Vienkartinė, uždedama specialiu įrankiu, užkabini už galo ir sulaužai , vietoj jos uždedi užsukama.tonyl wrote:Gal žinot kaip nusiema tos apkabos kur laiko oro žarną? http://imageshack.com/a/img905/4840/SHhVV8.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Tokios dažnai būna http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/ ... pO/$_1.JPG" onclick="window.open(this.href);return false; tai atsuki ir nusiema
sukyla apsukos ismynus sankaba
-
- Klubo remėjas
- Posts: 301
- Joined: 2014 07 13 , 22:13
- Vardas/Pavardė:: Darius
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 1,8 l Zetec
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Smėlio
- Vairuoja nuo: 1990
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: sukyla apsukos ismynus sankaba
Re: sukyla apsukos ismynus sankaba
Dar apie tą vakar užsidegusią check engine lemputę. Pats borto kompas rodo 0302 klaidą (pagooglinus klaida reiškia, kad 2 cilindras neveikia) tai kuo toliau tuo giliau į mišką.. Apsukos šokančios laisvam ir cilindras nemanau, kad susiję, tai reiškias papildomas gedimas. Gal kas žinot Kaune kokį servisą gerą? ar bandyt į vista/kvarca vežt?
p.s gal suprantat ką reiškia diagnostikos ataskaitoj ta 3 skiltis (since fault erased), čia tipo anksčiau buvusios klaidos ištrintos? http://imageshack.com/a/img911/1237/tTkbhb.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
p.s gal suprantat ką reiškia diagnostikos ataskaitoj ta 3 skiltis (since fault erased), čia tipo anksčiau buvusios klaidos ištrintos? http://imageshack.com/a/img911/1237/tTkbhb.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Klubo remėjas
- Posts: 301
- Joined: 2014 07 13 , 22:13
- Vardas/Pavardė:: Darius
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 1,8 l Zetec
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Smėlio
- Vairuoja nuo: 1990
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: sukyla apsukos ismynus sankaba
uždegimo sistemos grupė (jei gerai supratau), reiškia žvakė, žvaklaidis, Babina(Realybėj aukštos įtampos transformatorius) trafas yra suporuotas jei neveikia 2 turėtu neveikti ir 4 cilindras, Nebent veikia ,bet jau duoda per maža įtampą. Taigi pradėk nuo žvakės ir žvaklaidio (kadangi vienas gali sugadinti kitą sakyčiau reikia keisti abu, žvakes (jei seniai keistos)visas.tonyl wrote:Dar apie tą vakar užsidegusią check engine lemputę. Pats borto kompas rodo 0302 klaidą (pagooglinus klaida reiškia, kad 2 cilindras neveikia) tai kuo toliau tuo giliau į mišką.. Apsukos šokančios laisvam ir cilindras nemanau, kad susiję, tai reiškias papildomas gedimas. Gal kas žinot Kaune kokį servisą gerą? ar bandyt į vista/kvarca vežt?
p.s gal suprantat ką reiškia diagnostikos ataskaitoj ta 3 skiltis (since fault erased), čia tipo anksčiau buvusios klaidos ištrintos? http://imageshack.com/a/img911/1237/tTkbhb.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Klubo remėjas
- Posts: 301
- Joined: 2014 07 13 , 22:13
- Vardas/Pavardė:: Darius
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 1,8 l Zetec
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Smėlio
- Vairuoja nuo: 1990
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: sukyla apsukos ismynus sankaba
tik nesugalvok matuoti trafo įtampos. Mežinau konkrečių Mondeo skaičių ,bet bendras standartas apie 57 000 V. Gali smagiai pakutnti
Re: sukyla apsukos ismynus sankaba
Šiandien per porą val. išvaliau droselinę sklendę ir pakeičiau naują laisvos eigos vožtuvą (50€ iš ford dalių studentu g. kaune). Pastebėjau, kad apsukos stovint ant laisvo gražiai nukrenta iki 900-750 (apšilus) Na matyt padėjo išvalymas.
Dabar dėl apsukų sukylimo važiuojant.. Šiaip iš esmės taspats š**as kaip ir anksčiau: atjungus fiške laisvos eigos vožtuvo - viskas tvarkoj -apsukos nebesušoka ant laisvo (viskas gerai, tik kad stovint truputi purtosi nori užgest, nors jį atjungus taip ir turi būti?). Prijungus vėl užšoka apsukos ant laisvų... tai kadangi naujas laisvos eigos vožtuvas, kodėl jis prijungtas man duoda tą pačią problemą?
Dabar dėl apsukų sukylimo važiuojant.. Šiaip iš esmės taspats š**as kaip ir anksčiau: atjungus fiške laisvos eigos vožtuvo - viskas tvarkoj -apsukos nebesušoka ant laisvo (viskas gerai, tik kad stovint truputi purtosi nori užgest, nors jį atjungus taip ir turi būti?). Prijungus vėl užšoka apsukos ant laisvų... tai kadangi naujas laisvos eigos vožtuvas, kodėl jis prijungtas man duoda tą pačią problemą?
Last edited by tonyl on 2015 11 10 , 20:12, edited 2 times in total.
-
- Klubo remėjas
- Posts: 301
- Joined: 2014 07 13 , 22:13
- Vardas/Pavardė:: Darius
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 1,8 l Zetec
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Smėlio
- Vairuoja nuo: 1990
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: sukyla apsukos ismynus sankaba
Tai ,kad važiuojant koks bėgis ir greitis , tokios ir apsukos
Re: sukyla apsukos ismynus sankaba
Nu taip, bet išmynus sankaba arba permetus į laisvą jos nesileidžia, o lieka arba pakyla tarkim 3000, užmiesti važiuojant bandžiau, tai iki 6000-6500 pakilo, daugiau bijojau laikyt.
Re: sukyla apsukos ismynus sankaba
Nu va dabar aišku kodėl pačiam nepavyko susitvarkyt, mašinos kompas grybą pjovė, dėl to ir užeidavo tai kuro/oro mišinys blogas, tai abs, tai degimo sistemos erroras. Zodžiu Ford kvarcas (maksauto) sutvarkė (ilgai ieškojo kol rado), aišku kaina atitinkama 17€(klaidu skaitymas)+30€ * 2val. (elektros darbai) + 16.17€(pvm) = 93.17€
Sako elektronika Fordo silpnybė, nu vis gi pagaliau problema išspręsta.
Beje laisvos eigos vožtuvas naujas (vokiškas Topran) 50€ atsėjo bereikalo, reiks dabar seną orginalų parduot kaip nors...
Sako elektronika Fordo silpnybė, nu vis gi pagaliau problema išspręsta.
Beje laisvos eigos vožtuvas naujas (vokiškas Topran) 50€ atsėjo bereikalo, reiks dabar seną orginalų parduot kaip nors...
Re: sukyla apsukos ismynus sankaba
tonyl wrote:Nu va dabar aišku kodėl pačiam nepavyko susitvarkyt, mašinos kompas grybą pjovė, dėl to ir užeidavo tai kuro/oro mišinys blogas, tai abs, tai degimo sistemos erroras. Zodžiu Ford kvarcas (maksauto) sutvarkė (ilgai ieškojo kol rado), aišku kaina atitinkama 17€(klaidu skaitymas)+30€ * 2val. (elektros darbai) + 16.17€(pvm) = 93.17€
Sako elektronika Fordo silpnybė, nu vis gi pagaliau problema išspręsta.
Beje laisvos eigos vožtuvas naujas (vokiškas Topran) 50€ atsėjo bereikalo, reiks dabar seną orginalų parduot kaip nors...
Siaip Topranas vienas prasciausiu gamintoju, visiska stampofke, kad parasyta made in Germany, tai nereiskia, kad ten ir gamina...
Is patirties galiu pasakyti, kad jei pirkti ka nors is elektrines sistemos tai tik BOSCH firmos, nes Topranas daznai pasitaiko, kad jau naujas neveikia tinkamai, arba laiko labai trumpai tas pats liecia visas kitas sio gamintojo dalis, jei deti sio gamintojo dalis i auto, tai tik ant pardavimo.
Re: sukyla apsukos ismynus sankaba
Na turėsiu visad gamyklinį veikianti jei toprano suges..
Re: sukyla apsukos ismynus sankaba
Sveiki, man buvo tas pats, ismynus sankaba sukildavo apsukos. Problema buvo sankaboje-pakeite kazkokia dali ir susitvarke viskas. Diagnostika parode klaida. Gal kam pades si info.
-
- Dalyvis
- Posts: 441
- Joined: 2015 11 08 , 11:02
- Vardas/Pavardė:: Vaidas
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Mėlyna
- Location: Molėtai
- Contact:
Re: sukyla apsukos ismynus sankaba
Sankabos pedalo daviklis, ta balta dalis kuri yra numinama pačiu pedalu, užtringa ir lieka arba pilnai išminta, arba pilnai įmynta , dėl to ir apsukus lėtai krenta link laisvų permetant bėgį ar riedant ant laisvo bėgio. Gali labai greit numest ant laisvo bėgio ir apsukos sekundę kokią laikysis aukštesnes, čia kad variklis nenugestų. Benzam jaučiu tas pats kaip ir dyzeliam.
Re: sukyla apsukos ismynus sankaba
Taip, šita detalė. Dabar su apsukom viskas puiku.tddiguru wrote:Sankabos pedalo daviklis, ta balta dalis kuri yra numinama pačiu pedalu, užtringa ir lieka arba pilnai išminta, arba pilnai įmynta , dėl to ir apsukus lėtai krenta link laisvų permetant bėgį ar riedant ant laisvo bėgio. Gali labai greit numest ant laisvo bėgio ir apsukos sekundę kokią laikysis aukštesnes, čia kad variklis nenugestų. Benzam jaučiu tas pats kaip ir dyzeliam.
Re: sukyla apsukos ismynus sankaba
Beje, už diagnostiką, detalę ir jos pakeitimą sumokėjau 40eu.carlis wrote:Taip, šita detalė. Dabar su apsukom viskas puiku.tddiguru wrote:Sankabos pedalo daviklis, ta balta dalis kuri yra numinama pačiu pedalu, užtringa ir lieka arba pilnai išminta, arba pilnai įmynta , dėl to ir apsukus lėtai krenta link laisvų permetant bėgį ar riedant ant laisvo bėgio. Gali labai greit numest ant laisvo bėgio ir apsukos sekundę kokią laikysis aukštesnes, čia kad variklis nenugestų. Benzam jaučiu tas pats kaip ir dyzeliam.
-
- Dalyvis
- Posts: 441
- Joined: 2015 11 08 , 11:02
- Vardas/Pavardė:: Vaidas
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Mėlyna
- Location: Molėtai
- Contact:
Re: sukyla apsukos ismynus sankaba
Sakyčiau ženkliai per daug, bet kaip visada auksarankiai plėšia - nieko naujo. Pakeitimas tai ir negali būti paprastesnis, 5 minučių darbas. Nuėmi apdailos plastmasę, esančią po vairu (6 varžtai atrodo), ikyši ranką/galvą ir atjungi fiškę nuo daviklio. Tada tiesiog jį truputį įspaudi ir pasuki prieš laikrodžio rodyklę. Kito daviklio įdėjimas tas pats, įsidedi į spec. griovelius ir užsifiksuoja jį sukant pagal laikrodžio rodyklę.
Mano parodytam paveikslėli yra paprastas sankabos pedalo daviklis, be autopiloto palaikymo. Aš už autopilotinius mokėjau po 5EUR - sankabos (visas raudonos spalvos) ir stabžių (visas žalios spalvos) pedalo.
Šiaip dar bajeris, riedant ant laisvo bėgio didesniu greičiu (tarkim 50 km/h) ir pagazavus, tai apsukus irgi krenta lėtai iki laisvų, bet čia aišku yra normalu. Nenormalu, jeigu apsukos iškart nenukrenta iki laisvų, kai sankabos pedalas įmintas.
Mano parodytam paveikslėli yra paprastas sankabos pedalo daviklis, be autopiloto palaikymo. Aš už autopilotinius mokėjau po 5EUR - sankabos (visas raudonos spalvos) ir stabžių (visas žalios spalvos) pedalo.
Šiaip dar bajeris, riedant ant laisvo bėgio didesniu greičiu (tarkim 50 km/h) ir pagazavus, tai apsukus irgi krenta lėtai iki laisvų, bet čia aišku yra normalu. Nenormalu, jeigu apsukos iškart nenukrenta iki laisvų, kai sankabos pedalas įmintas.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests