Ketinu pirkti mkIV - patarkit (2 variantai su nuorodom)
-
- Dalyvis
- Posts: 79
- Joined: 2014 08 18 , 11:02
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Spalva: Juoda
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: Ketinu pirkti mkIV - patarkit (2 variantai su nuorodom)
Bent jau dyzelinis kuris ejo iki facelifto tai labai neekonomiskas, feislifte kitokia greiciu deze ir juo kiek zinau jau nesiskundzia.
- sidabras
- Moderatorius
- Posts: 502
- Joined: 2011 05 03 , 13:54
- Vardas/Pavardė:: Žygimantas
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkII
- Variklis: 2,0 l Zetec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Sidabrinė
- Location: Šiauliai
- Contact:
Re: Ketinu pirkti mkIV - patarkit (2 variantai su nuorodom)
kolega karolis turi dyzeli automata iki facelift, kiek teko kalbetis, tai ekonomiskumu masinos yra labai patenkintas
- grx
- Klubo remėjas
- Posts: 231
- Joined: 2011 08 17 , 08:33
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 2,5 l Duratec V6
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Juoda
- Vairuoja nuo: 2001
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Ketinu pirkti mkIV - patarkit (2 variantai su nuorodom)
Tiketina kad PCM pazeistas, nes variklis "avariniam rezime". Deze seno tipo, 6 pavaru. Sanaudos oficialiai deklarauojamos mieste 13.8/100 km. Vidurkis 9.3/100 km
Re: Ketinu pirkti mkIV - patarkit (2 variantai su nuorodom)
Na matau neverta ziuret sito varianto tiek del sanaudu, tiek del islaidu tvarkyt.
Ziuriu ta kur vakar apziurejau mondeo, kaina pakele 1000Lt matyt jau isvare i dazykla, nes jau nepirmas pabegau sake
Ziuriu ta kur vakar apziurejau mondeo, kaina pakele 1000Lt matyt jau isvare i dazykla, nes jau nepirmas pabegau sake
-
- Dalyvis
- Posts: 79
- Joined: 2014 08 18 , 11:02
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Spalva: Juoda
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: Ketinu pirkti mkIV - patarkit (2 variantai su nuorodom)
Bet tu žiūri pačius pigiausius variantus esančius skelbimuose, sunkiai rasi kažką gero, bent jau pasidairyk į viduriuką
Re: Ketinu pirkti mkIV - patarkit (2 variantai su nuorodom)
na mano tikslas 20k ir universalas, tokie planai daugiau nenoriu investuoti... galvojau gal mondeo kazka yra..
- Gezatron
- Forumo Tėvas
- Posts: 3786
- Joined: 2007 09 24 , 20:17
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: Neturiu mondeo
- Variklis: 3,0 l Duratec V6
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Raudona
- Location: Utena
- Contact:
Re: Ketinu pirkti mkIV - patarkit (2 variantai su nuorodom)
na jei tokiu metu tai mondeo tai tikrai yra, o audi vw bmw ir merso tikrai neraJuliusB wrote:na mano tikslas 20k ir universalas, tokie planai daugiau nenoriu investuoti... galvojau gal mondeo kazka yra..
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Re: Ketinu pirkti mkIV - patarkit (2 variantai su nuorodom)
na tai todel ir ziuriu mondeo, istikruju ziuriu placiai as aude, ford, passatas negrazus is vidaus, atrodo kur kas pigesnis nei kad mondeo. gal padauges skelbimu, niekur neskubu, turiu kitus ratus, bet jau noretusi kazko naujo.
istikruju buciau emes ta, jeigu pardavejas butu daves uz 17, bet kategoriskai pasake 18 cia jau dugas uz kiek duos... Na o pasiteiravus draugelio kiek nudazymas tai apie 3000 pinigu jeigu nori nusidazyti kaip sau gerai...
Ir jis su savo kaina jau senai ja pardavineja, niekas neperka.
Tech. apžiūra iki: 2016-09
Dabar turiu nudazyta kapota turginiu variantu kur tiesiai ant spakliaus, praejo metai viskas susedo ir kapote dydziausias plemas, dabar ir lakas pradejo luptis
ko ta tokia pigi
http://auto.plius.lt/skelbimai/ford-mon ... 40286.html" onclick="window.open(this.href);return false;
istikruju buciau emes ta, jeigu pardavejas butu daves uz 17, bet kategoriskai pasake 18 cia jau dugas uz kiek duos... Na o pasiteiravus draugelio kiek nudazymas tai apie 3000 pinigu jeigu nori nusidazyti kaip sau gerai...
Ir jis su savo kaina jau senai ja pardavineja, niekas neperka.
Tech. apžiūra iki: 2016-09
Dabar turiu nudazyta kapota turginiu variantu kur tiesiai ant spakliaus, praejo metai viskas susedo ir kapote dydziausias plemas, dabar ir lakas pradejo luptis
ko ta tokia pigi
http://auto.plius.lt/skelbimai/ford-mon ... 40286.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ketinu pirkti mkIV - patarkit (2 variantai su nuorodom)
Jei auto registracijos data iki 2009 m 04 mėn. ir auto iš Olandijos, Prancūzijos, Belgijos, Italijos, jos tech. pase nebus visų reikiamų duomenų(masės, variklio tūrio, vietų skaičiaus), kuriuos būtina įrašyti į LT išduodamą tech. pasą. Tada reikės auto sertifikuoti. Tai turėtų kainuoti 200-300Lt ir užtrukti apie 2 savaites, nes yra eilės. Dėl auto iš Vokietijos tokių problemų nekyla. Todėl ir svarbu žiūrėti, ar tech. pase yra visi duomenys.
Dėl kainų. Savo auto pirkau iš lizingo kompanijos aukcione, su variklio, važiuoklės patikra, nedaužytą, tikra rida, bet ir sumokėjau gerokai daugiau negu nurodyta LT skelbimuose(su parvežimu ir mokesčiais).
Skelbimuose Mondeo nerealiai pigios.+ Titanium komplektacija. Reiškia pigiai pirktos ir pigiai darytos pardavimui. Gerų mašinų pigiai nieks EU neatiduoda. Daužytos, nudrožtos ar dar kažkas. Stebuklų nebūna.
Dėl kainų. Savo auto pirkau iš lizingo kompanijos aukcione, su variklio, važiuoklės patikra, nedaužytą, tikra rida, bet ir sumokėjau gerokai daugiau negu nurodyta LT skelbimuose(su parvežimu ir mokesčiais).
Skelbimuose Mondeo nerealiai pigios.+ Titanium komplektacija. Reiškia pigiai pirktos ir pigiai darytos pardavimui. Gerų mašinų pigiai nieks EU neatiduoda. Daužytos, nudrožtos ar dar kažkas. Stebuklų nebūna.
-
- Dalyvis
- Posts: 79
- Joined: 2014 08 18 , 11:02
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Spalva: Juoda
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: Ketinu pirkti mkIV - patarkit (2 variantai su nuorodom)
Na įdomiai, vieni sako, kad sertifikavimas kainuoja apie 2000 Lt kiti sako, kad 200-300 Lt, kazin kaip iš tiesų
Re: Ketinu pirkti mkIV - patarkit (2 variantai su nuorodom)
na idomu ir man cia komentuoja raso:
Jei auto registracijos data iki 2009 m 04 mėn. ir auto iš Olandijos, Prancūzijos, Belgijos, Italijos, jos tech. pase nebus visų reikiamų duomenų(masės, variklio tūrio, vietų skaičiaus), kuriuos būtina įrašyti į LT išduodamą tech.
oficialiai matau kad yra parasyta NUO
(D.2) - tipas (privalomas registruotoms nuo 2009.04.29)
Jei auto registracijos data iki 2009 m 04 mėn. ir auto iš Olandijos, Prancūzijos, Belgijos, Italijos, jos tech. pase nebus visų reikiamų duomenų(masės, variklio tūrio, vietų skaičiaus), kuriuos būtina įrašyti į LT išduodamą tech.
oficialiai matau kad yra parasyta NUO
(D.2) - tipas (privalomas registruotoms nuo 2009.04.29)
- Gezatron
- Forumo Tėvas
- Posts: 3786
- Joined: 2007 09 24 , 20:17
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: Neturiu mondeo
- Variklis: 3,0 l Duratec V6
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Raudona
- Location: Utena
- Contact:
Re: Ketinu pirkti mkIV - patarkit (2 variantai su nuorodom)
ku tu suki galva, nepravaro tech, neperki masinos. as taip 10 variantu atmeciau, kur radau tinkama, ir pardavejas pats uzsako tech pravaro, tik tada bapkes
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Re: Ketinu pirkti mkIV - patarkit (2 variantai su nuorodom)
Mano bendradarbio dukra už 2004 m. Merivos iš Prancūzijos sertifikavimą oficialiai sumokėjo 249 litus +100 litų kyšis, kad nereiktų laukti 2 savaites eilėje. Visas procesas užtruko 25 min. Sutikrino mašinos duomenis, suvedė juos į kompą ir atprintino tą informaciją, kurią iki 2014-07-01 įrašydavo automatiškai(tuščios ir pilnos svoris, variklio tūris, variklio galingumas, sėdimų vietų skaičius). Tai visas "sertifikavimas". Už ką mokėti tūkstančius? Tie 249 Lt ir taip labai daug. Suprasčiau, jei reiktų sertifikuoti savadarbę auto.
