Re: MK2 Lucas kuro siurblys
Posted: 2012 03 07 , 21:00
ot zioplas.. buvau atsidares ta tema ir nedaziurejau kad ir kita asele keite nes ne per gazo leidzia. dekui uz info
Diskusijų forumas
http://www.forum.mondeo-klubas.lt/
keli klausimai:Algis wrote:Nu ka salinsim maza gedimeli,kuro tekejima i turbinos vamzdeli arba lauk.Laikas pasalinti siam gedimui ,pusvalandis.Reikalingi raktai;impusiukai CR-V T10 ir CR-V4,du rakteliai 8mm,vienas 10mm,14 mm ir 36 arba 38mm.
http://img28.imageshack.us/img28/6449/picture411.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Turime kuro siurbli.
http://img28.imageshack.us/img28/1509/picture389.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Su impusiuku CR -V4 reguliavimo asele su raktu 14mm atsukam kontre tik nepasukti aseles reikes reguliuoti.
http://img690.imageshack.us/img690/5601/picture391l.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Nuimam apsaugine skarda.
http://img690.imageshack.us/img690/871/picture392.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Su 36mm arba 38mm raktu atleidziam pati voztuva.
http://img690.imageshack.us/img690/930/picture394v.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Su rankom isukam is siurblio.
http://img690.imageshack.us/img690/3113/picture395c.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Matot kie cia gumeliu yra.
http://img690.imageshack.us/img690/8513/picture400.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ardom toliau su mazesniu impusiu atsukam 3 varztelius voztuvo priekyje.
http://img188.imageshack.us/img188/8287/picture402v.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Su rankom sukinedami voztuvo abi dalis atskirem ji.
http://img188.imageshack.us/img188/9051/picture404e.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Randame vidui diafragma.
http://img188.imageshack.us/img188/2104/picture406e.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ardome diafragma.
http://img188.imageshack.us/img188/2262/picture407x.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Dazniausei prakiura viena arba kita diafragmos gumeke.
http://img188.imageshack.us/img188/2629/picture409e.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Plysuse gumele pakeicem ir viska surenkam atgaline tvarka,viskas labai paprasta.
o kaip dėl mažosios gumelės? Algi gal foto kokių turi?Algis wrote:Ar pametei,beabejo itakoja.
Rodyklike uzmesk apie kuria guma kalbi.Reikejo paziureti i lizda siurbli,siaip tai isitrauke kartu.sherniux wrote:o kaip dėl mažosios gumelės? Algi gal foto kokių turi?Algis wrote:Ar pametei,beabejo itakoja.
tevas išardė dabar vožtuvą-suplyšusios abidvi gumeles po kažur 100km nuvažiuoto atstumo....
variantas beleika man vienas-originalaus vožtuvo ieškot(su sveikom ar ne gumelem....).
EDIT: ar yra galimybė kad tas plasmasiukas lieka siurblyje? Nes išsukus vožtuvą pagrindinė tarpinė likdavo siurbly.
tarpusavy per vieną ašį(ir metalinė tarpinė detalė. foto kurioje jau viskas paskleista-ašis, gumelės ir pan.) sukasi dvi guminės tarpinės-foto yra tik kaip didžioji turėtų būt uždėta. Mažesniosios tarpinės nėra matyt fotkėse. Blin kai perrinkinėjau ir keičiau prieš 2m iš originalių, nedariau jokių fotkių dėl ko dabar sunku surinkt teisingai...Algi neturi parduot atskirai to vožtuvo? Plius reiktų dar automatinio 'padosos' MKII, bo mirė, mirė ir numirė kažkaip jis...pajamčiau jei turėtum.Algis wrote:Rodyklike uzmesk apie kuria guma kalbi.Reikejo paziureti i lizda siurbli,siaip tai isitrauke kartu.sherniux wrote:o kaip dėl mažosios gumelės? Algi gal foto kokių turi?Algis wrote:Ar pametei,beabejo itakoja.
tevas išardė dabar vožtuvą-suplyšusios abidvi gumeles po kažur 100km nuvažiuoto atstumo....
variantas beleika man vienas-originalaus vožtuvo ieškot(su sveikom ar ne gumelem....).
EDIT: ar yra galimybė kad tas plasmasiukas lieka siurblyje? Nes išsukus vožtuvą pagrindinė tarpinė likdavo siurbly.
Padsosa lengvai atsisuku ir per virsu, jis tiesiai po akumu. Ju ardziau pora ir abiems nuslabusios kontaktines ploksteles - lengvai sprendziama problema - pakisau po plokstelemis nipelio galiuka (slangele ant oro ventilio kur senoviniose dviraciuose padangose) remontas max 1 val.Algis wrote:Cia apie diafragma kalbi,vakare padarysiu foto.Dabar neardau nieko..Padsosas nereikalinga detale,pas mane irgi neveikia.Vienoje mondeje dar jis biski tasesi tai vietiniems pardaviau uz alaus buteli,tie be duobes ant kelio palindo po apacia ir nusisuko
jau paimtas kitas vožtuvas. diafragma pasirodo turi but ne gumine o kapronine. Kodel man pasirode kad gumine tai nezinau(kai pirkau diafragmas verkiu g. vilniuj tai pardavejai klause ar gumines ar kapronines). tai saliarka jas ir sudraske. Tai Algi dekui, kaip ir foto nereiks-jau pats foto turiu. Nesupratau kaip tu ziema vazineja be patsoso? kol saltas motoras ant laisvu kalatojasi jis jopsikmat, ir perjungimas pavaru ne toks siurkstus su juo.Algis wrote:Cia apie diafragma kalbi,vakare padarysiu foto.Dabar neardau nieko..Padsosas nereikalinga detale,pas mane irgi neveikia.Vienoje mondeje dar jis biski tasesi tai vietiniems pardaviau uz alaus buteli,tie be duobes ant kelio palindo po apacia ir nusisuko
Algis wrote:As dedu pigiauses gumines diafragmas bet laiko be problemu.Be padsoso turia buti tikslus siurblio reguliavimas.Minusineje temperaturoje kai uzvedi apsukos zemiau 800 nebuna,kai pasyla ne didesnes negu 850.Kyla klausimas ar sveika varikliui kai isalusi uzvedi ir iskart apsukos sukyla iki 1000.Kas liecia degima as megstu kiek imanoma velyvesni,svelniau dirba variklis.
P.S. Patarciau daryti kaip raso Skimas nes as megstu viska supaprastinti.Kuo maziau mechanizmu tuo patikimiau.