Page 7 of 9

Re: Naujosios mondes + ir -

Posted: 2013 03 11 , 19:44
by gilgamesas
Sveiki, turiu pasiulyma pirkti Mondeo 2008 metu titanium automatas 2 litrai dyzelis. bet 130 ag. Gal galetumet man atsakyt kuo skiriasi nuo 140 ag sitie varikliai? Kokie minusai ar pliusai ju? kokios kuro sanaudos 130 ag ir 140ag. :shock: Aciu is anksto

Re: Naujosios mondes + ir -

Posted: 2013 03 12 , 10:50
by mondeo4
gilgamesas wrote:Sveiki, turiu pasiulyma pirkti Mondeo 2008 metu titanium automatas 2 litrai dyzelis. bet 130 ag. Gal galetumet man atsakyt kuo skiriasi nuo 140 ag sitie varikliai? Kokie minusai ar pliusai ju? kokios kuro sanaudos 130 ag ir 140ag. :shock: Aciu is anksto

Skiriasi tuo kad kad ryja daugiau kuro,siaip nepatarciau automato pirkti,geriau jau mechanine 6 begiu ziureti ten bus 140ag,nes mondeo mk4 ir taip elektronikos prigrusta,o dar automatas,as nerizikuociau

Re: Naujosios mondes + ir -

Posted: 2013 03 12 , 13:04
by gilgamesas
Matau, greitai istosiu i Jusu kluba :| nuo sito varianto atsokau, nors prancuzas net numete 900 eur nuo kainos. Nes is pradziu sake, kad ten 140 ag. Ieskosiu greiciausiai mechanikos.
pasiskambinau siandien i Forda (inchape). su pardaveju pakalbejau, tai sako patarciau imti min 140 ag. Nors varikliai ten tie patys. bet dar ta DSG deze... nezinau ar galime tiketi, bet ji valgo mieste 9,8 l http://www.autoevolution.com/engine/for ... 30-hp.html" onclick="window.open(this.href);return false;
o lygiai tam paciam saite parasyta, kad automatas taupesnis uz mechanika. http://www.autoevolution.com/engine/for ... 40-hp.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoevolution.com/engine/for ... 40-hp.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kazkaip neitiketina, kad automatas maziau valgytu. :tipo:

Re: Naujosios mondes + ir -

Posted: 2013 03 12 , 13:59
by Lyro
Dar atsizvelk i galinius amortizatorius, nes kaip pats FORD teige kad MK4 pati galines vaziuokles dalis turi siokiu tokiu techniniu trukumu. Ir labai didelis patarimas pasidaryti diagnostika pries perkant, t.y. jumgti ant kompo. Jei ziuresi vilniuje rasyt, duosiu kontaktus. Ant to gali daug islosti ir nusimusti kaina,

Re: Naujosios mondes + ir -

Posted: 2013 03 12 , 14:45
by aklasis
gilgamesas wrote: o lygiai tam paciam saite parasyta, kad automatas taupesnis uz mechanika.
:tipo:
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=7654
as naudojuos situ saitu visiems auto patikrinti - kol kas atrodo tiksliausias.
tavo atveju 130 hp yra Number of Gear (automatic Gearbox) 6

140 hp yra Number of Gear (mechanical Gearbox) 6

Re: Naujosios mondes + ir -

Posted: 2013 03 12 , 18:00
by gilgamesas
Lyro wrote:Dar atsizvelk i galinius amortizatorius, nes kaip pats FORD teige kad MK4 pati galines vaziuokles dalis turi siokiu tokiu techniniu trukumu. Ir labai didelis patarimas pasidaryti diagnostika pries perkant, t.y. jumgti ant kompo. Jei ziuresi vilniuje rasyt, duosiu kontaktus. Ant to gali daug islosti ir nusimusti kaina,

Nu pirksiu greiciausiai tiesiai is FR. ten draugas gyvena, tai padeda man. Kadangi jis kalba gerai ivaldes, tai jei akcenta pajaucia iskart :stop: babajui. Ieskau, kad is pacio zmogaus nusipirkt, o ne perpardavejo. Tai biski kate maise, nei tu ka ten prijungsi nei tu ka...

Re: Naujosios mondes + ir -

Posted: 2013 03 12 , 18:12
by gilgamesas
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=7654
as naudojuos situ saitu visiems auto patikrinti - kol kas atrodo tiksliausias.
tavo atveju 130 hp yra Number of Gear (automatic Gearbox) 6

140 hp yra Number of Gear (mechanical Gearbox) 6[/quote]


Tai biski susimaisiau, Mondeo IV yra tik vieno tipo automatai taip? Kazkaip galvojau, kad dvieju... Ir taip baisiai skiriasi kuro sanaudos nuo mechnikos? :svilpia: kazkaip galvojau bus koks litras ne daugiau.

Tai teks automatui tarti :atia: nors visai nieko pries buvau automata. Cia tos masinos VIN kur nebeperku.
WF0GXXGBBG8A58610
http://www.leboncoin.fr/voitures/439241499.htm?ca=22_s" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Naujosios mondes + ir -

Posted: 2013 03 13 , 13:33
by mondeo4
as turiu lygiai tokia pat masina kaip toje nuotraukoje tik pas mane mechanika,kaip pamaciau nuotrauka pagalvojau kad mano :D

Re: Naujosios mondes + ir -

Posted: 2013 03 13 , 19:59
by grx
gilgamesas wrote: Nors varikliai ten tie patys. bet dar ta DSG deze... nezinau ar galime tiketi, bet ji valgo mieste 9,8 l http://www.autoevolution.com/engine/for ... 30-hp.html" onclick="window.open(this.href);return false;
o lygiai tam paciam saite parasyta, kad automatas taupesnis uz mechanika. http://www.autoevolution.com/engine/for ... 40-hp.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoevolution.com/engine/for ... 40-hp.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kazkaip neitiketina, kad automatas maziau valgytu. :tipo:
kolegos, jau kazkur rasiau yra MKIV ir MKIV po facelifto. iki facelifto mondeo turejo standartine 6 pavaru deze ir pradzioje ejo su 130ag, po to pakilo iki 140ag, ten nera nieko stebuklingo, tiesiog tuos 10 ag nueme del CO2 geresnio skaiciaus, nes automatas ji smarkiai "isaugina". Taip, oficialios sanaudos mieste 9.8l/100km, praktikoje siek tiek didesnes.

Toliau MKIV faceliftas gavo nauja deze pavadinimu "PowerShift" - tai robotizuota dvieju sankabu mechanika, jungiasi gereiciau, nes liaudiskai kalbant "vaziuojama dviem begiais is karto", persijungia pavaros zaibiskai ir tuo paciu letejant deze pavaras meto zemyn - efektas toks pat kaip stabdant begiais, todel geresnes kuro sanaudos ir mazesnis Co2 ir sanaudos 7.2l mieste.

Re: Naujosios mondes + ir -

Posted: 2013 03 13 , 20:26
by aklasis
gera info ateičiai - dėkui

Re: Naujosios mondes + ir -

Posted: 2013 04 21 , 19:29
by sekretar
Sveiki,

Ruosiuosi isigyti 2008-2009 m Mondeo mechanine, perskaiciau visa sita tema, bet nelabai radau ka nors parasyta apie 2,0 Tdci 85 kw variklius, ar jie labai netike? Nes kiek ziuriu skelbimus tai renkantis su mechanine deze yra pasirinkimas tik is siu varikliu 1,8 tdci 92 kw ir 2,0 tdci 85 kw. Patarkit kuri geriau rinktis? Dekoju is anksto.

Re: Naujosios mondes + ir -

Posted: 2013 04 22 , 08:47
by arturkaa
2.0l buta 103kw ir patarciau imti tik ji o ne 1.8l. Jis yra patikrintas ir geras variklis. I volvo ji deda net. Mazai gedimu ir eksplotacija pigi ;)

Re: Naujosios mondes + ir -

Posted: 2013 04 22 , 09:04
by aklasis
nu nereikia čia taip iškart nurašyti 1,8 varikliu.
Nes kai pirkausi monde ir pasakiau pažįstamam mechanikui sakė - bl** tai du litrus dyzeli nusipirkai, tai pas mane du tokie jau buvo operuoti... suprask ne kas su tuo varikliu (čia be rusiškų epitetų apsieisiu).
bet kai pasakiau, kad 1,8, tai kaip ir sumurmėjo, kad tokių pas jį nepasirodė.
Ir šiaip su kuo kalbėjau, kas varo mašinas tai apie 1,8 niekas blogo nieko pasakyti negalėjo (kad būt objektyviu - tai gero irgi :))

neimkim matuotis, pas ką čia jie geresni, o gal geriau faktais - kuo pvz. 1,8 v.s. 2,0 v.s. 2,2 yra blogiau/geriau.

pats per pusę metų prasukau 13K km ir priekaištų neturiu nei dėl traukos, nei dėl eksplotacijos (kuro ir pvz. pakaitinimo žvakių ar kitu aptarnavimo detalių kainoms).

Re: Naujosios mondes + ir -

Posted: 2013 04 22 , 09:17
by arturkaa
N tiesiog 1.8 yra fordinis variklis o jie niekada napasizymejo gera kokybe ;)

Re: Naujosios mondes + ir -

Posted: 2013 04 22 , 09:32
by aklasis
ok. tada reiktų paminėti, kad 2,0 yra PSA (Peugeot/Citreon koncerno, o konkrečiai Peugeot + Ford inžinierių reikalas).

Kur buvo montuoti:
Mk IV Mondeo, Ford Focus, Ford C-Max, Ford S-Max, Ford Galaxy, Peugeot 307, Peugeot 308, Peugeot 3008, Peugeot 5008, Peugeot 407, Peugeot 607, Citroën C4, Citroën C4 Picasso, Citroën C5, Volvo C30, Volvo S40, Volvo V50, Volvo V70, Volvo S80

Prancūzai šiaip jau žinomi, dėl savo ganėtinai geros kokybės dyzelinių variklių.

Tačiau, pats pasakymas, kad Fordinis variklis yra nekoks yra "minkštokas".
Gal kas iš praktikos gali ką nors pakomentuoti?