MK III TdCi 96 kw aušinimo sistema
-
- Dalyvis
- Posts: 76
- Joined: 2016 11 27 , 18:25
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Location: Klaipeda
- Contact:
Re: MK III TdCi 96 kw aušinimo sistema
as suprantu kad kaitina bet pas manes to sildytuvo nebuvo as ideja,ta tena.fyske ateina pajungiu o ten pastovus + ateina viena zvake kaitina net neijungus degimo..
-
- Dalyvis
- Posts: 3
- Joined: 2018 02 21 , 21:29
- Vardas/Pavardė:: Sigas sakalauskas
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Sidabrinė
- Location: Siauliai
- Contact:
Re: MK III TdCi 96 kw aušinimo sistema
Labas
Prie to paties darosi kazkokios nesamones kol variklis isyla iki darbines temperaturos viskas ok peciukas pucia silta tiek eco rezimu tiek A/C AUTO/manual
pasiekia darbine ~90 ir pradeda pusinet, pucia salta nors variklio temperature laikosi stabiliai. Uzgesini siek tiek atausta vel sildo pasiekia darbine ir saltas.
kas galetu but?
Prie to paties darosi kazkokios nesamones kol variklis isyla iki darbines temperaturos viskas ok peciukas pucia silta tiek eco rezimu tiek A/C AUTO/manual
pasiekia darbine ~90 ir pradeda pusinet, pucia salta nors variklio temperature laikosi stabiliai. Uzgesini siek tiek atausta vel sildo pasiekia darbine ir saltas.
kas galetu but?
-
- Dalyvis
- Posts: 441
- Joined: 2015 11 08 , 11:02
- Vardas/Pavardė:: Vaidas
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Mėlyna
- Location: Molėtai
- Contact:
Re: MK III TdCi 96 kw aušinimo sistema
Tai dazniausiai ausinimo siurblio simptomas, kai nusprogsta ir prie tam tikros temperaturos nustoja ausinimo skysti varinet po visa sistema. Bet tada iskart variklis kaistu. Ner problemu su tuom, stovi rodykle per viduri dacike, ventiliatoriai issijunge ? Tai gal su klima kas, padarykAUTO testa jai. Paspauk OFF+putimo i kojas mygtukus vienu metu ir tada iskart AUTO mygtuka - prasides auto testa, girdesi ten visokiu sklendziu darymu garsus. Baigus testui, uzsidegs visi simboliai ant klimos LCD. Jei klaidu nera, degs visi simboliai. Po to paspausk OFF mygtuka, palauk kelias sekundes (nusiresetins tuo metu) ir mygtelk bet kuria knopke ir susireguliuok taip, kaip nori ir ziurek, ar padejo.
-
- Dalyvis
- Posts: 3
- Joined: 2018 02 21 , 21:29
- Vardas/Pavardė:: Sigas sakalauskas
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Sidabrinė
- Location: Siauliai
- Contact:
Re: MK III TdCi 96 kw aušinimo sistema
Testa dariau viskas oktddiguru wrote:Tai dazniausiai ausinimo siurblio simptomas, kai nusprogsta ir prie tam tikros temperaturos nustoja ausinimo skysti varinet po visa sistema. Bet tada iskart variklis kaistu. Ner problemu su tuom, stovi rodykle per viduri dacike, ventiliatoriai issijunge ? Tai gal su klima kas, padarykAUTO testa jai. Paspauk OFF+putimo i kojas mygtukus vienu metu ir tada iskart AUTO mygtuka - prasides auto testa, girdesi ten visokiu sklendziu darymu garsus. Baigus testui, uzsidegs visi simboliai ant klimos LCD. Jei klaidu nera, degs visi simboliai. Po to paspausk OFF mygtuka, palauk kelias sekundes (nusiresetins tuo metu) ir mygtelk bet kuria knopke ir susireguliuok taip, kaip nori ir ziurek, ar padejo.
Tada butu panasu i siurbli radijatorius karstas kaip patikrint
-
- Dalyvis
- Posts: 441
- Joined: 2015 11 08 , 11:02
- Vardas/Pavardė:: Vaidas
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Mėlyna
- Location: Molėtai
- Contact:
Re: MK III TdCi 96 kw aušinimo sistema
Didziaja ausinimo zarna nuo termostato apciupinek ir tuo paciu radijatoriu, kiek eina prieit su rankom. Jei ausinimo siurblys nustoja cirkuliuot, tai iskart tokiu oru apciupinejes pajausi. Pazystamo MK3 ausinimo siurblio asele buvo nuejus, tai irgi prie darbines temp. ar aukstesniu apsuku stovado ir radijatoriaus staigiai atsaldavo, sunku net patiket, kaip greitai. Bande karsta ora ant viso pajegumo ijunkt ir pust i salona, kad kazkiek nors ispustu, bet kadangi ausinimo siurblys buvo sustojes, necirkuliavo, tai per keleta sekundziu pradedavo ledini ora pust.
Jei ne ausinimo siurblys, tada tik belieka sildyuvo matrica - uzsikisusi. Bet pradeda kvailiot kai tik darbine temp. pasiekia, visgi labiau tiketina, kad ausinimo siurblys.
Jei ne ausinimo siurblys, tada tik belieka sildyuvo matrica - uzsikisusi. Bet pradeda kvailiot kai tik darbine temp. pasiekia, visgi labiau tiketina, kad ausinimo siurblys.
-
- Dalyvis
- Posts: 3
- Joined: 2018 02 21 , 21:29
- Vardas/Pavardė:: Sigas sakalauskas
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Sidabrinė
- Location: Siauliai
- Contact:
Re: MK III TdCi 96 kw aušinimo sistema
Jo pompa parejus buvo
Sildo salona ok taciau variklio sunkokai kyla jauciu oro bus arba pagrindinis ternas ka manot
Sildo salona ok taciau variklio sunkokai kyla jauciu oro bus arba pagrindinis ternas ka manot
-
- Dalyvis
- Posts: 441
- Joined: 2015 11 08 , 11:02
- Vardas/Pavardė:: Vaidas
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Mėlyna
- Location: Molėtai
- Contact:
Re: MK III TdCi 96 kw aušinimo sistema
Viena susitvarkei. Gerai, kad ne kokia vasara o tai su streikuojanciu ausinimo siurbliu labai greit gali perkaitint varikli.
Nu tai dabar bus 1/2 - arba mazasis termostatas, arba didysis. Jei nieko nezinai, tai pasikeisk abu originaliais (is bedos didiji gali det bet koki - svarbu, kad butu 89C darbines temp. atsidares, buna ant korpuso tai iskalta) ir visam laikui pamirsi visas ausinimo bedas.
O siaip tikriausiai, kad mazasis nusproges kaip ir visiem - atsidariuosioje padetyje. Jei nori tiksliai susizinot kuris kaltas, tai reikia info, kaip variklio temp. rodykle vaiksto - pakyla bent iki 1 padalos, ar nukrenta tokiais saltais orais ijungus peciuka/AC smarkesni sildyma.
Nu tai dabar bus 1/2 - arba mazasis termostatas, arba didysis. Jei nieko nezinai, tai pasikeisk abu originaliais (is bedos didiji gali det bet koki - svarbu, kad butu 89C darbines temp. atsidares, buna ant korpuso tai iskalta) ir visam laikui pamirsi visas ausinimo bedas.
O siaip tikriausiai, kad mazasis nusproges kaip ir visiem - atsidariuosioje padetyje. Jei nori tiksliai susizinot kuris kaltas, tai reikia info, kaip variklio temp. rodykle vaiksto - pakyla bent iki 1 padalos, ar nukrenta tokiais saltais orais ijungus peciuka/AC smarkesni sildyma.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests