Page 11 of 12

Re: MK2 Lucas kuro siurblys

Posted: 2013 01 17 , 21:54
by mindoza
Tai kokia to troso riali eiga? Karstas-saltas. 5mm manau mazokai, nes laisvos eigos svirtis vaiksto tikrai daugiau :?

Re: MK2 Lucas kuro siurblys

Posted: 2013 01 17 , 22:20
by Algis
mindoza wrote:Tai kokia to troso riali eiga? Karstas-saltas. 5mm manau mazokai, nes laisvos eigos svirtis vaiksto tikrai daugiau :?
Tegul tau patraukia 5 mm jau apsukos virs stukes buna.

Re: MK2 Lucas kuro siurblys

Posted: 2013 01 17 , 22:34
by mindoza
Tai, kad nei tiek nepatraukia.

Re: MK2 Lucas kuro siurblys

Posted: 2013 01 17 , 23:35
by Algis
mindoza wrote:Tai, kad nei tiek nepatraukia.
Uzsilenkes

Re: MK2 Lucas kuro siurblys

Posted: 2013 03 10 , 23:50
by Algis
Sendien po variklio remonto reguliavau siurbli nu ir niekaip nepavyko pagauti degimo.Dirbant varikliui degimas pasikeicia po gazo paspaudimo kazkas uzsilekia elektronikoj.Is skriemulio varztu matosi kad buves seimininkas sukinejo ir bande kazka isgauti.Nuejau pigiausiu keliu.Nukirpau svirplio laidus perstaciau degima darbui be elektronikos ir varikliukas sukasi grazu klausyti.Dabar siurblys dirba kaip escorto 90 metu tik ka turbininis.Kw neprarasti kuro sunaudojimas tas pats.Dirbant varikliui siurblys dabar pats koreguojasi degimo kampa pagal apsisukimus.Reikia tikamai pastatyti degimo kampa nes dabar ijungus degima niekas klaidu jau neistaiso o starto metu tai svarbu.

Re: MK2 Lucas kuro siurblys

Posted: 2013 05 17 , 11:59
by taliama
O man tai panaši bėda yra, tarkim variklis jau gerai įšilęs, užgęsini trumpam ir, kad užvest reikia laikyt gazą numynus iki dugno.. Jauti, kad akumas jau sminga žemėn, tada pagauna kurą ir užsiveda, bet apsukos laikos kelias sekundes ant 2,5k rms. Bėda kuro filtre ar siurbly?

Re: MK2 Lucas kuro siurblys

Posted: 2013 05 17 , 12:35
by Lend
O tai gal ore pas tave bėda, vistik sunkus užsivedimas ne vienintelė tavo problema. Gal pas tave laisvų apsukų vožtuvas atsidarinėja kada nori ir kiek nori, gal padsosas nepaduoda pakankamai kuro, gal po tavo fejerverkų po kapotu visar žioji kur skylė koletoriuj?

Re: MK2 Lucas kuro siurblys

Posted: 2013 05 17 , 13:15
by Gezatron
taliama wrote:O man tai panaši bėda yra, tarkim variklis jau gerai įšilęs, užgęsini trumpam ir, kad užvest reikia laikyt gazą numynus iki dugno.. Jauti, kad akumas jau sminga žemėn, tada pagauna kurą ir užsiveda, bet apsukos laikos kelias sekundes ant 2,5k rms. Bėda kuro filtre ar siurbly?
Tj gj tawo bendzas o ce tema apie dyzely

Re: MK2 Lucas kuro siurblys

Posted: 2013 09 07 , 13:53
by makdakas
Sveiki. Noriu pasiaiškint dėl vieno dalyko: į 50l dyzelio supylus 10l atrabotkės sintetinės važinėjant ant to mišinio pasirodė kad trauka mašinos geresnė. Ar čia man tik vaidenasi ar rimtai gali būt? Gal dėl tirštesnio kuro padidėjo plundžerio efektyvumas? Jei taip tai gal net į naudą dasipylinėt tepalo į salerką protingais kiekiais :D

Re: MK2 Lucas kuro siurblys

Posted: 2013 09 07 , 14:01
by Gezatron
makdakas wrote:Sveiki. Noriu pasiaiškint dėl vieno dalyko: į 50l dyzelio supylus 10l atrabotkės sintetinės važinėjant ant to mišinio pasirodė kad trauka mašinos geresnė. Ar čia man tik vaidenasi ar rimtai gali būt? Gal dėl tirštesnio kuro padidėjo plundžerio efektyvumas? Jei taip tai gal net į naudą dasipylinėt tepalo į salerką protingais kiekiais :D
atrabotke rj tas pats tavo tepalas ar is kitur gavai

Re: MK2 Lucas kuro siurblys

Posted: 2013 09 07 , 20:26
by Algis
As pastoviai pilu tepala kai siurblys pradeda kvailioti,

Re: MK2 Lucas kuro siurblys

Posted: 2013 09 09 , 12:29
by makdakas
Sintetinės atrabotkės tiesog buvo iš giminaičių mašinų, tai susipyliau. Dėkui, Algi, už atsakymą, žinosiu kad nieko blogo biški įsipilt :yes1:

Re: MK2 Lucas kuro siurblys

Posted: 2016 01 08 , 20:49
by lauztuvas
Sveiki, tema sena, ja aptikau ieskodamas info apie 1,9 td variklius, tiksliau apie Lucas siurblius. Vairuoju Volvo s40 1.9.td 66kw dyzeli. Siurblys Lucas, tokis kaip ir pas ford.
Iskilo problema, su saltu variklio paleidimu ir, jo darbu uzvedus varikli. Vedasi sunkiai. Usivedas uzgesta. Gazo pedala spustelejus, usiveda greiciau, ir neuzgesta, bet purtosi, lyg viens cilindras nedirbtu. Zvakes gerai. Tikrinau. Sendien kazkaip uzejo noras tas fyskes atjunkt palei siurbly. Ir pataikiau ant siurblio degimo kampo ankstinimo voztuvo. Ji atjungus, variklio darbas issilygino, prapuole dumai, nu ir degimas sukilo iki virsutines ribos- nu pradejo kalet, iskart pasimate kad per ankstyvas degimas. Uzmovus junkti atgal, pradingsta tas astrus darbas, suminksteja tiesiog darbas, bet pradeda nelygiai dirbt, vis kas kokia pora sekundziu truktelt, lyg kas kura atimtu ir vel paduotu ir kartu melsvo dumo ismeta, tokio smirdancio dyzeliniu kuru. Pakrenta apsukos per koki 100 ir vel atsistato stagiai. Kai ysyla, tai lyg geriau dirba. Bet retsykiais uzeina tas kukciojimas bet ne taip stipriai.
Kaip nustatyt kas kaltas? Degimo ankstinimo voztuvas? Ar kazkoks daviklis kuris duoda signala degimo ankstinimo voztuvui?
Aciu

Re: MK2 Lucas kuro siurblys

Posted: 2016 01 08 , 22:02
by Raime
Na pradekim nuo to kad mondes neturi 1.9 varyklio,stovi 1.8 o antra jei tau problemos iskylo su volvo automobiliu tai gal vertetu uzsiregistruoti volvo klube ir ten ieskoti bedos sprendymo o ne pas mus

Re: MK2 Lucas kuro siurblys

Posted: 2016 01 08 , 22:42
by Gezatron
Kad kazi ar ten kas ka patars, jau susiduriau su volvo klubu :D jop siurbliai tie patys, bet as deja nekompetetingas pakonsuluot. Bandyk pm parasyt algiui jis tau iskart pasakytu manau atsakyma