MK3 Sunkiai jungiasi begiai

tequilla

Re: MK3 Sunkiai jungiasi begiai

Post by tequilla »

Su sankaba nėra jokių problemų, spaudinėjasi labai lengvai ir atšoka visa iki galo. Užgesinus variklį visi bėgiai junginėjasi laisvai. Užsikerta tik stovint ant laisvos pirmas, bet dažniau atbulinis bėgiai.
User avatar
argri
Klubo remėjas
Posts: 326
Joined: 2011 11 10 , 17:05
Vardas/Pavardė:: arunas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2011
Variklis: 1,6 L Zetec
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Ruda
Vairuoja nuo: 1986
Location: Telšiai
Contact:

Re: MK3 Sunkiai jungiasi begiai

Post by argri »

pabandyk dirbanciam varikliui pajungineti kitus begius .4-5 turetu jungtis labai lengvai.3-2 truputi sunkiau, 1 sunkiai o atbulinis -visai neisijungti kol neuzgesi variklio.ar uzgesinus varikli ,ijungus atbulini ir uzvedus varikli esant ismintai sankabai neatrodo kad auto lygtai po truputi noretu vaziuoti(veda sankaba)?
Kai tau atrodys, kad visas pasaulis eina prieš tave-prisimink ,kad lėktuvas daug lengviau pakyla prieš vėją.(Henris Fordas)
Nenukalts dar toks lenciugs katras žemaitį suturėtu....
User avatar
Gezatron
Forumo Tėvas
Posts: 3786
Joined: 2007 09 24 , 20:17
Lytis: Vyras
Mondeo karta: Neturiu mondeo
Variklis: 3,0 l Duratec V6
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Raudona
Location: Utena
Contact:

Re: MK3 Sunkiai jungiasi begiai

Post by Gezatron »

tequilla wrote:Tiesą pasakius nelabai. :D Ko ir tikėtis iš moters, apie mašinas nelabai raukiu. :? Jei jau užsikerta, tai kaip ožka. Vakar nėjo kelis kartus atbulinės įmesti, tai išjungus variklį gražiausiai įsimeta...

Perskaičiau temą, tai susistemus, kaip buvo kalbėta, gali būti:
1. Smagratis
2. Išminamasis guolis
3. Sankaba (atmetu, nes visgi keista, nors ir dėvėta)
4. Greičių dėžės trosai
5. Diskas "kabinasi" už smagračio

Tai kaip dabar išsiaiškinti kas kame? :)
Uzvedi masina. spaudi sankaba. tuo spaudimo momentu jungi begy(sankaba spaudziama o ne nuspausa iki galo) dabar manau aisku? :) ir ar ysijungs begis kazkurioi sankabos spaudimo pozicijoi
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Lukelis

Re: MK3 Sunkiai jungiasi begiai

Post by Lukelis »

Jei sugalvosite keisti smagratį, tai aš pats prieš kelias įsigijau jį už maždaug 750lt Sachs firmos iš autoaibės, Klaipėdoje, iki pat namų durų atsiuntė detalę :)
tequilla

Re: MK3 Sunkiai jungiasi begiai

Post by tequilla »

argri wrote:pabandyk dirbanciam varikliui pajungineti kitus begius .4-5 turetu jungtis labai lengvai.3-2 truputi sunkiau, 1 sunkiai o atbulinis -visai neisijungti kol neuzgesi variklio.ar uzgesinus varikli ,ijungus atbulini ir uzvedus varikli esant ismintai sankabai neatrodo kad auto lygtai po truputi noretu vaziuoti(veda sankaba)?
Taip, 1 jungiasi sunkiau, o atbulinė būna, kad kartais visai neįsijungia. Sankabos mynimas ir bėgio jungimas vienu metu nepadeda. Tada užgesinu variklį, įjungiu atbulinį ir išmynusi sankabą užvedu. Nepastebėjau, kad auto norėtų važiuoti išmynus sankabą. Kad lyg ir ne... Nors reikės dar atkreipti dėmesį.
User avatar
argri
Klubo remėjas
Posts: 326
Joined: 2011 11 10 , 17:05
Vardas/Pavardė:: arunas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2011
Variklis: 1,6 L Zetec
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Ruda
Vairuoja nuo: 1986
Location: Telšiai
Contact:

Re: MK3 Sunkiai jungiasi begiai

Post by argri »

95%problema yra isminamas guolis.tiksliau jo spyruokle.jeigu ji yra jau pavargusi arba yra nuluzes jos galas jinai nebepalaiko isminamo guolio reikiamoje padetyje todel nuspaudus sankabos pedala guolis iki galo nenuspaudzia diskatoriaus ploksteliu ir sankaba pilnai neissimina.gydymas-dezes traukimas lauk ir ismenamo guolio keitimas.3% yra uzsiorinusi sankaba-gydymas gerai nuorinti sankaba.2% yra numires sankabos cilindras prie pedalo.gydymas -keitimas kitu.
Kai tau atrodys, kad visas pasaulis eina prieš tave-prisimink ,kad lėktuvas daug lengviau pakyla prieš vėją.(Henris Fordas)
Nenukalts dar toks lenciugs katras žemaitį suturėtu....
mantyzaz
Dalyvis
Posts: 20
Joined: 2014 06 30 , 00:01
Vardas/Pavardė:: Mantas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2004
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 2003
Location: Kaunas
Contact:

Re: MK3 Sunkiai jungiasi begiai

Post by mantyzaz »

Sveiki fordo broliai! prašau pagalbos :)

Auto - 66 kw TDDI, 2004 m.
šiandien pastebėjau, jog mašinai dirbant ant laisvų apsukų, nuspaudus sankabos pėdalą pasigirsta cypimas, gana garsus. Cypimas būna visasda nuspaudus sankabos pėdalą, dingsta tik pėdalą pilnai atleidus. Nuspaudus pėdalą iki pat dugno, per pėdalą jaučiama vibracija.
Ieškojau, skaičiau panašias temas, atlikau kelis bandymus:
1. Esant nuspaustai sankabai ir cypimui, nuspaudus akseleratorių, cypimas dingsta (~1500 aps ar daugiau)
2. Sankabos pėdalas vaikšto be trigdžių (atrodo), visada pilnai grąžta atgal, nelieka nusispaudęs ar pan.
3. Sankaba kabina normaliai, įmušus bėgį ir atleidinėjant sankabą mašina pradeda judėti be jokių trukčiojimų
4. Pirmas bėgis šiek tiek sunkiau jungiasi, bent jau man tikrai norėtųsi, kad jis jungtųsi daug lengviau, nes mušant yra toks tarsi "kliuvimas" kuris neleidžia gražiai įmušti bėgio. Kartais tenka grųsti tarsi per jėgą, kartais tiesiog iš antro karto įsimuša. Ši problema yra nuo pat auto ekslotavimo pradžios (~6 mėn)
5. Atbulinis bėgis jungiasi labai puikiai, nėra absoliučiai jokių problemų, lengvai, švelniai iš pirmo karto visada įsijungia. (5 bėgių pavarų dėžė, atbulinis vietoje 6 bėgio)
6.Ant laisvų apsukų, bent jau man, neisgirdi jokių naujų atsiradusių pašalinių garsų, traškėjimų, barškėjimų ar pan.
SVARBU - Mondeo variklis 66 kw TDDI, dirba kaip traktorius, garsiai ir visada taip tarsi pulsuodamas (apsukos nesokineja). Man tai pirmas dyzelis po 10 metų eksploatavimo vien benzinus, tad maniau, jog tiesiog taip dirba senas dyzelis ir tiek, o gal visgi tai transmisijos problema.. :?

Mano spėjimas būtų išminamas guolis (galbūt), tačiau ar gali būti ir smagratis kartus susidėvėjęs?

Dėkoju už mintis ir patarimus
samagonas
Dalyvis
Posts: 355
Joined: 2013 03 13 , 18:01
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Pilka
Location: Kaunas
Contact:

Re: MK3 Sunkiai jungiasi begiai

Post by samagonas »

Jei jau jauti vibracija per pedala tai smagracio barskesys pasigirs po kokiu 10-20 tukst km, visi pozymiai kad anksciau ar veliau turesi keist sankabos smagrati ir guoli
mantyzaz
Dalyvis
Posts: 20
Joined: 2014 06 30 , 00:01
Vardas/Pavardė:: Mantas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2004
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 2003
Location: Kaunas
Contact:

Re: MK3 Sunkiai jungiasi begiai

Post by mantyzaz »

Ačiū. tai yra labai nedžiuginanti diangnozė, nes neverta ši mašina tokių investicijų. Galbūt galėtumėte parekomenduoti kur Kaune kokybiškai atlieka sankabos keitimo darbus ir kainos priimtinos paprastam piliečiui? :)
samagonas
Dalyvis
Posts: 355
Joined: 2013 03 13 , 18:01
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Pilka
Location: Kaunas
Contact:

Re: MK3 Sunkiai jungiasi begiai

Post by samagonas »

Dazniausiai bent jau mano atveju diskas diskatorius buvo labaigeros bukles, bet guolis ir smagratis mirtinas, tai uztektu tik tu dvieju manau. Gintaro servisas, automobiliu remontas 007, gal dar kur nors siaures garazuose.
mantyzaz
Dalyvis
Posts: 20
Joined: 2014 06 30 , 00:01
Vardas/Pavardė:: Mantas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2004
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 2003
Location: Kaunas
Contact:

Re: MK3 Sunkiai jungiasi begiai

Post by mantyzaz »

Dekui už pagalbą. Kadangi keliuose servisuose i kuriuos kreipiausi eilės buvo po 1 sav ir ilgiau, parekomendavus pažįstamiems mašina buvo atiduota į paprasto meistriuko rankas, kuris turėjo galimybę išardžius palikti mašiną kol bus ieškomos detalės. tačiau jau po dienos gavau atsakymą, jog su sankaba viskas gerai, problema buvo kulysa.. :shock: kažkaip nelabai man sekėsi patikėti tokia lengva problema, bet pasiėmus mašiną ir ją išbandžius viskas tikrai kaip ir gerai veikia.. 1as bėgis įsijungia lengviau nei bet kada ankščiau, dingo cypimas (nors niekas nepaaiškino kodėl) tik liko vibracija per pėdalą, kai jį įremi į "grindis" nors į tai sake nekreipti dėmesio, nes ta silpna vibracija nuo pačios mašinos vibracijos jaučiasi, iki pat dugno numynus pėdalą... Dabar su Mondeo važiuoju toliau ir stebiu ar nepasikartos "simptomai"..
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest