garso izoliacija
-
- Dalyvis
- Posts: 82
- Joined: 2014 09 14 , 20:00
- Vardas/Pavardė:: vigis
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Sidabrinė
- Vairuoja nuo: 1972
- Location: vilnius
- Contact:
garso izoliacija
Sveiki.
Viskas mano Mondei gerai. Tik norėtusi, kad garsas iš po ratų būtų mažesnis. Ypač tai jaučiasi prie didesnio greičio. Gal kas bandė užsiimti garso izoliacija?
Viskas mano Mondei gerai. Tik norėtusi, kad garsas iš po ratų būtų mažesnis. Ypač tai jaučiasi prie didesnio greičio. Gal kas bandė užsiimti garso izoliacija?
-
- Dalyvis
- Posts: 67
- Joined: 2014 01 20 , 16:32
- Vardas/Pavardė:: Karolis
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Pilka
- Vairuoja nuo: 2009
- Location: Šiauliai
- Contact:
Re: garso izoliacija
Jei nebuvo daužta garso izoliacija mašinoje turėtų būti gera. Autostrada lekiant 130+ tikrai nėra tokio ūžimo, kad sėdėt negalėtum ar tikrai gerai girdėtūsi, plius radija grojo negarsiai rodė 5-7 (tiksliai neprisimenu). Viena iš problemų dėl didelio padangų ūžimo tai padangos amžius, protektoriaus raštas ir jei padangos skirtingos. Bet iš kitos pusės ar tai nėra normalu, kuo greičiau važiuoti tuo daugiau garso yra?
-
- Dalyvis
- Posts: 82
- Joined: 2014 09 14 , 20:00
- Vardas/Pavardė:: vigis
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Sidabrinė
- Vairuoja nuo: 1972
- Location: vilnius
- Contact:
Re: garso izoliacija
Sutinku, kad kuo greičiau, tuo garsiau. Bet , kai iš po ratų girdisi kiekvienas akmenukas ar kelio nelygumai, ar kiekviena bala tai tokiam automobiliui nėra normalu. Čia padangos ne prie ko, juolab jos geram stovyje, vasarinės ir vienodos. Pabandysiu išimti posparnius ir arkas išklijuoti bitumine garso izoliacija . Gal padės, bent blogiau tikrai nebus
- Gezatron
- Forumo Tėvas
- Posts: 3786
- Joined: 2007 09 24 , 20:17
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: Neturiu mondeo
- Variklis: 3,0 l Duratec V6
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Raudona
- Location: Utena
- Contact:
Re: garso izoliacija
Nu modeliui mk4 jau beveik 10 metu juk. pirma kart del rudziu girdziu.driveris wrote:O kaip del rudyjimo? Kazkur uzskaiciau kad mk 4 megsta rudyti?
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
-
- Dalyvis
- Posts: 355
- Joined: 2013 03 13 , 18:01
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Pilka
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: garso izoliacija
as net nesu mates mkIV aprudijusio
-
- Dalyvis
- Posts: 67
- Joined: 2014 01 20 , 16:32
- Vardas/Pavardė:: Karolis
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Pilka
- Vairuoja nuo: 2009
- Location: Šiauliai
- Contact:
Re: garso izoliacija
Kas jau kas, MKIV modelio surudijusio nei su švyturiu nerasi. Tikrai gerai pasidarbavo dėl šio dalyko, jokių problemu.driveris wrote:O kaip del rudyjimo? Kazkur uzskaiciau kad mk 4 megsta rudyti?
Re: garso izoliacija
Good, tada dar vienas pliusas Begazdina mane vienas dalykas, kodel ju tiek mazai matau mieste. Tu paciu avensiu, insigniju yra kurkas daugiau....
Re: garso izoliacija
Man tik nepatiko, kad ties slenksčiais labai lengvai pažeidžiama antikorozinė. Gavos taip, kad jau nupirkom su kur ne kur pabrozdinimais slenksčiuose, planuoju daryti papildomą dengimą o jei kalbant apie garso izoliaciją, tai FL nepalyginimai geresnė
- Liudas
- Dalyvis
- Posts: 60
- Joined: 2013 04 04 , 11:22
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: Neturiu mondeo
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Vairuoja nuo: 1999
- Location: Kelmė
- Contact:
Re: garso izoliacija
As patenkintas garso iziliacija ir su zieminem padangom gana tylu.
Re: garso izoliacija
del rudijimo tai svarbu, kur masina buvo eksplotuota, nes is vokietijos tikrai dugnas nebuna grazus. o del triuksmo, tai sedanas ir universalas tikrai skirtinga triuksma turi ypac gale sedint
-
- Dalyvis
- Posts: 67
- Joined: 2014 01 20 , 16:32
- Vardas/Pavardė:: Karolis
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Pilka
- Vairuoja nuo: 2009
- Location: Šiauliai
- Contact:
Re: garso izoliacija
Daug kas dizelinių mondeo bijo dėl purkštukų "ligos". Ant MKIV nesu girdėjęs kad būtų kam nors sugedę, aišku dar priklauso kokį dyzeliuką pilsi ir kiap prižiūrėsi mašiną (kaip dažnai kuro filtrą keisi). Taip pat šiek tiek domėjausi dėl MKIV purkštukų, tai vienoje vietoje sakė ir po to parodė MKIII ir MKIV modelio purkštukus, jų dizainas skiriasi, taip pat tikino kad ir kaina (jei sugestų), MKIV purkštukai pigesni nei MKIII. O avnesių ir insigniu daug dėl to, kad jos patvarios ir detalių kainos nesikandžioja per daug, daug kur šrotuose padėvėtų dalių gali rasti.driveris wrote:Good, tada dar vienas pliusas Begazdina mane vienas dalykas, kodel ju tiek mazai matau mieste. Tu paciu avensiu, insigniju yra kurkas daugiau....
- Liudas
- Dalyvis
- Posts: 60
- Joined: 2013 04 04 , 11:22
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: Neturiu mondeo
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Vairuoja nuo: 1999
- Location: Kelmė
- Contact:
Re: garso izoliacija
Mano pazystamas jau restoravo purkstukus,kai sutiksiu reiks pasidometi kaip kas.
-
- Dalyvis
- Posts: 79
- Joined: 2014 08 18 , 11:02
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Spalva: Juoda
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: garso izoliacija
Taip idomu būtu sužinot kainas maždaug tokių darbų, ir kas atlieka, nes pamenu audi pompe duse purkstuku tai nelabai kas cia lietuvoje restauruoja.
-
- Dalyvis
- Posts: 563
- Joined: 2012 12 20 , 14:14
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,2 l Duratorq TD
- Kuro tipas: Benzinas/dujos
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Sidabrinė
- Vairuoja nuo: 2011
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: garso izoliacija
Tai kad TDCI purkštukai nei brangesni nei pigesni nei kitų common rail'ų. Tiesiog mažiau populiari mašina nes gerokai pigesnė. Kai visų trijų brangiausių dalių remontas (aukšto slėgio siurblys, purkštukai ir dvimasis smagratis) atsieina vos ne pusę mašinos kainos, tai žmonių per daug ir nevilioja. Tuo tarpu kokiam Avensiui toks pat remontas kainuos nors ir tiek pat, bet lyginant su automobilio kaina, tai sudarys ne daugiau 30%.
Kas dėl tvarkymo, tai Vilniuj tuo užsiima Vikrus, Naugarduko gatvėj. Dirbau šalia jų, kasdien bent po 2-3 mašinas su TDCI ženkliukais stovėdavo. Tiek MK3 tiek MK4, Focus'ų aišku daugiausiai
Kas dėl tvarkymo, tai Vilniuj tuo užsiima Vikrus, Naugarduko gatvėj. Dirbau šalia jų, kasdien bent po 2-3 mašinas su TDCI ženkliukais stovėdavo. Tiek MK3 tiek MK4, Focus'ų aišku daugiausiai
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests