumas/skambesys priklauso nuo to ar vaziuojama laisva pavara ar duodamos apkrovos. Duodant apkrovu garsas intencyvesnis, bet velgi panasu kad tai labiau priklauso nuo iscentrines jegos, nei nuo variklio apkrovos buvimo/nebuvimo.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests