Kaip pakelti "trauką" mk3 TDDI - NEmokamai
- Gezatron
- Forumo Tėvas
- Posts: 3786
- Joined: 2007 09 24 , 20:17
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: Neturiu mondeo
- Variklis: 3,0 l Duratec V6
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Raudona
- Location: Utena
- Contact:
Kaip pakelti "trauką" mk3 TDDI - NEmokamai
Sveiki, apžvelgsime du skirtingus būdus, priklausomai nuo turbinos tipo TDDI padidinti bent truputį galios.
Kaip tai daroma? Elementaru - padidinamas turbinos slėgis. Kaip tai veikia? Pav: Važiuojate ir jūsų turbina "pučia" ir automobilis "valina" - taip. Kuo daugaiu turbina užpučia, tuo labiau automobilis valina. Tampa aštresnis žemuose sūkiuose ir aukštuose, nes tiesiog turbina pradeda daugaiu "pūsti".
Kaip tai daroma.
1 variantas jau aprašytas kolegos Daliaus.
http://forum.mondeo-klubas.lt/viewtopic ... is#p114197" onclick="window.open(this.href);return false;
Statomas adatinis vožtuvas būtent tokio tipo turbinose TDDI kurią matote temoje. Kodel adatinis vožtuvas ? ką jis daro ?
Paaiškinsiu paprastai: Kai sukeliamas tam tikras turbinos slėgis, prie tam tikro spaudimo jis yra "nuleidžiamas". Standariškai "nuleidžiama" kai turbina užpučia 1.2 bar. "Nuleidimui " naudojamas grybukas su traukute kuria matote foto. Užsipučia iki 1.2 ir grybukas veikiamas vaakumo traukos traukia traukutę ir nuleidžia (kad nepakiltu daugiau slėgis turbo nei 1.2 bar). Kuo vėliau atitraukiama traukutė, tuo daugiau turbina užpučia. Adatinis vožtuvas reikalingas būtent tam kad vėliau sužadintų ta grybuką (leistų vaakumui jį sujudinti), to pasekoje vėliau nuleidžiama ir taip slėgis sukyla iki 1.7 bar. t.y saugus pakėlimas. (Žinoma galima sukelti ir iki belenkiek bar, bet tai teisiog nepraktiška).
Adatinis vožtuvas šio tipo turbinai dėl to, kad traukutė nėra reguliuojama, todėl kaip minėjau vožtuvas padeda reguliuoti vaakuma kurio pagalba ankščiau arba vėliau reguliuojama traukutė ir vyksta nuleidimas.
Manau supratote kas kaip ir klausimų net neturėtų kilti.
2 Variantas. bus nufilmuota. Stovi kitokio tipo turbina kurioje galima pačiam rankomis reguliuoti traukutės ilgį. Tam jums reiks 2 rankos piršų ir 10 mm raktelio. Viskas. Jūs su rankomis reguliuosite traukutės ilgį. Kuo labaiu mažinsite sriegį, tuo vėliau grybukas judins traukutę ir nuleis, ir tuo bus didesnis užpučiamas turbinos slėgis. Adatinio vožtuvo nereiks. Procedūra greita ir labai paprasta. Tai tinka net tik TDDI bet ir bet kokiam kitam auto. Pabrėžiu - bet kokiam.
Bus nufilmuota abi turbinos ir parodyta kas kaip. Skirtumai ir t.t
Kaip tai daroma? Elementaru - padidinamas turbinos slėgis. Kaip tai veikia? Pav: Važiuojate ir jūsų turbina "pučia" ir automobilis "valina" - taip. Kuo daugaiu turbina užpučia, tuo labiau automobilis valina. Tampa aštresnis žemuose sūkiuose ir aukštuose, nes tiesiog turbina pradeda daugaiu "pūsti".
Kaip tai daroma.
1 variantas jau aprašytas kolegos Daliaus.
http://forum.mondeo-klubas.lt/viewtopic ... is#p114197" onclick="window.open(this.href);return false;
Statomas adatinis vožtuvas būtent tokio tipo turbinose TDDI kurią matote temoje. Kodel adatinis vožtuvas ? ką jis daro ?
Paaiškinsiu paprastai: Kai sukeliamas tam tikras turbinos slėgis, prie tam tikro spaudimo jis yra "nuleidžiamas". Standariškai "nuleidžiama" kai turbina užpučia 1.2 bar. "Nuleidimui " naudojamas grybukas su traukute kuria matote foto. Užsipučia iki 1.2 ir grybukas veikiamas vaakumo traukos traukia traukutę ir nuleidžia (kad nepakiltu daugiau slėgis turbo nei 1.2 bar). Kuo vėliau atitraukiama traukutė, tuo daugiau turbina užpučia. Adatinis vožtuvas reikalingas būtent tam kad vėliau sužadintų ta grybuką (leistų vaakumui jį sujudinti), to pasekoje vėliau nuleidžiama ir taip slėgis sukyla iki 1.7 bar. t.y saugus pakėlimas. (Žinoma galima sukelti ir iki belenkiek bar, bet tai teisiog nepraktiška).
Adatinis vožtuvas šio tipo turbinai dėl to, kad traukutė nėra reguliuojama, todėl kaip minėjau vožtuvas padeda reguliuoti vaakuma kurio pagalba ankščiau arba vėliau reguliuojama traukutė ir vyksta nuleidimas.
Manau supratote kas kaip ir klausimų net neturėtų kilti.
2 Variantas. bus nufilmuota. Stovi kitokio tipo turbina kurioje galima pačiam rankomis reguliuoti traukutės ilgį. Tam jums reiks 2 rankos piršų ir 10 mm raktelio. Viskas. Jūs su rankomis reguliuosite traukutės ilgį. Kuo labaiu mažinsite sriegį, tuo vėliau grybukas judins traukutę ir nuleis, ir tuo bus didesnis užpučiamas turbinos slėgis. Adatinio vožtuvo nereiks. Procedūra greita ir labai paprasta. Tai tinka net tik TDDI bet ir bet kokiam kitam auto. Pabrėžiu - bet kokiam.
Bus nufilmuota abi turbinos ir parodyta kas kaip. Skirtumai ir t.t
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
- Gezatron
- Forumo Tėvas
- Posts: 3786
- Joined: 2007 09 24 , 20:17
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: Neturiu mondeo
- Variklis: 3,0 l Duratec V6
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Raudona
- Location: Utena
- Contact:
Re: Kaip pakelti "trauką" mk3 TDDI - NEmokamai
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
-
- Moderatorius
- Posts: 1293
- Joined: 2009 07 30 , 20:12
- Vardas/Pavardė:: Vilius
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: Neturiu mondeo
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Pilka
- Vairuoja nuo: 2006
- Location: Mažeikiai
- Contact:
Re: Kaip pakelti "trauką" mk3 TDDI - NEmokamai
na as pabandziau pasukioti ten ta kojele, pasukau pagal gezo instrukcija sumazinant sriegi, tai mano pastebejimas toks kad beveik nieko neivyko, net atrodo kad masina bukesne paliko. atsukau atgal kaip buvo, ir dar siek tiek net pailginau ta kojele, tai masina vel traukia kaip traukusi, ir gal net ciut ciiut staigiau uzpucia. tad idomu ar tikrai ta kojeles sriegi reikia trumpinti. Dar mano toks pastebejimas kad pasukiojus ta turbos kojele, ir kai ja palikau biski ilgesneje padetyje nei kad buvo, tai turbina jau pradedu girdeti prie ~1200aps/min. kai anksciau lyg ir prie 1400girdedavau. Lauksim daugiau savanoriu kurie pasukines turbina
mondeo mk1 93 1,8 B/D Vyšnia (sudužo)
escort mk6 93 1,4 B/D Vyšnia (parduota)
mondeo mk1 95 2.0 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk2 97 1,8 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 85 kw pilka (paruota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 66 kw pilka (šeimos)
mondeo mk3 2001 2.0 duratec 107kw balta (parduota)
mondeo mk3 2002 2.0 TDDI 85kw mėlyna (parduota)
Opel Vectra C 2007 1.9 CDTI 88kw pilka
escort mk6 93 1,4 B/D Vyšnia (parduota)
mondeo mk1 95 2.0 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk2 97 1,8 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 85 kw pilka (paruota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 66 kw pilka (šeimos)
mondeo mk3 2001 2.0 duratec 107kw balta (parduota)
mondeo mk3 2002 2.0 TDDI 85kw mėlyna (parduota)
Opel Vectra C 2007 1.9 CDTI 88kw pilka
- Arūnas
- Dalyvis
- Posts: 41
- Joined: 2014 05 15 , 19:07
- Vardas/Pavardė:: Arūnas
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Mėlyna
- Location: Rokiškis
- Contact:
Re: Kaip pakelti "trauką" mk3 TDDI - NEmokamai
seip ten yra zenklas draudzentis kisti nagus prie turbinos ir slegio regulevimo taip kad tas zenklas neveltui, nemokantis tik bedu prisidarys .
-
- Moderatorius
- Posts: 1293
- Joined: 2009 07 30 , 20:12
- Vardas/Pavardė:: Vilius
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: Neturiu mondeo
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Pilka
- Vairuoja nuo: 2006
- Location: Mažeikiai
- Contact:
Re: Kaip pakelti "trauką" mk3 TDDI - NEmokamai
tas zenklas ten todel, kad nagu nenudegti
mondeo mk1 93 1,8 B/D Vyšnia (sudužo)
escort mk6 93 1,4 B/D Vyšnia (parduota)
mondeo mk1 95 2.0 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk2 97 1,8 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 85 kw pilka (paruota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 66 kw pilka (šeimos)
mondeo mk3 2001 2.0 duratec 107kw balta (parduota)
mondeo mk3 2002 2.0 TDDI 85kw mėlyna (parduota)
Opel Vectra C 2007 1.9 CDTI 88kw pilka
escort mk6 93 1,4 B/D Vyšnia (parduota)
mondeo mk1 95 2.0 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk2 97 1,8 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 85 kw pilka (paruota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 66 kw pilka (šeimos)
mondeo mk3 2001 2.0 duratec 107kw balta (parduota)
mondeo mk3 2002 2.0 TDDI 85kw mėlyna (parduota)
Opel Vectra C 2007 1.9 CDTI 88kw pilka
-
- Dalyvis
- Posts: 441
- Joined: 2015 11 08 , 11:02
- Vardas/Pavardė:: Vaidas
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Mėlyna
- Location: Molėtai
- Contact:
Re: Kaip pakelti "trauką" mk3 TDDI - NEmokamai
Ar sulauksime video apie 2 varianta? Tu kalbi apie kintamos geometrijos turbina (VGT) bet mano ziniom, sukiojant traukute (ta kojele) reguliuojamas ne turbinos darbinis slegis, o kada turbina pradeda uzputineti. Kaip sake vilius kojele reikia ilginti - sukti atgal pries laikrodzio rodykle norint, kad turbina pradetu uzpusti anksciau. Siu turbinu gamiklynis slegis ~1.2bar. Bukite atsargus ir per daug neatsukite kojeles: Kuo anksciau turbina uzpus maksimalu slegi tuo prie mazesniu apsuku bus isvystitas maksimalus sukimo momentas ir masina geriau trauks BET kentes dvimasis smagratis bei apatine variklio pagalve. Apskritai venkite smarkaus akseleravimo bent nuo 1500RPM
EDIT: ant kintamos geometrijos turbinos dar yra vadinamas "stop screw", kuris reguliuoja sparnuote viduje bei jos atidarymo laipsni. Reguliuojasi labai paprastai: 3.5mm sesiakampis raktelis bei 8mm raktas, tik priejimas labai prastas. Siek tiek atlaisvinate 8mm varzta o tada su sesiakampiu rakteliu sukate atgal pries laikrodzio rodykle norint, kad sparnuote butu labiau pridaryta prie zemiausiu variklio sukiu. Bukite atsargus, kadangi galite issukti pati sriegi bei jis gali nukristi i variklio skyriu!
Apskritai, svarbiausiai kad laisvai vaiksciotiu pati kojele. Turetumete galeti su vienu pirstu pritraukti ja prie stop screw pilnai. Jeigu ji lengvai nevaiksto, reiskias turbos viduje yra suodziu ar nuodegu bei jie neleidzia laisvai judeti kojelei, o cia jau visos turbo uzputimo problemos prasideda. Tai tiek pirmai zinutei.
EDIT: ant kintamos geometrijos turbinos dar yra vadinamas "stop screw", kuris reguliuoja sparnuote viduje bei jos atidarymo laipsni. Reguliuojasi labai paprastai: 3.5mm sesiakampis raktelis bei 8mm raktas, tik priejimas labai prastas. Siek tiek atlaisvinate 8mm varzta o tada su sesiakampiu rakteliu sukate atgal pries laikrodzio rodykle norint, kad sparnuote butu labiau pridaryta prie zemiausiu variklio sukiu. Bukite atsargus, kadangi galite issukti pati sriegi bei jis gali nukristi i variklio skyriu!
Apskritai, svarbiausiai kad laisvai vaiksciotiu pati kojele. Turetumete galeti su vienu pirstu pritraukti ja prie stop screw pilnai. Jeigu ji lengvai nevaiksto, reiskias turbos viduje yra suodziu ar nuodegu bei jie neleidzia laisvai judeti kojelei, o cia jau visos turbo uzputimo problemos prasideda. Tai tiek pirmai zinutei.
- Gezatron
- Forumo Tėvas
- Posts: 3786
- Joined: 2007 09 24 , 20:17
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: Neturiu mondeo
- Variklis: 3,0 l Duratec V6
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Raudona
- Location: Utena
- Contact:
Re: Kaip pakelti "trauką" mk3 TDDI - NEmokamai
Neber video, dekui uz pataisymus, masina parduota nebent vilius pafilmuos
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
-
- Dalyvis
- Posts: 96
- Joined: 2015 07 14 , 12:47
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Vairuoja nuo: 2010
- Location: Rokiskis
- Contact:
Re: Kaip pakelti "trauką" mk3 TDDI - NEmokamai
Dar vienas varijantas uzglusini egr. Turbina greiciau slegi susikelia.
-
- Dalyvis
- Posts: 441
- Joined: 2015 11 08 , 11:02
- Vardas/Pavardė:: Vaidas
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Mėlyna
- Location: Molėtai
- Contact:
Re: Kaip pakelti "trauką" mk3 TDDI - NEmokamai
Neteisingai. Slėgio greičiau ji tikrai nesusikelia. Veikiantis EGR dali išmetamujų dujų grąžina atgal į isiurbimo koliką bei maišosi su šviežiu oru na o užglušintas EGR nepraleidžia tų išmetamųjų dujų bei variklis "kvepuoja" vien tik šviežiu oro ko pasekoj šiek tiek (nežymiai) pakyla galia. Tad tai tik įspūdis kad turbo greičiau užpučia su užglušintu EGR vožtovu.Tamosius wrote:Dar vienas varijantas uzglusini egr. Turbina greiciau slegi susikelia.
-
- Dalyvis
- Posts: 20
- Joined: 2015 08 19 , 18:34
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Spalva: Sidabrinė
- Location: Panevėžys
- Contact:
Re: Kaip pakelti "trauką" mk3 TDDI - NEmokamai
Trečias variantas įdėti dujas
-
- Moderatorius
- Posts: 1293
- Joined: 2009 07 30 , 20:12
- Vardas/Pavardė:: Vilius
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: Neturiu mondeo
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Pilka
- Vairuoja nuo: 2006
- Location: Mažeikiai
- Contact:
Re: Kaip pakelti "trauką" mk3 TDDI - NEmokamai
sita tema reiketu is vis trinti lauk, nes pradejus sukineti ta turbinos kojele trauka is vis nesamones daro tai traukia tai netraukia. as pabandziau ir paskui ilgai vargau kol bepastaciau visa i gamykline vieta
mondeo mk1 93 1,8 B/D Vyšnia (sudužo)
escort mk6 93 1,4 B/D Vyšnia (parduota)
mondeo mk1 95 2.0 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk2 97 1,8 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 85 kw pilka (paruota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 66 kw pilka (šeimos)
mondeo mk3 2001 2.0 duratec 107kw balta (parduota)
mondeo mk3 2002 2.0 TDDI 85kw mėlyna (parduota)
Opel Vectra C 2007 1.9 CDTI 88kw pilka
escort mk6 93 1,4 B/D Vyšnia (parduota)
mondeo mk1 95 2.0 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk2 97 1,8 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 85 kw pilka (paruota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 66 kw pilka (šeimos)
mondeo mk3 2001 2.0 duratec 107kw balta (parduota)
mondeo mk3 2002 2.0 TDDI 85kw mėlyna (parduota)
Opel Vectra C 2007 1.9 CDTI 88kw pilka
-
- Klubo remėjas
- Posts: 646
- Joined: 2010 09 15 , 10:46
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Mėlyna
- Vairuoja nuo: 2006
- Location: Biržai
- Contact:
Re: Kaip pakelti "trauką" mk3 TDDI - NEmokamai
Tegu būna ta tema juk visi nori is paprastos masinos sportine pasidaryt mes juk ir norėjom bet pagaliau isaugom
MkI, MkII, MkIII.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests