Cia kazkodel manau kad kazkur trumpina pas tave ,nebutinai generatorius jei generatoriaus nekrautu akumo lempute pastovei degtu uzkurusMaksim wrote:Man kai vaziuoju, tai kartais blankiai pradeda sviesti prietaisu skidelio sviesos ir valytuvai vos juda kai valau stikla! o kai uzgesinu masina ir vel bandau uzvesti,tai ijungus mase , neuzsidega akumo lempute!
Generatoriaus problemos
Re: Generatoriaus problemos
Re: Generatoriaus problemos
gali but kad trumpina siuo atveju, gal kur dregmes papuole kur neturi but, arba pravodkej kur nors yra nuogumu, izoliacojos pazeidimo. pvz nuo salcio sutrukinejo kembrikas ir kartais liecia mases
Re: Generatoriaus problemos
Pradek nuo minusinio laido kur eina nuo akumo prie kebulo ,pabandyk pasiziureti gali buti kad nera gero minuso ,
Re: Generatoriaus problemos
tai ant pacio generatoriaus laidai gerai prisukti? gal fiske dalinai nusimovus ir gryba pjauna
Re: Generatoriaus problemos
Dugno apsauga yra? Generatorius žemai? Buvo vienas atvejis, kai per balas pervažiavus generatorių užliedavo, o kiek pavažiavus viskas susitvarkydavo
Re: Generatoriaus problemos
tai pasižiūrėk ar generatorius apačioj ir kada nekraut pradeda
Re: Generatoriaus problemos
Siaip kaip sake, jei generatorius nekrautu tai degtu raudona lempute akumo visada.
Jei trumpintu, tai dazniausiai islekia saugikliai. Nes isivaizduokite uztrumpina laidas masinoje, srove ten gali praeiti ~100A...
buvau viena kart uztrumpines laida be saugiklio, tai 4 mm2 laidas gaves kontakta i korpusa tiesiog sudege akyse, 20 cm laido ishsilyde, o toliau nusvilo visa izoliacija ir is vario liko kazkas neaiskaus.
tai jei trumpintu butu belenkiek dumu ir ugnies.
todel visur sudeti saugikliai kad neuzsidegtu masina... o del trumpinimo per didele varza (ale del dregmes trumpinimas kai buna lempose ar panasiai) tai akumo taip nesodintu kad viskas vos judetu.
todel didziausiai tiketina kad kazkur blogas kontaktas nuo akumo, arba akumuliatorius blogas.
Jei blogas kontakatas, tai toje vietoje turetu kaisti... klemai nekaista?
Bet didziausia tikimybe kad akumas, nes pastovejus akumas buna nudveses, o pavazinejus generatorius dakrauna akuma iki reikiamo lygio todel viskas atsigauna.
Zinoma ta akuma gali nudvesinti ir koks nors sroves imtuvas... pvz lieka degti kokia nors lepute uzdarius masina pvz bardacioke, kuri dusina akuma, arba signalke per daug ima...
Vienu zodziu, su testeriu reikia pamatuoti itampa akumo pradzioje kurimo, ji neturi buti maziau nei 12V, uzvedimo metu itampa neturi kristi maziau nei 10V
uzvedus masina itampa turi laikyti >14V, jei apskukos ~2,5 tai turi buti ~14,5. ant ishjungtos masinos gali pamatuoti srove ish akumo kiek rija.. turi buti maziau nei 0,5A
Jei trumpintu, tai dazniausiai islekia saugikliai. Nes isivaizduokite uztrumpina laidas masinoje, srove ten gali praeiti ~100A...
buvau viena kart uztrumpines laida be saugiklio, tai 4 mm2 laidas gaves kontakta i korpusa tiesiog sudege akyse, 20 cm laido ishsilyde, o toliau nusvilo visa izoliacija ir is vario liko kazkas neaiskaus.
tai jei trumpintu butu belenkiek dumu ir ugnies.
todel visur sudeti saugikliai kad neuzsidegtu masina... o del trumpinimo per didele varza (ale del dregmes trumpinimas kai buna lempose ar panasiai) tai akumo taip nesodintu kad viskas vos judetu.
todel didziausiai tiketina kad kazkur blogas kontaktas nuo akumo, arba akumuliatorius blogas.
Jei blogas kontakatas, tai toje vietoje turetu kaisti... klemai nekaista?
Bet didziausia tikimybe kad akumas, nes pastovejus akumas buna nudveses, o pavazinejus generatorius dakrauna akuma iki reikiamo lygio todel viskas atsigauna.
Zinoma ta akuma gali nudvesinti ir koks nors sroves imtuvas... pvz lieka degti kokia nors lepute uzdarius masina pvz bardacioke, kuri dusina akuma, arba signalke per daug ima...
Vienu zodziu, su testeriu reikia pamatuoti itampa akumo pradzioje kurimo, ji neturi buti maziau nei 12V, uzvedimo metu itampa neturi kristi maziau nei 10V
uzvedus masina itampa turi laikyti >14V, jei apskukos ~2,5 tai turi buti ~14,5. ant ishjungtos masinos gali pamatuoti srove ish akumo kiek rija.. turi buti maziau nei 0,5A
Re: Generatoriaus problemos
labai tiketina kad taip ir turi nutikti masinos negalima laikyti uzkurtos, jei kitas automobilis naudoja tavo akuma uzkurti masina.Rokas wrote:Ar gali sudegt generatorius jeigu uzvedi masina dedi krokodilus ant kitos ir kuri kita masina kai tavo uzvesta
Re: Generatoriaus problemos
nea, siaip kai vedi kita masina, savo reikia laikit uzvesta, kad generatorius krautu, nes gali akumo jegos pritrukt ir bus nudue abu akumai ir niex neuzsivestu. buna tokiu modeliu kad nuo krokodilu negalima ar tai juos vest, ar nuo ju vestis, tipo gali sudegt elektrinika, kazkas panasaus, nepamenu tixliai. bet kiek zinau ant MK1 ir MK2 nera to, ant japonu rodos buna tokiu prikolu
Re: Generatoriaus problemos
tipo jej abi uzkurtos, tai gali but, jej viena tai neturetu. tipo kai uzsikuria antra masina, zinau kad daug kas skuba greitai nors viena krokodila atjungt
Re: Generatoriaus problemos
nu blin su tokia technika tai as nerizikuociau. lengva masina nuo lengvos, tai normalu. o didelia su maza kartu neisdrisciau... cia mano nuomone, nzn kaip tixliai istikruju yra
Re: Generatoriaus problemos
kaip matei galima taip daryt bet nepatartina, as kai uzdedu laidus kam, tai laikau uzkurta, bet kai reikia jau kurt, nuimt reikia laidusRokas wrote:bet tevas iskart nueme kai uzsikure, o as kuriau tai gal nespejo?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests