Re: MK1 Starteris
Posted: 2011 05 13 , 20:45
praejo bet laikinai manau, kazkada umirs vistiek bent jau laidus pasiziurewk ar gerai paverzti
Praeit savaime nelabai gali, tiesiog gal palankios salygos susidare, kaip pvz. temperatura ar dregme. O jei jau kaprizinasi, tai bilekokiu atveju daiktas issidevi gi ir atnaujinimas nepakenks.kyborgs wrote:taigi, va taip idomiai nutiko man su tuo starteriu....jis rekojo rekojo, uzsirasiau jau servise kokia diena man ji sutvarkys, ir staiga dar net nenuvarius jo tvarkyt jis neberekia...dbr pirmadeini uzrasyta servise...apsimoka varyt ar ne? ne skuriasi vel normaliai be pasaliniu garsu...gali but kad praejo savaime?
Man buvo lygiai tas pats: bendeksui - kaput, dar gali buti visokie sepeteliai susinesioje ir t.t. Uztai dabar turiu naujom detalem pilnai perrinkta starteri:)))))) Jei reikia - susitarsim!Gezatron wrote:nu man tai girdisi kad jame kazkas uzia.. tai kaip ir sukasi kazkas.. bet ligtai tas neprisitraukia kazkaip ir nesuka variklio.. tik pats sraterio viduje sukasi ten..
Cia rimtai automatui taip sudetinga?Man tas pats buvo. Kada sugalvodavo vesdavosi normaliai, kada nepritraukdavo bendekso. Pats nesiemiau, veziau pas elektrikus. Anie apsidziauge pamate priejima, nes katik buvo keite savo mondei, o ten automatas, tai kele varikli.
Tuo paciu ir angliukus pakeitem.
Jei nori, turiu nuo MK1 2.0 DOCHgreiciu deze, sankaba... Susitarsim:)Fastbackas wrote:bl, o as pas Golda uzsakes pawaru deze nuo dizelio, man reikia bendzo
Nesuk galvos, keisk starterį, už kokia 100 Lt ir viskas. Aišku be duobės nepakeisi. Kadaise remontavo, palikau ar 220 Lt. Durnius paskutinis buvau, nes po metų žviegti pradėjo, tai turguj už 50 Lt sutvarkė ir jau 3 metai gerai.jevgeska wrote:Sveiki.Taip pat iskylo problemele su starteriu-veikia bet variklio nesuka.Itariu BENDEKSAS.Tai turiu klausima-kas tam bendeksui darosi,dal kas yra pats sutaises?
Del diagostikos ir degimo patikrinimo tai deja bet pas MKI bent nesitikrina kiek zinau per jokias diagnostikas,,, Nes kompas nieko nerodo, o ir viskas mechaniskai... Todel jei jau tikrins degima tai bet kokiu atveju metkes gaudis ir teks ardyt...Skimas wrote:Priezasciu gali buti daug, paprasciausiai/pigiausiai patikrinti paciam:
bloga mase nuo akumo iki kebulo - issivalyti minuso laido sujungima su kebulu/varikliu
blogas starteris - paziureti kiek amperu eda uzvedimo metu - reikalingos "testeris-reples" (jei nera pas bet koki autoelektrika max 10lt paims) - tiketin, kad priezastis gali buti ir si (o sukti pradeda greiciau, nes zvakes po kurimo pradzios issijungiau tik po kokiu 5s, o ir jei pradeda griebti lengviau suka, nes variklis pats padeda)
blogos pakaitinimo zvakes - prijungia pagalbininkas tiesiai nuo akumo laida ir laiko kokias 7s, poto kuri (laida kurimo metu nenuimi dar 5 s) - uzsikuria reiskia bloga rele arba blogas kontaktas. , jei ne issuki zvakes - pajungi po viena 5s prie akumo ir ziuri ar visos kaista - randi bloga, pakeiti.
sekancios problemos su varikliu ir purkstukais. Degimo nustatymas 80-100 lt (keiciant dirzus 150 (plius detales apie 250-400)) , purkstuku tikrinimas apie 40 lt., jei issuka meistrai plius 30-50 lt. (Reikalingas 27 spec raktas)
P.S. Patikrinti degimo kampa gali ir diagnostikoje, bet jei reikes reguliuoti bus ismesti minimum 50 lt.
Taip ir turia buti,jeigu nori tureti gera sukima turi deti galingesni starteri.Rycka27 wrote:Pas mane biski kitokia beda niekaip uzvest masinos negaliu 1,8td ar gali but starteris kaltas nes labai letai suka varikli po kazkiek laiko kai jau lygtai grobt pradeda variklis tai pagreiteja sukimas,bet kol variklis nieko nesako tai letai suka,sakau gal starteris knisa prota akumai buvo 75ah 720a,db idejau 88ah 850a ir vistiek tas pats gal kam yra taip buve ir kur nors kitur kaltu atradot.Dekui uz patarimus is anksto