Galima sakyti ir taip: nuo 2009-04-29(pirmos registracijos data) drąsiai galima pirkti auto ir iš Prancūzijos, Italijos, Olandijos, Belgijos. Jų tech. pasuose visa reikiama informacija bus. Mūsų Mondeo pirmos registracijos data 2009-06-15 Prancūzijoje, visi duomenys tech. pase buvo.
Galima sakyti ir taip: nuo 2009-04-29(pirmos registracijos data) drąsiai galima pirkti auto ir iš Prancūzijos, Italijos, Olandijos, Belgijos. Jų tech. pasuose visa reikiama informacija bus. Mūsų Mondeo pirmos registracijos data 2009-06-15 Prancūzijoje, visi duomenys tech. pase buvo.
-
- Dalyvis
- Posts: 82
- Joined: 2014 09 14 , 20:00
- Vardas/Pavardė:: vigis
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Sidabrinė
- Vairuoja nuo: 1972
- Location: vilnius
- Contact:
Re: Ketinu pirkti mkIV - patarkit (2 variantai su nuorodom)
mano automobilio pirkimo istorija su visais priedais.
Radau skelbime universalą 2 l. 103 kw. Nuvažiavau apžiūrėti, kažkaip prilipo iš pirmo žvilgsnio. Ir įranga- displėjus tarp spidometrų ir didelis liečiamas ekranas ant konsolės . telefono laisvų rankų įranga, muzika, kaip man, super.priekinis stiklas šildomas, po užvedimo, po kokių 5 minučių pradeda pūsti šiltas oras, sėdynės verstos odos, ir niekur nepratrintos.
Neturėjau prie ko prikibti - ir kėbulas gerai išlaikytas ir salonas čiut ne kaip naujas.Apačia puiki, visi"apmušalai" vietoje. Lonžeronai neliesti, niekas nesurūdyję. Pratekėjimų nėra. Automobilis 2008 metų. Rida pagal spidą 172000, seviso knygelėje paskutinė atžyma 130000km prieš du metus. Viskas veikia , pravažiavau, niekas nebilda, Išvažiavome trason, traukia gerai ir eina tyliai.. Ai, galvoju, reikia imti. Sakau, praeik technikinę, pardavėjas sako gerai, bet jei kas, tai tvarkysiu ne kaip sau, o kaip pardavimui. Tai sutarėm - numetė 1000 litų ir praėjo identifikaciją bei išėmė tranzitinius . Sako, jei kas nepatiks, parduosi. Tai tapau naujai iškeptas MK 4 savininkas.
Detektyvas prasidėjo po kokios savaitės. Kažkaip pradėjo sunkiai sukti starteris ir vestis auto, su kokiais tai bildesiais, kol porą kartų visai nežvedžiau, Užsivesdavo tik gerai pakrovus akumą. Nuvažiavau diagnostikai, tai pirmiausia pasakė-pasikeisk smagratį. Čia dėl to bildesio. Kolakumas gerai pakrautas, užsivesdavo iš poros apsukimų, o kai pasėdo ir atsirasdavo bildesys. Taip, kad teko keisti visą sankabą. Žinoma, galima buvo tik smagratį, bet meistras pasakė, jei eruošiesi važinėti, tai keisk viską, Prie visko, dar remontavau starterį. Taiv, vokiečiai gerų auto neparduoda. Dabar važiuoja puikiai. Investuoti teko nemažai + privalomus dalykus - paskirstymo diržo komplektas, tepalai, pratekinau priekinius diskus, truputį buvo mušimas, nors"mėsos" dar pakankamai. Taip kad , jei išvaizda nepriekaištinga, tai kas tai yra paslėpta.
Dabar susitvarkiau, ir stengiuosi užmiržti tuos remontus.Važinėju su malonumu.
Tiesa, pastebėjimas dėl adaptyvinių žibintų. Pas mane xenonai. Bet jie nesisukinėja. Pasukus vairą , užsidega papildomas halogeninis žibintas, apšviečiantis tą posūkio šoną. Citroen C5 žibintai sukinėdavosi pagal vair, o čia kitaip.
Taip kad naudoto automobilio pirkimas yra dvejopas - ar pigiau ir pasidaryti pagal save, ar pirkti brangiau, ir laukti , kada reiks "daryti pagal save"
Radau skelbime universalą 2 l. 103 kw. Nuvažiavau apžiūrėti, kažkaip prilipo iš pirmo žvilgsnio. Ir įranga- displėjus tarp spidometrų ir didelis liečiamas ekranas ant konsolės . telefono laisvų rankų įranga, muzika, kaip man, super.priekinis stiklas šildomas, po užvedimo, po kokių 5 minučių pradeda pūsti šiltas oras, sėdynės verstos odos, ir niekur nepratrintos.
Neturėjau prie ko prikibti - ir kėbulas gerai išlaikytas ir salonas čiut ne kaip naujas.Apačia puiki, visi"apmušalai" vietoje. Lonžeronai neliesti, niekas nesurūdyję. Pratekėjimų nėra. Automobilis 2008 metų. Rida pagal spidą 172000, seviso knygelėje paskutinė atžyma 130000km prieš du metus. Viskas veikia , pravažiavau, niekas nebilda, Išvažiavome trason, traukia gerai ir eina tyliai.. Ai, galvoju, reikia imti. Sakau, praeik technikinę, pardavėjas sako gerai, bet jei kas, tai tvarkysiu ne kaip sau, o kaip pardavimui. Tai sutarėm - numetė 1000 litų ir praėjo identifikaciją bei išėmė tranzitinius . Sako, jei kas nepatiks, parduosi. Tai tapau naujai iškeptas MK 4 savininkas.
Detektyvas prasidėjo po kokios savaitės. Kažkaip pradėjo sunkiai sukti starteris ir vestis auto, su kokiais tai bildesiais, kol porą kartų visai nežvedžiau, Užsivesdavo tik gerai pakrovus akumą. Nuvažiavau diagnostikai, tai pirmiausia pasakė-pasikeisk smagratį. Čia dėl to bildesio. Kolakumas gerai pakrautas, užsivesdavo iš poros apsukimų, o kai pasėdo ir atsirasdavo bildesys. Taip, kad teko keisti visą sankabą. Žinoma, galima buvo tik smagratį, bet meistras pasakė, jei eruošiesi važinėti, tai keisk viską, Prie visko, dar remontavau starterį. Taiv, vokiečiai gerų auto neparduoda. Dabar važiuoja puikiai. Investuoti teko nemažai + privalomus dalykus - paskirstymo diržo komplektas, tepalai, pratekinau priekinius diskus, truputį buvo mušimas, nors"mėsos" dar pakankamai. Taip kad , jei išvaizda nepriekaištinga, tai kas tai yra paslėpta.
Dabar susitvarkiau, ir stengiuosi užmiržti tuos remontus.Važinėju su malonumu.
Tiesa, pastebėjimas dėl adaptyvinių žibintų. Pas mane xenonai. Bet jie nesisukinėja. Pasukus vairą , užsidega papildomas halogeninis žibintas, apšviečiantis tą posūkio šoną. Citroen C5 žibintai sukinėdavosi pagal vair, o čia kitaip.
Taip kad naudoto automobilio pirkimas yra dvejopas - ar pigiau ir pasidaryti pagal save, ar pirkti brangiau, ir laukti , kada reiks "daryti pagal save"
- PauliuSS
- Klubo remėjas
- Posts: 437
- Joined: 2013 08 16 , 09:18
- Vardas/Pavardė:: Paulius
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Sidabrinė
- Vairuoja nuo: 2011
- Location: Panevėžys
- Contact:
Re: Ketinu pirkti mkIV - patarkit (2 variantai su nuorodom)
Nieko naujo, visos genda ir gedo. Kaip sakant kiekvieno padėvėto automobilio pirkimas yra loterija. Dabar susitvarkei ir ramu.
MK3 ST 2002
Ford Mondeo ST220 2005. 3.0 v6 166kw.
Ford Mondeo mk4 2.0 103kw zyzelis
Ford Mondeo ST220 2005. 3.0 v6 166kw.
Ford Mondeo mk4 2.0 103kw zyzelis
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest