Saitas apie MK-IV
Re: Saitas apie MK-IV
sveiki,noriu suzinot harakteristika apie 1.8dti ir 2.0 dti 2008 metu kokios kuro sanaudos,kas taupiau ir t.t.
gal zinot kur rast info,kokie masinu pliusai ir minusai i ka svarbiausia atkreipti demesi perkant?
aciu
gal zinot kur rast info,kokie masinu pliusai ir minusai i ka svarbiausia atkreipti demesi perkant?
aciu
- marksistas
- Klubo remėjas
- Posts: 714
- Joined: 2009 03 15 , 21:19
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Spalva: Mėlyna
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Saitas apie MK-IV
DTI yra senu opeliu varikliai. Fordiniai yra Tdci jei ka. Jei nors truputi truputi butum pasidomejas butum tikrai suzinojas koks dyzelinis variklis ir kokios kuro sanaudos.
2.0 TDDI Ghia
Ex. MkIII welcome to S-MAX world
Ex. MkIII welcome to S-MAX world
-
- Moderatorius
- Posts: 2517
- Joined: 2010 07 02 , 10:32
- Vardas/Pavardė:: Raime
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratorq TD
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Pilka
- Vairuoja nuo: 1991
- Location: Panevėžys
- Contact:
Re: Saitas apie MK-IV
cia ne i tema bet kuo skyriasi Tdci nuo Tddi,kurie geresni kaip sakant,as zalias apie dyzelius
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
- marksistas
- Klubo remėjas
- Posts: 714
- Joined: 2009 03 15 , 21:19
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Spalva: Mėlyna
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Saitas apie MK-IV
Pradekime nuo to kad tai skirtingos kuro sistemos. Tddi yra seno tipo dyzelis, o Tdci yra common rail sistema. Dar kitaip sakant Tddi turi paprastus purkstukus, o Tdci elektroninius. Cia labai trupai. O daugiau skaityk forume. daug apie visus prirasyta pliusu ir minusu.
2.0 TDDI Ghia
Ex. MkIII welcome to S-MAX world
Ex. MkIII welcome to S-MAX world
Re: Saitas apie MK-IV
Tiesiog paprasciau butu pasiskaityti apie coman rail sistema ir pasidarytu aiskiau ar verta rinktis tdci. zinoma norint tureti nauja dizeli nuo to nepabegsi, bet norint pilti salerka is backu teks rinktis auto kuris dar neturi coman rail sistemos. Papilus purkstuka bloga salerka remontas gali brangiai atseiti. Purkstuku kainos sviruoja nuo 1500 lt iki 3000 lt gal ten kazkuriu modeliu pigesni bet siaip kiek teko susidurti tai tokie pingai uz viena purkstuka. zinoma tddi variklis gerokai triuksmingesnis tai pat ne toks ekonomiskas. tad yra savi pliusai savi minusai. o del kuro sanaudu tai yra toks neblogas puslapis.
http://avtomarket.ru/catalog/Ford/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://avtomarket.ru/catalog/Ford/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Moderatorius
- Posts: 2517
- Joined: 2010 07 02 , 10:32
- Vardas/Pavardė:: Raime
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratorq TD
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Pilka
- Vairuoja nuo: 1991
- Location: Panevėžys
- Contact:
Re: Saitas apie MK-IV
na as cia tik siaip paklausiau nes brolis turi focusa 99m su Tddi varikliu o as kai neturejes dizeliu tai jie manes kazkaip netraukia,geriau su dujom man ir remontas pigesnis
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
Re: Saitas apie MK-IV
tdci varikliai praleidau raide,domejausi apie ford tik niekur neradau apie 1.8tdci kuro sanaudu,domina karavanai ir nzn su kokiu varikliu imti. 1.8 tdci 125 A/J ar nepersilpnas variklis tokiai masei masinos (1465kg) ar geriau 2.0tdci 130A/J ir kuros sanaudos bus panasios.
aciu nuoroda
aciu nuoroda
-
- Klubo remėjas
- Posts: 133
- Joined: 2009 04 14 , 17:49
- Vardas/Pavardė:: Robertas
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIV
- Variklis: 2,0 l Zetec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Sidabrinė
- Vairuoja nuo: 2000
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: Saitas apie MK-IV
nu pas mane mk3 2ltr.tdci 96 kw.universalas traukos normaliai,5 begiu nebijau lenkti,paspaudus gaza tikrai jauciasi trauka,1,8 manau universalui butu siek tiek mazoka cia tik mano nuomone
MK3 2TDCI
Re: Saitas apie MK-IV
nusipirkau 1.8tdci hecbek 76kw pats paprasciausias variantas.manau dideliu problemu neturiu iskilt eksplotuojant
- Gezatron
- Forumo Tėvas
- Posts: 3786
- Joined: 2007 09 24 , 20:17
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: Neturiu mondeo
- Variklis: 3,0 l Duratec V6
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Raudona
- Location: Utena
- Contact:
Re: Saitas apie MK-IV
gal foto galetum ymesti ir tema susikurti kur yra Klubieciu atsinaujinimaiDainius V wrote:nusipirkau 1.8tdci hecbek 76kw pats paprasciausias variantas.manau dideliu problemu neturiu iskilt eksplotuojant
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Re: Saitas apie MK-IV
truputis eksploatacijos kastu:
kadangi dirzai pasirode praktiskai nauji (keisti pries 12000 km), ju keisti nereikejo. taigi, keiciau tepalus, tepalu bei oro filtrus ir dar nusipirkau kuro filtra (bet jo man nekeite, rekomendavo pasikeisti pries ziema). viskas kainavo 210+60 Lt (detales+darbas pas pazystamus gerus meistrus, kiek servize paimtu - nezinau). tad keiciant kuro filtra tereikes tik uz darba sumoketi
beje, jei buciau pirkusi dirzus, tai detales butu kainavusios 300 Lt daugiau
p.s. sorry, jei ne i ta tema irasiau
kadangi dirzai pasirode praktiskai nauji (keisti pries 12000 km), ju keisti nereikejo. taigi, keiciau tepalus, tepalu bei oro filtrus ir dar nusipirkau kuro filtra (bet jo man nekeite, rekomendavo pasikeisti pries ziema). viskas kainavo 210+60 Lt (detales+darbas pas pazystamus gerus meistrus, kiek servize paimtu - nezinau). tad keiciant kuro filtra tereikes tik uz darba sumoketi
beje, jei buciau pirkusi dirzus, tai detales butu kainavusios 300 Lt daugiau
p.s. sorry, jei ne i ta tema irasiau
Re: Saitas apie MK-IV
Pakonkretinsiu klausimą,
kurie dizeliniai varikliai 1.8(125AJ), 2,0(130AJ) ar 2,0(140AJ) geriau EKSPLOATUOJASI? Kiek suprantu 130AJ yra senasis MKIII variklis. 1,8 kaip ir fokuso, bet pagal galias kaip ir ne fokuso.Kuo skiriasi 140AJ nuo 130AJ(136AJ) , ir 125AJ nuo 115AJ.
Gal tik kompiuterinem programom????????
kurie dizeliniai varikliai 1.8(125AJ), 2,0(130AJ) ar 2,0(140AJ) geriau EKSPLOATUOJASI? Kiek suprantu 130AJ yra senasis MKIII variklis. 1,8 kaip ir fokuso, bet pagal galias kaip ir ne fokuso.Kuo skiriasi 140AJ nuo 130AJ(136AJ) , ir 125AJ nuo 115AJ.
Gal tik kompiuterinem programom????????
- Gezatron
- Forumo Tėvas
- Posts: 3786
- Joined: 2007 09 24 , 20:17
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: Neturiu mondeo
- Variklis: 3,0 l Duratec V6
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Raudona
- Location: Utena
- Contact:
Re: Saitas apie MK-IV
forume buvo rasyta- uo skiriasi 140AJ nuo 130AJ(136AJ)virgis wrote:Pakonkretinsiu klausimą,
kurie dizeliniai varikliai 1.8(125AJ), 2,0(130AJ) ar 2,0(140AJ) geriau EKSPLOATUOJASI? Kiek suprantu 130AJ yra senasis MKIII variklis. 1,8 kaip ir fokuso, bet pagal galias kaip ir ne fokuso.Kuo skiriasi 140AJ nuo 130AJ(136AJ) , ir 125AJ nuo 115AJ.
Gal tik kompiuterinem programom????????
vienas mechanas kitas automatas tik tuok ir skires
skaitom cia - http://forum.mondeo-klubas.lt/viewtopic ... 1&start=90" onclick="window.open(this.href);return false; 7 puslapis nuo virsaus
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests