Problema del akumuliatoriaus issikrovimo
Re: Problema del akumuliatoriaus issikrovimo
pas mane ir 13,8 ant laisvu viskas gerai funkcionuoja naujas akumas rodo 12.38 o be akumo be , kai nera ko kraut 14,8 lyg viskas tvarkoje patikrink gal akuma ryja,kas kita srove viska atjumgus ir uzdarius tori but iki 0,08 A
-
- Dalyvis
- Posts: 27
- Joined: 2011 11 03 , 19:07
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkII
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Mėlyna
- Vairuoja nuo: 1998
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: Problema del akumuliatoriaus issikrovimo
kada akumas ira perkraunamas jauciasi supuvusiu kiausu kvapas kaista daznai reikia pilti distiliuota vandeni bet jei krauna apie 14.9 ir daugiau turi krauti 13,5-14.5 kaitemperatura+20 ar-20 Akumuliatorius seda jei ira elektros vagis PVZ laikrodis magas autonomine sirena buvau isidejas nauja maga tai jis elektros voge kaip 4w lempute
Re: Problema del akumuliatoriaus issikrovimo
Algiui klausimas, gal tures minchiu:
Generas užkūrus mašiną iki ~14V pakyla per kokias 30sec(be apkrovos). Aišku pagazavus greičiau.
Duodan apkrovos ant laisvų (visi šildymai, ventiliatorius, lempos ir pan) krenta iki ~12,5V. Viska išjungus-vėl po biški iki ~14V.
Bandyta keist relė, angliukai, visas generas-tas pats(nebent tikimybė kad kitas generas toks pat buvo). Bandyta pliusinį laidą(16kv m) papildomai tiesia prie akumo-tas pats. su minusinių irgi bandyta.
Ką dar pabandyt?
Generas užkūrus mašiną iki ~14V pakyla per kokias 30sec(be apkrovos). Aišku pagazavus greičiau.
Duodan apkrovos ant laisvų (visi šildymai, ventiliatorius, lempos ir pan) krenta iki ~12,5V. Viska išjungus-vėl po biški iki ~14V.
Bandyta keist relė, angliukai, visas generas-tas pats(nebent tikimybė kad kitas generas toks pat buvo). Bandyta pliusinį laidą(16kv m) papildomai tiesia prie akumo-tas pats. su minusinių irgi bandyta.
Ką dar pabandyt?
- Algis
- Garbės narys
- Posts: 2137
- Joined: 2009 08 18 , 21:49
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Mėlyna
- Vairuoja nuo: 1983
- Location: Jurbarkas
- Contact:
Re: Problema del akumuliatoriaus issikrovimo
Geras pasiulymas.velnys007 wrote:su kitu testeriu meginai matuot
Pabandyk dar uzmesti ant generatoriaus pliuso,matysi ka rodo.
Re: Problema del akumuliatoriaus issikrovimo
sherniux wrote:Algiui klausimas, gal tures minchiu:
Generas užkūrus mašiną iki ~14V pakyla per kokias 30sec(be apkrovos). Aišku pagazavus greičiau.
Duodan apkrovos ant laisvų (visi šildymai, ventiliatorius, lempos ir pan) krenta iki ~12,5V. Viska išjungus-vėl po biški iki ~14V.
Bandyta keist relė, angliukai, visas generas-tas pats(nebent tikimybė kad kitas generas toks pat buvo). Bandyta pliusinį laidą(16kv m) papildomai tiesia prie akumo-tas pats. su minusinių irgi bandyta.
Ką dar pabandyt?
Uzkurus masina akumas kraunasi - valgo daug galios (daug amperu), krenta srove - pasikroves truputi , naudoja maziau A isauga itampa (V) (pagazavus pasikrauna greiciau, nes generatorius gamina daugiau sroves(A)prie didesniu apsuku)
Duodam apkrova ant laisvu vel tas pats krenta (V) valgo apkrova daug sroves (isauga A poreikis), pagazuoji voltazas isauga.
Nera ka bandyti - viskas cia gerai, taip ir turi buti. (nebent nori isideti galingesni generatoriu ir gadinti akumuliatoriu, nebent vazineji su pastoviai ijungta galinga audio sistema - tada verta deti galingesni generatoriu ir galingesni akumuliatoriu)
Re: Problema del akumuliatoriaus issikrovimo
O kaip reikalai su starteriu pas tave? puikiai veikia..? pvz .ant bratkas mondes kai jau pradejo knistis starteris. tai akuma nusodindava... kol galu gale parejo starteris ir bekuriant susvilo...
Re: Problema del akumuliatoriaus issikrovimo
Abejoju, kad labai skirtusi - laidas praktiskai varzos neturi, tai ir itampa turi buti vienoda, nebent starterio kontake viskas uzsioksidave (laidas nuo akumo eina i starteri, poto i generatoriu) arba akumo gnybtai nevalyti.Algis wrote:Geras pasiulymas.velnys007 wrote:su kitu testeriu meginai matuot
Pabandyk dar uzmesti ant generatoriaus pliuso,matysi ka rodo.
Re: Problema del akumuliatoriaus issikrovimo
laidas praktiskai varzos neturi tokio storio laida nemanau kad pamatuosi su testeriu varza:D eiliniu testeriu:)
Re: Problema del akumuliatoriaus issikrovimo
uzvestai masinai pridejus testeri prie pliuso generatotiuje ir pliuso akumuliatorije manau pamatuotum kiek krenta srove per ta laida
Re: Problema del akumuliatoriaus issikrovimo
Tai as ir parasiau, kad pats laidas varzos praktiskai neturi, todel ir itampa jo galose nesiskirs O nuo akumo iki generatoriaus pliusas tik vienoje vietoje turi sujungima - ant starterio, tai varza tik ten ir gali atsirasti... jei itampa skirsis ant akumo ir generatoriaus- reiskia ant starterio sujungime turi buti varza. O jei jau itampos kritimas bus ir ji su eiliniu testeriu (multimetru) ismatuosi, tai ir varza galima pamatuotiDraugelizsz wrote:laidas praktiskai varzos neturi tokio storio laida nemanau kad pamatuosi su testeriu varza:D eiliniu testeriu:)
Re: Problema del akumuliatoriaus issikrovimo
Siaip jau ka matuosi itampa ar srove - tai du skirtingi dalykai.velnys007 wrote:uzvestai masinai pridejus testeri prie pliuso generatotiuje ir pliuso akumuliatorije manau pamatuotum kiek krenta srove per ta laida
Neturi kristi itampa, nebent ant starterio pas tave uzauges zaliasis pelesis. Nes nuo akumo pliusas eina per starteri i generatoriu (nepertraukta grandine - nuostoliu paprastai nera). Ant starterio atejes laidas is generatoriaus susuktas kartu su laidu nuo akumo.
Re: Problema del akumuliatoriaus issikrovimo
Su paprastu testeriu nelabai pamatuosi srove nes testeris islaiko paprastai iki kokiu 10A, o jei akumas nepakrautas - gali sudeginti testeri nes srove gali buti ir 20A. (tuo labiau kad testerio laideliai labai ploni).Skimas wrote:Siaip jau ka matuosi itampa ar srove - tai du skirtingi dalykai.velnys007 wrote:uzvestai masinai pridejus testeri prie pliuso generatotiuje ir pliuso akumuliatorije manau pamatuotum kiek krenta srove per ta laida
Neturi kristi itampa, nebent ant starterio pas tave uzauges zaliasis pelesis. Nes nuo akumo pliusas eina per starteri i generatoriu (nepertraukta grandine - nuostoliu paprastai nera). Ant starterio atejes laidas is generatoriaus susuktas kartu su laidu nuo akumo.
Re: Problema del akumuliatoriaus issikrovimo
as cia panasu klausimeli itema turiu dar.. 97' mk2 1.8 dyzeliukas, turi variklis dirbt isemus akuma? (visi elektros prietaisai isjungti) jei isemus uzgesta nereiskia kad generatorius mazai krauna?
- Algis
- Garbės narys
- Posts: 2137
- Joined: 2009 08 18 , 21:49
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Mėlyna
- Vairuoja nuo: 1983
- Location: Jurbarkas
- Contact:
Re: Problema del akumuliatoriaus issikrovimo
Viskas pas tave gerai.Kai atsuki klemas atsilaisvina ploksteles,truksta grandine ir uzsidaro voztuvas.
Re: Problema del akumuliatoriaus issikrovimo
Sveiki norėjau paklausti, ar tinka generatorius mondeo dyzeliui 1,8 iš mk1 į mk2?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests