MK3 Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 tddi
-
- Klubo valdyba
- Posts: 696
- Joined: 2007 06 26 , 23:08
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratorq TD
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Juoda
- Vairuoja nuo: 2003
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 tddi
as visiskai negaliu suprast, prie ko tas klimatas ir kaip jis susijes su termostato darbine temperatura?
vairuoju:Ford KA 1999/benz/35KW
Parduota: BMW 528 1997/benz/142KW automatas
OPEL Astra 1993/1.7 Dyzel
Mondeo MKIII 2003/TDCi/96kw Black panther
Probe MKII/1995/2.5 v6/120kw Anastasija (Parduota po skrydzio )
seimoje: Volvo S60 2001/2.4i/autom/125Kw Mamos
passat B3 1992/1.6D/41kw tevuko
passat b5 1998/1.9 tdi/85kw brolio kibiras su varztais
Re: Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 tddi
Nekeisk, nes as keiciau dabar pirma tai toks pats termostatas kaip ir buvo idetas, o masina is italijos mano, termostatas vienas prie vieno ir kodas ir atsidarymo temperatura 88 laipsniai, geriau pirma pasitikrink ir viena ir kita o ti paskui keisk, nes bus kaip man be reikalo ismesti pinigai.
Re: Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 tddi
Nu man vistiek reikes keisti, nes ta temperatura sokineja Alka, juk gali prie skirtingu laipsniu atsidaryt..
Re: Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 tddi
O as dar patikrinsiu tuos tenus ir jeigu su jais viskas bus ok, tai tik tas mazas termostatas ir liks, nu dar nebent dacikas temperaturos, bet tada issimsiu ta maza termostata ir paziuresiu kaip jis veikia, o gal but jo isvis ten nedet ir pabandyt paziuret kas bus.
Re: Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 tddi
aurim4s wrote:Pas mane tai jeigu peciukas isjunktas uzsyla greit iki darbines, bet jeigu peciukas ijunktas, o kai jis veikia veikia ir ventiliatoriai tai ir temperatura greit krenta.
Tai pasiulimas man irgi termostato keitimas?
Taip, peciukas turi nemaza itaka kol variklis pasyla iki darbines temperaturos, jei smarkiai kaitinsi salona ilgiau sils variklis jei maciau, tai greiciau, logiska.. Bet kai pasyla variklis iki darbines temperaturos, po to jau temperatura nebeturi kisti, nesvarbu kas ar peciukas ijungtas ar ne, ar greit vaziuoji ar letai, turi laikytis tapati temperatura, jei nesilaiko, vienas arba kitas termostatas nebedaro savo darbo
Čebas wrote:Idomus gi dalykelis, jei is paveiksliuko gerai suprantu, tai jis keiciasi palindus po masina ?
Didelis termostatas keiciasi labai lengvai, trys varztai, plastmasinis korpusas prie slangu virs pavaru dezes. Su mazuoju kuris stovi prie vandens pompos jau daugiau vargo nors tik vienas varsciukas, prie jo prieiti sunku (is virsaus beje, ne is apacios).. Reikejo nuimti plastmasini oro isiurbimo kolektoriu, tada pro kuro auksto slegio vamzdelius siaip taip ejo uzdeti galvute bei atsukti (prie galvutes uzdejau "kardana" ar kaip jis vadinas, kad galetum kampu sukti, tiesiai visvien neina prieiti). Siaip jei turi irankius, cia max valandos darbas, jei neturi, gali but kad isvis neatsuksi
Ne, nuorinti nereikia, puikiai ir greitai "suryja" reikiama kieki antifrizodarvenas wrote:Tiesa, o po pakeitimo sistemos nereikia kaip nors specialiai nuorint?
Paxmielas wrote:Sveiki,
Bedos su sildymu ir pas mane, siandien pakeiciau termostata, ale vistiek beda isliko kaip metos temperatura taip ir metos (tai pakyla iki pirmos padalos, tai nusileidzia iki nulio) nors pucia ora labai karsta i salona, koks sekantis zingsnis? Keisti dacika? ar keisti Termostata Nr.2?
Taip, antra termostata, man irgi svyravo temperatura priklausomai nuo vaziavimo stiliaus, as pakeiciau abu iskart bet to didelio nereikejo, nes kai imeciau i katiliuka su karstu vandeniu abu vienodai graziai atsidare bei uzsidare (cia senas ir naujas palyginus), o kaip ta maziuka patikrinti tai nezinau, ten pas ji nieko nesimato. Tai jei taupyt pinigus as pirma pasitikrinciau dideli termostata prie kokios temperaturos pradeda atsidaryt, jei viskas tvarkoj (~88 laipsniai), tada iskart keisti maziuka ir ziureti ar kas pasikeis.
darvenas wrote:Nu va ir as vakar pasikeiciau termostata ir niekas nepasikeite Sunervino mane 60lt i bala, ne bet bent aisku, kad ne tas termostatas, o as labai abejoju kad ir antras termostatas nelabai ka pagelbes, manau reikia temperaturos dacika keist, tas neturetu but labai brangus.
Manau visdelto antras mazas termostatas, man taip buvo, nusipirkau ta dideli bereikalo Cia as kalbu jei keiciasi/krenta temperatura vaziuojant, elektriniai tenai tik pasildo kai variklis saltas po to issijungia...
darvenas wrote:Tai kad tas antras kainuoja 92 lt. tai jei ji pakeisiu ir niekas nepasikeis, tai sakyciau nemolunus reikalas. As dar pabadysiu kai bus laiko ji issimt ir patikrint, paziuret kaip jis ten acidarneja.
As irgi nezinau, jis plastmasiniame korpuse, o ir jo arsidarinejimo temperaturos neaiskios...
Čebas wrote:Ikeliu nuoroda, nz kaip cia foto kelti. modelis 5077.88
http://files6.fliiby.com/images/_origin ... al8jtv.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
inter cars be nuolaidos 43lt. eolte 60lt
Pas mane ne toks buvo, bet gal jie skiriasi nors ir metai ir variklis lyg ir toks pat kaip pas tave..
Pridedu nuotraukas savo senu isimtu termostatu:
Sorry jei per ilgas atsakymas keleta dienu nebuvau tai ziuriu daug klausimu visokiausiu kur galejau nors is dalies atsakyti
Re: Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 tddi
Pas mane tenai atsijungia kai variklio temperaturos rodykle pasiekia ketvirti savo visos eigos (tikrinau savo idomumui ) Ir man dabar pakeitus termostatus variklis pasyla iki darbines temperaturos nuvaziavus apie 5km (mano vaziavimu) esant apie 10 laipsniu lauko temperaturai. Aisku peciuko nustatymai gali labai nutolinti ar priartinti variklio pasilima iki darbines temperaturos, jei salone nustatyta gana smarkiai pusti silta ora tai lengvai vaziuojant varikliui gali ir to pakakti kad ausintusi (nuo peciuko) ir taip greitai nepasilti iki darbines temperaturos, ypac esant zemai lauko temperaturai, manau del to ir imontavo tuos elektrinius tenus kad siek tiek atitolinti sia ilgo silimo problema...bleirasxx wrote:kiek is komentaru supratau tie tenai sildo antifryza tik kol variklis saltas ir jis weikia kol pasyla iki darbines temp.ar kol drungna pucia ora i salona. ziurineti reikia termostata jei didelis ok tada maziukas gal knisa prota. o gal ponas mazai vaziuojate? man uzsyla diena iki vidurio kol miestu vaziuoju iki darbo apie 10-15km buna norma
Re: Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 tddi
Pasikeiciau ir as siandien termostata.deja prielaida, kad italas tures termostata kuris veikia kitu rezimu,ta prasme prie zemesnes temperaturos-nepasitvirtino. kol kas nevaziavau niekur, salnu irgi nera, tai nz ar bus rezultatas ar ne. jai nebus, prie mazojo nagu nekisiu..pzd, 5 metus atvazinejo lietuvoje masina,tai matyt imanoma ir su sita beda vazineti ziema
- Gezatron
- Forumo Tėvas
- Posts: 3786
- Joined: 2007 09 24 , 20:17
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: Neturiu mondeo
- Variklis: 3,0 l Duratec V6
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Raudona
- Location: Utena
- Contact:
Re: Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 tddi
taip ir nesupratau,... tai pasikeitei ir nesyla ? o tai mazojo vistiek nekeisi.. seip kiek domejausi ir teko susidurti.. keleta metu termostatas veikia o poto nafik.. nekalbu apie originala, originalas ilgaiu laiko na kazkas rase kad didyjy pakeite ir nieko, tad keis mazajy, lauksim infoČebas wrote:Pasikeiciau ir as siandien termostata.deja prielaida, kad italas tures termostata kuris veikia kitu rezimu,ta prasme prie zemesnes temperaturos-nepasitvirtino. kol kas nevaziavau niekur, salnu irgi nera, tai nz ar bus rezultatas ar ne. jai nebus, prie mazojo nagu nekisiu..pzd, 5 metus atvazinejo lietuvoje masina,tai matyt imanoma ir su sita beda vazineti ziema
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Re: Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 tddi
Taip taip, pasikeiciau, bet niekas nepagerejo, katik buvau islekes pasivazineti... lygiai taip pat sustojus prie sviesaforo temperaturos rodykle po biski krenta zemyn.taip iseina,kad didysis termostatas nebuvo kaltas. o del mazojo..tai ziurint uz kiek gausiu. jei ten kaip minejo 92lt kainuos, tai nekeisiu.. tegul krenta ta rodykle, svarbu karstas oras i salona ateina
Beja pastebejau,kad tik uzkurus masina ir jei ijungtas peciukas, iskarto pradeda sukti abu ventiliatoriai, ar taip turetu buti ? vienas juk skirtas,kai masina perkaista ausinti, kitas kondiskei.. ?
Beja pastebejau,kad tik uzkurus masina ir jei ijungtas peciukas, iskarto pradeda sukti abu ventiliatoriai, ar taip turetu buti ? vienas juk skirtas,kai masina perkaista ausinti, kitas kondiskei.. ?
Re: Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 tddi
Neverta net bandyti, kadangi jis plastmasiniame korpuse, gerai nesimato voztuvas kuris atsidaro arba uzsidaro (net dorai nesuprastum ar jis pilnai uzsidares ar kazkiek atsidares), o taip pat neaisku prie kokiu temperaturu jis turi atsidaryti bei uzsidaryti ... Didele tikimybe kad jis darinejasi, bet matyt ne taip kaip priklauso ir ne prie tinkamu temperaturu, nes man ji pakeitus variklio temperatura dabar kai pasyla stabiliai laikosi per viduri, nesvarbu kaip vaziuoji...bleirasxx wrote:Vytai S nebandete maziuko pawirinti? jis juda ar nelabai kas nors wyksta ten, jei paieskoti deweta uz kelis litus gali rasti. Swarbu, kad jis weiktu ir ar ymanoma patikrinti jei nerodo jokio weiksmo tada tada tik nauja
Re: Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 tddi
Pasidalinsiu savo patirtim. Smalsumo vedamas norejau issiaiskinti kaip vekia pasildymo tenai. Jei info bus kam naudinga, tai super. Mano Mondej 2002 2.0 TDDI 85 kw, pasildymas veikia nepriklausomai nuo isores temperaturos (nors manuale raso, kad veikia tik nuo 0 C') iki tol kol temp rodykle pasiekia pirmaji ketvirti. Kai tikrinau uz borto buvo +12 C'. Taip pat smalsumo vedamas sulauziau viena pakaitinimo tena. Nete nelabai gausu informacijos apie tai kokie tenai turi detis ir kaip kas. Siulo keisti visa korpusa, o kaina - kosmosas.
Deja, bet orginalaus, kuri dejo gamykloje rasti nepavyko: АЕТ 11 721 080 13,5V. Labai, keista, nes padaryti 13.5 V. Tinka visi zemiau isvardyti, tik arba 12 arba 11.5 V.
Beru GN984(010022625)
Beru GN954
Beru GN927 (0100226198)
Beru GN022 (0100226381)
Beru GN857(0100226173)
Beru GN908(0100226185)
Beru GN909(0100226186)
Bosch (0250201046)
Kaip galima patikrinti ar tenas sveikas ar ne? Imate testeri ir matuojate teno varza tarp + ir korpuso. jinai turi buti maza - ant pypsiuko pastacius 001. Jei varza OK, pamatuokite ar ateina i tenus srove. Uzvedate salta varikli ir tarp + ir korpuso matuojate. mano rode 13.5 - 14 V
Greiciausiai jusiskiai tenai bus apkirmyje ir aprudyje, taip, kaip ir mano buvo. Todel is pradziu ir nepavyko pamatuoti nieko. Rekomenduoju pasinaudoti trikampe dilde ir nusivalyti vietas kur matuosite iki metalo blizgesio.
Sekmes sildant savo auto salonus.
Deja, bet orginalaus, kuri dejo gamykloje rasti nepavyko: АЕТ 11 721 080 13,5V. Labai, keista, nes padaryti 13.5 V. Tinka visi zemiau isvardyti, tik arba 12 arba 11.5 V.
Beru GN984(010022625)
Beru GN954
Beru GN927 (0100226198)
Beru GN022 (0100226381)
Beru GN857(0100226173)
Beru GN908(0100226185)
Beru GN909(0100226186)
Bosch (0250201046)
Kaip galima patikrinti ar tenas sveikas ar ne? Imate testeri ir matuojate teno varza tarp + ir korpuso. jinai turi buti maza - ant pypsiuko pastacius 001. Jei varza OK, pamatuokite ar ateina i tenus srove. Uzvedate salta varikli ir tarp + ir korpuso matuojate. mano rode 13.5 - 14 V
Greiciausiai jusiskiai tenai bus apkirmyje ir aprudyje, taip, kaip ir mano buvo. Todel is pradziu ir nepavyko pamatuoti nieko. Rekomenduoju pasinaudoti trikampe dilde ir nusivalyti vietas kur matuosite iki metalo blizgesio.
Sekmes sildant savo auto salonus.
Re: Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 tddi
Nu va as tikrinau tenus ir jie veikia. As dar paieskosiu srote to mazo termostato, jei rasiu pigiai tai keisiu, o naujo tai nesiruosiu pirkt uz 92 lt.
Tik tas termostatas kaip supratau variklio bloke netoli vandens pompos stovi? O ne pacioj pompoj? Ar taip?
Tik tas termostatas kaip supratau variklio bloke netoli vandens pompos stovi? O ne pacioj pompoj? Ar taip?
Re: Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 tddi
Jis stovi vandens pompos korpuse, matysi tokia gana stambia zarna ateinančią į vandens pompa is radiatoriaus, tai jis stovi už jos visai šalia variklio bloko. Ir į ji ateina tokia plona slangute. Kaip sakiau ankstesniuosr savo postuose, prie jo geriausia bus prieiti kai nusiimsi oro isiurbimo kolektoriu...darvenas wrote:Nu va as tikrinau tenus ir jie veikia. As dar paieskosiu srote to mazo termostato, jei rasiu pigiai tai keisiu, o naujo tai nesiruosiu pirkt uz 92 lt.
Tik tas termostatas kaip supratau variklio bloke netoli vandens pompos stovi? O ne pacioj pompoj? Ar taip?
Re: Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 tddi
Supratau ir paziurejau, tai tikrai kad patogiau isvirsaus keist, o ne is apacios, kaip kaskas cia buvo minejas.
Re: Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 tddi
tai dabar pasakykit man ar benzas 1.8 irgi turi tuos 2 ale termostatus (maza ir dideli)? ford centre siandien aiskino kad yra tik vienas. ir apskritai parduotuvese jo kaina ~200lt, niekur nerandu uz 50-60lt kaip kad jus cia rasote.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests