Page 1 of 1

2.0 tddi 85kw dingsta trauka virš 2000 rpm

Posted: 2017 11 08 , 02:04
by Cerberis
Esmė tokia, pradedant judėt, pirma/antra pavara geriausiai jaučiasi, minant ant pedalo nuo 1200rpm trauka tvarkingai kyla iki 2000rpm, bet po to, kai teoriškai pasileidžia antra purkštuku fazė, trauka staigiai krenta, toks jausmas, kad per pus. Kas tai galėtų sukelt? Idėjos?

Re: 2.0 tddi 85kw dingsta trauka virš 2000 rpm

Posted: 2017 11 08 , 07:45
by tddiguru
Gal tai turbo bedos/oro slangyno ? Su tiek Info nieko nepasakysi. Prie 1900rpm dugna staigiai numink ir paziurek, kaip ir kiek dumina

Re: 2.0 tddi 85kw dingsta trauka virš 2000 rpm

Posted: 2017 11 08 , 07:49
by Cerberis
Su šlangynu/turba viskas kaip ir gerai, dūmingumas nepadidėjęs. Tiesiog traukos duovė idealisi sutampa su degimo kampo paankstinimu. Jokių kitų simptomų nėra. Klaidų jokių, parametrai normos ribose. Vienintelis keistumas, kad atleidus pedalą ir vėl užmynus, kartais ta duobė pranyksta. Mano įtarimai krenta ant grandinės.

Re: 2.0 tddi 85kw dingsta trauka virš 2000 rpm

Posted: 2017 11 08 , 21:19
by tddiguru
Grandines garseja patikimumu ko nepasakysi apie kitus MK3 agregatus. :D
Gal galimetu pasisodint kolega i vairuotojo vieta, atsidaryt kapota ir prie grandines gerai, gerai isiklausyt i garsus. Taip pat su gazu pazaist, atleidinet iki laisvos eigos ir klausyti.
Ant grandines apsaugos kiauto yra kazkais panasaus i inspekcijos ertme, kuria butu galima lengvai nuimti ir vizualiai apziuret grandine. Sito tiksliai nezinau ir neteko dometis ir nuiminet, bet panasu, kad skirta butent tam. Kad nereiktu viso kiauto nuiminet.

Re: 2.0 tddi 85kw dingsta trauka virš 2000 rpm

Posted: 2017 11 09 , 08:22
by Gezatron
ir tam kad galetum siurblio degima paankstint arba poavelint :) labai paprastai ten darosi :)