MK 5 naujienos
- grx
- Klubo remėjas
- Posts: 231
- Joined: 2011 08 17 , 08:33
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 2,5 l Duratec V6
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Juoda
- Vairuoja nuo: 2001
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: MK 5 naujienos
Kolkas foto daugiau nera, per pristatyma gal daugiau padarysiu.
MKIV gamyba lygtais birzeli nutrauke.
MKIV gamyba lygtais birzeli nutrauke.
-
- Dalyvis
- Posts: 67
- Joined: 2014 01 20 , 16:32
- Vardas/Pavardė:: Karolis
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Pilka
- Vairuoja nuo: 2009
- Location: Šiauliai
- Contact:
Re: MK 5 naujienos
http://www.delfi.lt/auto/testai/ford-mo ... d=66527562" onclick="window.open(this.href);return false;
Norėtūsi pamatyt fotografijose ne vien Universalą ir hečbeką, taip pat ir sedaną.
Norėtūsi pamatyt fotografijose ne vien Universalą ir hečbeką, taip pat ir sedaną.
- argri
- Klubo remėjas
- Posts: 326
- Joined: 2011 11 10 , 17:05
- Vardas/Pavardė:: arunas
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 1,6 L Zetec
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Ruda
- Vairuoja nuo: 1986
- Location: Telšiai
- Contact:
Re: MK 5 naujienos
noriu tokio
Kai tau atrodys, kad visas pasaulis eina prieš tave-prisimink ,kad lėktuvas daug lengviau pakyla prieš vėją.(Henris Fordas)
Nenukalts dar toks lenciugs katras žemaitį suturėtu....
Nenukalts dar toks lenciugs katras žemaitį suturėtu....
- grx
- Klubo remėjas
- Posts: 231
- Joined: 2011 08 17 , 08:33
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 2,5 l Duratec V6
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Juoda
- Vairuoja nuo: 2001
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: MK 5 naujienos
teko prasilekt. Lyginant su MKIV, maziau triuksmo is variklio skyriaus, pakabos. Jauciasi kad storesni stiklai. Pakaba geriau duobes surenka, bent jau su R18, tai tikrai. Kazkiek keistai veikia adaptyviniai LED zibintai, noretusi kad trumpos siek tiek auskciau sviestu, o ijungus ilgasias atsiranda du "zuikiai" - taskai lyg taikikliai, kurie laksto, nes reguoja i vairo pasukima kairen desinen bei vaiksto tolyn ir artyn priklausomai nuo greicio. Automatines ilgos sviesos veikia tobulai, i pakeles stulpelius nereguoja, nors jie atspindi sviesa ne ka prasciau nei galiniai auto atsvaitai. Nepavyko normaliai vairo stiprintuvo isbandyt, pats vairas sukasi lengviau nei pas MKIV, noretusi paziuret kaip elgtusi astriau vaziuojant. Varikliui ir dezei jokiu priekistui, puikiai suderinta. Del dinamikos dar sunku pasakyt, panasiai traukia kaip mano 2.2 175 ag, gal kazkiek itakos turi, kad dar tik ~2000 prabegus. Nors mygtuku padetis pasikeite, bet is naujo pratintis nereikejo, daug maz viskas tose paciose vietose, gal kiek veidrodeliu reguliavimas kliuvo, nes pasirinkimas kairio ir desinio veidrodelio pasiekiamas visiskai istiesus ranka iki duru porankio pradzios. Vairuotojo elektrine sedyne turi "isleidimo" funkcija, isjungus varikli atsitraukia siek tiek atgal, kad butu patogiau islipti.
-
- Dalyvis
- Posts: 67
- Joined: 2014 01 20 , 16:32
- Vardas/Pavardė:: Karolis
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Pilka
- Vairuoja nuo: 2009
- Location: Šiauliai
- Contact:
Re: MK 5 naujienos
Klaipėdos salone sakė bus gruodžio mėnesį, tik nebeprisimenu kokią dieną (ar mėnesio pusėj). Reikės po naujų lėkt išbandyt pačiamgrx wrote:teko prasilekt. Lyginant su MKIV, maziau triuksmo is variklio skyriaus, pakabos. Jauciasi kad storesni stiklai. Pakaba geriau duobes surenka, bent jau su R18, tai tikrai. Kazkiek keistai veikia adaptyviniai LED zibintai, noretusi kad trumpos siek tiek auskciau sviestu, o ijungus ilgasias atsiranda du "zuikiai" - taskai lyg taikikliai, kurie laksto, nes reguoja i vairo pasukima kairen desinen bei vaiksto tolyn ir artyn priklausomai nuo greicio. Automatines ilgos sviesos veikia tobulai, i pakeles stulpelius nereguoja, nors jie atspindi sviesa ne ka prasciau nei galiniai auto atsvaitai. Nepavyko normaliai vairo stiprintuvo isbandyt, pats vairas sukasi lengviau nei pas MKIV, noretusi paziuret kaip elgtusi astriau vaziuojant. Varikliui ir dezei jokiu priekistui, puikiai suderinta. Del dinamikos dar sunku pasakyt, panasiai traukia kaip mano 2.2 175 ag, gal kazkiek itakos turi, kad dar tik ~2000 prabegus. Nors mygtuku padetis pasikeite, bet is naujo pratintis nereikejo, daug maz viskas tose paciose vietose, gal kiek veidrodeliu reguliavimas kliuvo, nes pasirinkimas kairio ir desinio veidrodelio pasiekiamas visiskai istiesus ranka iki duru porankio pradzios. Vairuotojo elektrine sedyne turi "isleidimo" funkcija, isjungus varikli atsitraukia siek tiek atgal, kad butu patogiau islipti.
-
- Dalyvis
- Posts: 67
- Joined: 2014 01 20 , 16:32
- Vardas/Pavardė:: Karolis
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Pilka
- Vairuoja nuo: 2009
- Location: Šiauliai
- Contact:
Re: MK 5 naujienos
Metų automobilyje Mondeo pateko tarp finalininkų!
http://www.delfi.lt/auto/metu-automobil ... d=66564940" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.delfi.lt/auto/metu-automobil ... d=66564940" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Dalyvis
- Posts: 62
- Joined: 2013 01 13 , 13:12
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Raudona
- Vairuoja nuo: 1999
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: MK 5 naujienos
Vakar teko paciupineti gyvai MK5, ir ne tik paciupineti, bet ir pravaziuoti apie 30 km.
Zodziu, pasaka ne automobilis!
Pradziai pradesiu nuo to, kas skirias nuo manojo MK4...
Garso izoliacija stipriai pagerejo ( nors ir mk4 nebloga buvo ).
Salono plastiko kokybe zymiai geresne, kieto plastiko praktiskai nera, tiksliau yra bet keli cm tarp apvadu pvz. navigacijos, bet ji ten nieko neitakoja, jokiu virpesiu niekada nebus.
Navigacija ir visa multimedija labai pagerejo lietimui, spalvos sodresnes.
Papildomu funkciju begale... Aisku as vaziavau su pilnai uztaisytu, nzn ko ten dra truksta, panorama stogas, poweshift, oda, xenon, navi, juostos kontrole, veidroduku perspejimai, priekines kliuties automatinis stabdymas, zodziu pilnas farsas.
Powershift... arba jie kazka pakeite, arba suveike tas, jog variklis 2.0 TDCi bet su 180 ag. Nes pries tai teko vazineti su 150 ag. tai man jautesi didelis dezes lagas, o dabar viskas idealiai. Traukos per akis, deze jungia pavaras laaabai svelniai ir laiku. Apie sport padeti dezej net nekalbu, super.
Zodziu tikrai nesitikejau tokios kokybes is Mondeo, drystu teigti, kad ji neperspjauna uz save aukstesne klase BMW5 serija tai tikrai niekuo nenusileidzia!
Zodziu, pasaka ne automobilis!
Pradziai pradesiu nuo to, kas skirias nuo manojo MK4...
Garso izoliacija stipriai pagerejo ( nors ir mk4 nebloga buvo ).
Salono plastiko kokybe zymiai geresne, kieto plastiko praktiskai nera, tiksliau yra bet keli cm tarp apvadu pvz. navigacijos, bet ji ten nieko neitakoja, jokiu virpesiu niekada nebus.
Navigacija ir visa multimedija labai pagerejo lietimui, spalvos sodresnes.
Papildomu funkciju begale... Aisku as vaziavau su pilnai uztaisytu, nzn ko ten dra truksta, panorama stogas, poweshift, oda, xenon, navi, juostos kontrole, veidroduku perspejimai, priekines kliuties automatinis stabdymas, zodziu pilnas farsas.
Powershift... arba jie kazka pakeite, arba suveike tas, jog variklis 2.0 TDCi bet su 180 ag. Nes pries tai teko vazineti su 150 ag. tai man jautesi didelis dezes lagas, o dabar viskas idealiai. Traukos per akis, deze jungia pavaras laaabai svelniai ir laiku. Apie sport padeti dezej net nekalbu, super.
Zodziu tikrai nesitikejau tokios kokybes is Mondeo, drystu teigti, kad ji neperspjauna uz save aukstesne klase BMW5 serija tai tikrai niekuo nenusileidzia!
- PauliuSS
- Klubo remėjas
- Posts: 437
- Joined: 2013 08 16 , 09:18
- Vardas/Pavardė:: Paulius
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Sidabrinė
- Vairuoja nuo: 2011
- Location: Panevėžys
- Contact:
Re: MK 5 naujienos
MK3 ST 2002
Ford Mondeo ST220 2005. 3.0 v6 166kw.
Ford Mondeo mk4 2.0 103kw zyzelis
Ford Mondeo ST220 2005. 3.0 v6 166kw.
Ford Mondeo mk4 2.0 103kw zyzelis
-
- Klubo remėjas
- Posts: 301
- Joined: 2014 07 13 , 22:13
- Vardas/Pavardė:: Darius
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 1,8 l Zetec
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Smėlio
- Vairuoja nuo: 1990
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: MK 5 naujienos
2,3 L Ecoobostas tikrai yra. http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_EcoBo ... oBoost_I-4" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Dalyvis
- Posts: 563
- Joined: 2012 12 20 , 14:14
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,2 l Duratorq TD
- Kuro tipas: Benzinas/dujos
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Sidabrinė
- Vairuoja nuo: 2011
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: MK 5 naujienos
Bet ne 350 HP
-
- Klubo remėjas
- Posts: 301
- Joined: 2014 07 13 , 22:13
- Vardas/Pavardė:: Darius
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 1,8 l Zetec
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Smėlio
- Vairuoja nuo: 1990
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: MK 5 naujienos
Na toks modelis jei ir pasirodys tai ne greičiau nei po kokių 2-3 m ir manau,kad tiek arkliukų tikrai ne problema žvelgiant į tendencijas.Lend wrote:Bet ne 350 HP
-
- Dalyvis
- Posts: 563
- Joined: 2012 12 20 , 14:14
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,2 l Duratorq TD
- Kuro tipas: Benzinas/dujos
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Sidabrinė
- Vairuoja nuo: 2011
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: MK 5 naujienos
Išties įdomu, ką jie iš to ecoboost'o dar išspausti galėtų. Nes pagal paties numesta wiki straipsnį, tai net ir 2,7l ecoboostas, tiek arklių negamina. Tik nesuprantu ar jie atmosferiniai ar jau su turbinom? Iš sukimo momento sprendžiant atrodo, kad su turbom bet kažkaip keista, kad apie tai neužsiminta.
-
- Klubo remėjas
- Posts: 301
- Joined: 2014 07 13 , 22:13
- Vardas/Pavardė:: Darius
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 1,8 l Zetec
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Smėlio
- Vairuoja nuo: 1990
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: MK 5 naujienos
Prieš kokius 5m skaičiau apie Lotus eksperimentus su varikliais . Tai jie turėjo prototipą 0,7 L 180AG. keturtakčio variklio . Dvitakčio dar ispūdingesni skaičiai , bet garsas labai šlykštus. Taip ,kad rezervų labai daugLend wrote:Išties įdomu, ką jie iš to ecoboost'o dar išspausti galėtų. Nes pagal paties numesta wiki straipsnį, tai net ir 2,7l ecoboostas, tiek arklių negamina. Tik nesuprantu ar jie atmosferiniai ar jau su turbinom? Iš sukimo momento sprendžiant atrodo, kad su turbom bet kažkaip keista, kad apie tai neužsiminta.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests