Nekyla variklio temperatūra Mk3 2.0 tddi 85 kW
-
- Moderatorius
- Posts: 2517
- Joined: 2010 07 02 , 10:32
- Vardas/Pavardė:: Raime
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratorq TD
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Pilka
- Vairuoja nuo: 1991
- Location: Panevėžys
- Contact:
Re: Nekyla variklio temperatūra Mk3 2.0 tddi 85 kW
Bet vysgi idomi beda,sakyciau vyskas butu prasideje po termostatu keitymo tai buciau garantuotas kad yra oro sistemoje o dabar net neisivaizduoju kas galetu buti,na yra viena mintis kad sistema dar gal uzsikiso kazkur ir sunkiai cirkuliuoja skystis bet tada siaip pagalvojus turetu bent varyklis uzkaisti,dar klausimelis-ar bandet pakaitusiam varykliui ijungti sildima ant karsciausios padeties ( idomu ar pucia bent kiek silta ora ) ?
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
-
- Moderatorius
- Posts: 2517
- Joined: 2010 07 02 , 10:32
- Vardas/Pavardė:: Raime
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratorq TD
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Pilka
- Vairuoja nuo: 1991
- Location: Panevėžys
- Contact:
Re: Nekyla variklio temperatūra Mk3 2.0 tddi 85 kW
Na mano galva galvojant lieka tik vienas variantas kad bedos su termostatais,sakyciau jie stovi atsidare ir ausinimo skystis cirkuliuoja didziuoju ratu ko pasekoje varyklis negali uzkaisti iki darbynes temperaturos,daugiau nebeismastau nieko
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
Re: Nekyla variklio temperatūra Mk3 2.0 tddi 85 kW
O termostatas tik vienaip isideda? Gla ydejo atbula ar kaip? Maza kas..
-
- Moderatorius
- Posts: 2517
- Joined: 2010 07 02 , 10:32
- Vardas/Pavardė:: Raime
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratorq TD
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Pilka
- Vairuoja nuo: 1991
- Location: Panevėžys
- Contact:
Re: Nekyla variklio temperatūra Mk3 2.0 tddi 85 kW
Kad kiek pamenu jo kitaip neidesi
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
Re: Nekyla variklio temperatūra Mk3 2.0 tddi 85 kW
sveiki ydomumo dėlei kiek uz mazajy termostata eu palikai
nes pas mane panasi situacija
o praeita ziema uztekdavo max 2km pravaziuoti ir jau silta kaip reikent pusdavo o sia ziema vargstu ir salu laukiu originalaus mazojo termostato bandysiu pasikeisti
nes pas mane panasi situacija
o praeita ziema uztekdavo max 2km pravaziuoti ir jau silta kaip reikent pusdavo o sia ziema vargstu ir salu laukiu originalaus mazojo termostato bandysiu pasikeisti
Re: Nekyla variklio temperatūra Mk3 2.0 tddi 85 kW
Dar sumasciau. Jei nenori pirkt naujo iskart termostato. Tai susieiskok skardo kokio 1mm storio. Is jo ispjauk tokio dydzio lopa kaip tavo termostatas ir ydek vietoij termostato. Tada tikrai pamatysi ar termostatas kaltas ar ne.
-
- Dalyvis
- Posts: 96
- Joined: 2015 07 14 , 12:47
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Vairuoja nuo: 2010
- Location: Rokiskis
- Contact:
Re: Nekyla variklio temperatūra Mk3 2.0 tddi 85 kW
Klausimas tiems pas ka tikrai geri termostatai ir greitai susila variklis. Pas mane uz termostato prie radijatoriaus slanga silta termostatas tikrai neturejo atsidaryt nes variklis tik ka buvo susiles iki 60 laipsniu. Taip turi but ar pas mane termostatas per anksti pradeda atsidaryt?
-
- Moderatorius
- Posts: 2517
- Joined: 2010 07 02 , 10:32
- Vardas/Pavardė:: Raime
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratorq TD
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Pilka
- Vairuoja nuo: 1991
- Location: Panevėžys
- Contact:
Re: Nekyla variklio temperatūra Mk3 2.0 tddi 85 kW
Na galiu viena pasakyti,pas mane tas mazasis termostatas jau durniuoja,palaikius ant 2000 apsuku temperaturos rodykle pakrenta zemyn truputi bet varyklio temperatura uzkaista gerai,ziema prie -15 mieste pravaziavus apie 7 km temperatura jau buna kaip priklauso per viduriuka
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
-
- Dalyvis
- Posts: 96
- Joined: 2015 07 14 , 12:47
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Vairuoja nuo: 2010
- Location: Rokiskis
- Contact:
Re: Nekyla variklio temperatūra Mk3 2.0 tddi 85 kW
pas mane uz mazojo termostato slanga salta buvo o uz didziojo jau silta variklio temp buvo 60 laipsniu.
-
- Dalyvis
- Posts: 96
- Joined: 2015 07 14 , 12:47
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Vairuoja nuo: 2010
- Location: Rokiskis
- Contact:
Re: Nekyla variklio temperatūra Mk3 2.0 tddi 85 kW
na iki 60 laipsniu susilo pravaziavus apie 5 km.
Re: Nekyla variklio temperatūra Mk3 2.0 tddi 85 kW
O toliau nebesilo? Tiskliau- nebandiai iki darbines temperaturos pakelt?
Beje kolega sako kad 7 km ir normali temperatura buna pas ji. Tai mazdauk orentuokis.
Merso senesnio dyzelio tikrai zinau- jei temperatura iki 80 laispniu tai blogai- tepalus ryja, viduij salta. Normali skaitos pagal gamintoja 85-95. Prie tokios normaliai eksplotuojas - per tepalu keitimo intervala tepalu arba reikia 100 gr dapilt arba. Praktiskai isitikinai ant savo trandalo.
Fordo ir panasiai bus. Taigi Tamosiau ieskok toliau galu.
Beje kolega sako kad 7 km ir normali temperatura buna pas ji. Tai mazdauk orentuokis.
Merso senesnio dyzelio tikrai zinau- jei temperatura iki 80 laispniu tai blogai- tepalus ryja, viduij salta. Normali skaitos pagal gamintoja 85-95. Prie tokios normaliai eksplotuojas - per tepalu keitimo intervala tepalu arba reikia 100 gr dapilt arba. Praktiskai isitikinai ant savo trandalo.
Fordo ir panasiai bus. Taigi Tamosiau ieskok toliau galu.
-
- Dalyvis
- Posts: 355
- Joined: 2013 03 13 , 18:01
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Pilka
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: Nekyla variklio temperatūra Mk3 2.0 tddi 85 kW
kokio senesnio merso? Kaip gali prie zemesnes temperaturos imt daugiau tepalo, pinasi biski su logika ir fizika, prie 70C daugumai auto senom naujom pucia siltoka veja. Praktiskai visi w124 w210 dieseliai mersai dazniausiai buna temp 80/85 , nes thermostatas toks, o ju buna ivairiu ir pagal temperaturas, buna kad prie 92C atsidaro, ant ju isgraviruotos temp... Isvis nesuprantu kaip gali tokia tema issipletot iki tiek puslapiu, ir dar neatrasta beda ? . X failai
Re: Nekyla variklio temperatūra Mk3 2.0 tddi 85 kW
Vienas buvo 190 1991m 2.0l d. Daba c220 1996m 2.2d . Su tepalu rimtas dalykas. Tarpeliai matyt neatsistoja i savo vietas, neissiplece kiek reikia. 0Giliau nebesidomejau. Beje MTZ traktoriui irgi taspats su tepalais. Zinok neveltui yra sugalvota darbine temperatura. Jei lygiai 80 tai mesk lauk termostata. Du pirkau termostatus per 10 m ju eksplotavimo, abiems ant termostato 85.
Jei drungnoka ora puce i salona tai jau kazkas negerai. Jei tau i peciuko radijatoriu atiteka 80- 90 laipsniu siltumo ausinimo skystis, tai normaliai pavazevus turi pust karsta ora. Uzkistas radijatorius ir tiek. Antfryze per kelis metus irgi atsiranda nuosedu, kurios ir nuseda ant sienliu is vidaus. Is lauko puses eina oras. Jei savininka patingi, nepasikeice filtro tai ir is lauko apnesa dulkem. Nu ir to pasekoje turim drugna ora salone prie normalios darbines variklio temperaturos.
Temos autorius neiesko gedimo rimtai tai ir sapaliom ce.. Ir visai gerai- ziemos vakarai juk ilgi.
Del fizikos- biski savo fizikos zinias prisiminiau. Pasirodo, aliuminio siluminis pletimasis yra du kartus didesnis nei plieno, gelezies. Taigi fiziskai, kol variklis saltas, tarpai tarp gilzes ir stumuoklio yra didesni nei darbinej temperaturoij, to pasekoij daugiau alyvos sugeba patekti i degimo kamera. Logiska pasirodo.
Beje sita patvirtina ir tas- kad teko stebet kaip variklis perkaista- ir ant mazu sukiu uzklinijo,. Atvesus varikliui jis vel sukos normaliai.
Jei drungnoka ora puce i salona tai jau kazkas negerai. Jei tau i peciuko radijatoriu atiteka 80- 90 laipsniu siltumo ausinimo skystis, tai normaliai pavazevus turi pust karsta ora. Uzkistas radijatorius ir tiek. Antfryze per kelis metus irgi atsiranda nuosedu, kurios ir nuseda ant sienliu is vidaus. Is lauko puses eina oras. Jei savininka patingi, nepasikeice filtro tai ir is lauko apnesa dulkem. Nu ir to pasekoje turim drugna ora salone prie normalios darbines variklio temperaturos.
Temos autorius neiesko gedimo rimtai tai ir sapaliom ce.. Ir visai gerai- ziemos vakarai juk ilgi.
Del fizikos- biski savo fizikos zinias prisiminiau. Pasirodo, aliuminio siluminis pletimasis yra du kartus didesnis nei plieno, gelezies. Taigi fiziskai, kol variklis saltas, tarpai tarp gilzes ir stumuoklio yra didesni nei darbinej temperaturoij, to pasekoij daugiau alyvos sugeba patekti i degimo kamera. Logiska pasirodo.
Beje sita patvirtina ir tas- kad teko stebet kaip variklis perkaista- ir ant mazu sukiu uzklinijo,. Atvesus varikliui jis vel sukos normaliai.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest