Sveiki,
turiu Mondeo 2003 m. TDCI 2.00. Nebeuzkuriu. Vietiniai servisai nesugeba padet, kiek meistru tiek nuomoniu ... Diagnostika nefiksuoja apsuku masina laikant ant startelio.
Meistras sako, kad taip neturi buti ir jei kompas negauna siu duomenu, niekad masinos neuzkursi. Liepe tikrintis daviklius: Camshaft ir Crankshaft.
Pagal Autodata Crankshaft varza tarp kontaktu turi buti 400 omu, pas mane patikrinus - 383 omai. Taigi lyg ir normalu. O va Camshaft daviklio tarp 1&2 kontakto pagal Autodata turi buti 5 V itampa, o tarp 2&3 sukantis velenui, keistis itampa 0-5 V. Pas mane dabar 1&2 kontakto itampa yra net 11 V, o 2&3 5 V. (daviklis istrauktas is korpuso, bet neatjungta fiske, raktelis degimo padetyje.)
Ar sie duomenu neatitikimai gali salygoti masinos neuzsivedimo priezati, ar visgi klaida Autodatoje? Gal kas esate praktikoje bande tikrintis, arba gal net galite pratestinti itampa savoje masinoje (priejimas gi labai paprastas prie camshaft daviklio, jis tiesiai po common rail kolektoriumi, variklio korpuse, kur yra zvakes.)
Aciu uz naudinga informacija!!!
Camshaft (veleno padeties daviklis)
Re: Camshaft (veleno padeties daviklis)
crankshaft daviklis virs koliko plasmasinio? o camshaft po juo jei neklystu, nu zemiau jo ten?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests