MK2 problemos su apsukom 1.8 td
MK2 problemos su apsukom 1.8 td
sveiki, oram salant vis sunkiau kuriasi mano monde... atsisedus ryte y automobili ir ji norint uzkurti reik ilgai laikyt pasukus raktely, o kai uzsikuria laiko, tik kokius 0.5-0.6 apsuku, atrodo, kad tuoj uzges, bet kaip automobilis pasiekia normalia darbo temperatura, tada apsukos sukyla iki 1.25 ir maziau nenukrenta... kas galetu buti? ka reiktu tikrint?
-
- Klubo valdyba
- Posts: 1734
- Joined: 2007 05 06 , 16:57
- Vardas/Pavardė:: Valdas
- Lytis: Vyras
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Juoda
- Vairuoja nuo: 2007
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: problemos su apsukom 1.8 td
manau pasitikrink pakaitinimo zvakes gali but kad kuri nedirba ir kai uzkuri dirba ne visi cilindrai, masina kratosi... kai isidirba viskas ore gaunas
- Algis
- Garbės narys
- Posts: 2137
- Joined: 2009 08 18 , 21:49
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Mėlyna
- Vairuoja nuo: 1983
- Location: Jurbarkas
- Contact:
Re: problemos su apsukom 1.8 td
Ziurim kas ten pas tave do per situacija gavosi.Pirmoj eilej kai variklis pasieke darbine temperatura bandom nusimusti apsukas iki 0.8.
Atjungem troseli nuo svirties 1 jeigu apsukos nukrito reguliuojam siurbli jei ne ziuresim toliau.
http://img163.imageshack.us/img163/2151/picture071f.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Atjungem troseli nuo svirties 1 jeigu apsukos nukrito reguliuojam siurbli jei ne ziuresim toliau.
http://img163.imageshack.us/img163/2151/picture071f.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: problemos su apsukom 1.8 td
dekui, reiks sian gryzus is darbo pabandyt atjungti. seip man pardavejes teige, kad pas mane yra blogas pasosas, kuris randasi po akumu, bet kazi ar jis tiesa sake....
- Algis
- Garbės narys
- Posts: 2137
- Joined: 2009 08 18 , 21:49
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Mėlyna
- Vairuoja nuo: 1983
- Location: Jurbarkas
- Contact:
Re: problemos su apsukom 1.8 td
Butent mes ji ir atjungsim ir jeigu nukrenta apsukos sureguliuojam siurbli po to bandysim pajungti.
Re: problemos su apsukom 1.8 td
taigi atjungus trosa nuo pasoso, niekas nepasikeite, apsukos nenukrito... pajungus atgal ir patraukinejus uz gazo troso, matosi, kad pasoso trosas veikia, vaiksto jis ir reguliuoja kazka tada atidziai apziurejau,kad nebutu iplysimu ar sutrukinejimu ant zarnu einanciu is oro filtro dezes, nieko neradau... paskui sugalvojau atjungt oro srauto matuokle ir velgi nieks nepasikeite... ar nebus kartais sugedus mano oro srauto matuokle?
- Algis
- Garbės narys
- Posts: 2137
- Joined: 2009 08 18 , 21:49
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Mėlyna
- Vairuoja nuo: 1983
- Location: Jurbarkas
- Contact:
Re: problemos su apsukom 1.8 td
Dabar atleisk varzta nr 2 kad atsileistu gazo svirtis.Butinai turim nusimusti apsukas.
http://img525.imageshack.us/img525/5089/picture071a.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img525.imageshack.us/img525/5089/picture071a.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: problemos su apsukom 1.8 td
Pas mane mondeo mk1 1.8td 65kw pasikeiciau siurbli kures viskas tvarkoje, pasikeiciau zvakes gerai kuresi, bet buna kai susila uzkuri kureni ir uzsigazuoja iki 1,5tukst apsukos poto uzgesini ir vel uzkuri viskas ok. Kas gali buti?
Re: problemos su apsukom 1.8 td
o as pastebejau, kad mano apsukos kartais nukrenta iki normaliu 0.8, bet reikia labai ilgai vazinet, tai siurblio reguliuot nesiryzau, bo bijau kanors neto padaryt... ar gali tureti kokios ytakos pakaitinimo zvakes?
- Gezatron
- Forumo Tėvas
- Posts: 3786
- Joined: 2007 09 24 , 20:17
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: Neturiu mondeo
- Variklis: 3,0 l Duratec V6
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Raudona
- Location: Utena
- Contact:
Re: problemos su apsukom 1.8 td
silvestras wrote:kai as nuspaudziu sankaba,galiu laikyt nors kelias minutes,apsukos nekrenta,pavaros isimeta gerai,bet vaziuojant mieste paciam nemalonu,kai norint perjungti pavara automobilis riaumoja ne savo balsu.Man apsukos nekrenta zemiau 2500-3000,skaitau kad cia nenormalu ir negali buti ford ismislasGezatron wrote:nieko. ce yra fordo ismyslas. del to kad butu sumazintas galios praradimas ir susvelnintas permetimo laispnis. vaziuoji bet kurio begi, nuspaudi sankaba ir apsukos dar laikosi keleta sekundziu kad spetum begy perjungti. taip yra padaryta specialiai ir labai gerai yra. kai pirkau monde man taipat buvo keista, bet pripratau. ir tu priprasi ir ysitikinsi kad tai yra patogu ce fordai tai turi nuo gamyklos
aa nu jei taip tada : buvo man toks pat variantas. buvo trukes vakumas T formos po elektiniu paskirstytoju (nes mondei babinos nera), ten pasiziurek... ir aplamai visus vakumus ar neleidzia.. nes buvo analogiska situacijha
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Re: problemos su apsukom 1.8 td
100 procentu ,kad MAFas uzsinesias suodziais, susirask forume kaip , ka (oro srauto matuoklis) , ir su kuo - issivalyk ir problemos kaip nebuta .silvestras wrote:kai as nuspaudziu sankaba,galiu laikyt nors kelias minutes,apsukos nekrenta,pavaros isimeta gerai,bet vaziuojant mieste paciam nemalonu,kai norint perjungti pavara automobilis riaumoja ne savo balsu.Man apsukos nekrenta zemiau 2500-3000,skaitau kad cia nenormalu ir negali buti ford ismislasGezatron wrote:nieko. ce yra fordo ismyslas. del to kad butu sumazintas galios praradimas ir susvelnintas permetimo laispnis. vaziuoji bet kurio begi, nuspaudi sankaba ir apsukos dar laikosi keleta sekundziu kad spetum begy perjungti. taip yra padaryta specialiai ir labai gerai yra. kai pirkau monde man taipat buvo keista, bet pripratau. ir tu priprasi ir ysitikinsi kad tai yra patogu ce fordai tai turi nuo gamyklos
-
- Klubo remėjas
- Posts: 646
- Joined: 2010 09 15 , 10:46
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Mėlyna
- Vairuoja nuo: 2006
- Location: Biržai
- Contact:
Re: problemos su apsukom 1.8 td
Pakaitinimo zvakes sildo ora cilindru viduje, kad butu lengviau uzvesti varikli, daugiau kitu funkciju jos neatlieka variklis gali nesivesti arba uzvedus purtytis keleta min(tol kol uzsils) jei neveikia viena ar kelios pakaitinimo zvakes.Danius wrote:o as pastebejau, kad mano apsukos kartais nukrenta iki normaliu 0.8, bet reikia labai ilgai vazinet, tai siurblio reguliuot nesiryzau, bo bijau kanors neto padaryt... ar gali tureti kokios ytakos pakaitinimo zvakes?
MkI, MkII, MkIII.
Re: problemos su apsukom 1.8 td
na tada pakaitinimo zvakes atkrenta... isivalysiu oro srauto matuokle, jei nepades reiks y servisa varyt bo ir ant kuro sanaudu jauciasi, mieste daba iema tarp 7.5-8l. dyzelio, ramiai vazinejant...
-
- Klubo remėjas
- Posts: 646
- Joined: 2010 09 15 , 10:46
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Mėlyna
- Vairuoja nuo: 2006
- Location: Biržai
- Contact:
Re: problemos su apsukom 1.8 td
O kaip temperatura variklio ir vazinejant ilgeliau nebuna ant minimumo? Jei daugiau valgo gali buti kad termostatas sugedes variklis visada saltas ir tada jam reikia daugiau kuro bent jau benzininem tai zymiai daugiau naudoja tokiu atveju.
MkI, MkII, MkIII.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests