Check Engine

User avatar
grx
Klubo remėjas
Posts: 231
Joined: 2011 08 17 , 08:33
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2008
Variklis: 2,5 l Duratec V6
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Juoda
Vairuoja nuo: 2001
Location: Vilnius
Contact:

Re: Check Engine

Post by grx »

O masina nera tvarkyta po avarijos? Esu susidures vientu atveju, kai laidu pyne buvo su chamutu pritvirtinta. Po kazkurio laiko ji prasitryne i kronsteina ir taip pat ismete check engine, veliau du cilindrai nustojo veikt ir viskas del prasitynusiu dvieju laidu. Atvejis su S-max buvo, o pas ji (greiciausiai) ir pas Mondeo kompas stovi kairiam pr. bamperio kampe.
vigo
Dalyvis
Posts: 82
Joined: 2014 09 14 , 20:00
Vardas/Pavardė:: vigis
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2008
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 1972
Location: vilnius
Contact:

Re: Check Engine

Post by vigo »

Padariau taip: gavau garažą su duobe, pasiraitojau rankoves, nuėmiau variklio apsaugą. Visa pynė kaip ant delno. Apie ją ir minėjo Ford servise. Kai kur buvo pratrinta apsauginė bendra izoliacinė juosta ir vienas kontaktas / matyt kas tai buvo daryta ir laidai sujungti jungtimi,/ buvo apsioksidavęs.Pakeičiau tą kontaktą kitu nuėmiau seną apvalkalą nuo visų laidų, išploviau visus laidus specialiu skysčiu , išdžiovinau ir supurškiau bespalviu laku. Po to gerai apvyniojau viniline izoliacija ir dar supurškiau laku, bei gerai pritvirtinau, kad nesimataruotų ir neprasitrintų kur vėl. Tada draugas skaneriu užgęsino chek-ą, bet neilga, po kokios valandos vėl užsidegė. Vadinasi esmė ne laiduose.
Nuvariau tiesiai į Turbo servisą Savanorių pr. Ten pratestavo auto, pravažiavo su įjungtu prietaisu ir verdikte - spaudimo nėra, arba labia mažas /beja galiu paminėti geru žodžiu priėmėją, jis kantriai viską išaiškino/Nuėmė variklio plastikinį dangtį, o ten koks tai vamzdelis atjungtas /net nesuprantu iš kur, aš ten nelindau nebent kai keitė diržus/Uždėjo tą vamzdelį, mašina atgijo. Bet vistiek, prietaisas rodo, kad spaudimas ne toks, kaip turi būti.Todėl teks vis dėlto atiduoti remontui. Meistras sako, kad , gali būti užsikirtusi kokia tai kintamos geometrijos sklendė. Todėl vistiek reikės imti turbą žemėn, ardyti ir žiūrėti, kodėl taip yra.Nežinau, kiek tai kainuos, bet sake, jei reiks pilnai viską remontuoti, tai orientuokis į du tūkt.
Kai grįžinėjau namo, mašina ėjo kaip uoga ir chek-as daugiau neužsidegė. Bet visdėlto atiduosiu remontui. Gan nemažai įdėjau į savo fordą, jis man patinka, todėl norisi, kad būtų viskas O.K.
Karolukas
Dalyvis
Posts: 67
Joined: 2014 01 20 , 16:32
Vardas/Pavardė:: Karolis
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2009
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 2009
Location: Šiauliai
Contact:

Re: Check Engine

Post by Karolukas »

Kažkur problema vis tiek yra jei kompas rodo, bet gal ir apsisuksi be pilno tvarkymo, ypač jei patvarkius ir užgęsinus lemputę vėl eina kaip bitutė . Bet gaila, kad tokios problemos yra ir kad nepavyksta ramiai be komplikacijų susitvarkyt viską.
vigo
Dalyvis
Posts: 82
Joined: 2014 09 14 , 20:00
Vardas/Pavardė:: vigis
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2008
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 1972
Location: vilnius
Contact:

Re: Check Engine

Post by vigo »

Esmė tame, kad automobilį pirkau važinėti. Pradžia buvo ne kokia- teko keisti sankabą, tvarkyti starterį, pratekinti priekinius stabdžių diskus Teko išleisti pinigų ir dabar trauktis nėra kur.Jis man tinka visu 100 proc. ir važiavimo komfortu ir ekonomiškumu/ kaip tokiam dideliam automobiliui/ todėl norisi susitvarkyti iki galo, nors šiam momentui kaip ir viskas gerai, bet, kaip minėjau, pasak meistro, turbina dirba ne visu pajėgumu, todėl norėtųsi , kad viskas būtų O.K. Dabar dinamika puiki, bet tikiuosi po remonto, bus dar geresnė. O kam nepatinka, kai auto gerai traukia. Dabar svarbu, kad visa ta rutina baigtųsi ir leistų ramiai važinėti, nors kai kas jau gasdina, kad pas šiuos automobilius labai kaprizinga kuro sistema ypač purkštukai, kurių vieno kaina apie 1500 litų. Gaunasi taip, kad reikia pirkt paprastus 15 metų TD ir bus ramus gyvenimas.
Karolukas
Dalyvis
Posts: 67
Joined: 2014 01 20 , 16:32
Vardas/Pavardė:: Karolis
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2009
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 2009
Location: Šiauliai
Contact:

Re: Check Engine

Post by Karolukas »

Ar domėjaisi šituo tiksliai, nes pats prieš perkant irgi bijojau šito? :? Aš nesu tikras, bet kiek minėjo vienas remontininkas, kad and MKIV purkštukai nebėra tokie brangūs. Nes pačio purkštuko forma skiriasi nuo MKIII. Rodė jis man MKIV ir MKIII purkštukus ir pasakojo kodėl yra pigiau. Bet nežinau ar tiesa...

Čia kiek mačiau ir prisimenu tai va parodyt:
MKIII| MKIV
vigo
Dalyvis
Posts: 82
Joined: 2014 09 14 , 20:00
Vardas/Pavardė:: vigis
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2008
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 1972
Location: vilnius
Contact:

Re: Check Engine

Post by vigo »

o ką, e-bay šitie Mk4 purkštukai kainuoja 220Svarų. Tai gaunasi 4 vnt. tūkstantis litų. Turint uomenyje, kad pas mus už vieną naują prašo apie 1200. žiūrint į ateitį, verta įsigyti. Bent, jei neprireiks, visada parduosi.
Karolukas
Dalyvis
Posts: 67
Joined: 2014 01 20 , 16:32
Vardas/Pavardė:: Karolis
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2009
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 2009
Location: Šiauliai
Contact:

Re: Check Engine

Post by Karolukas »

Ar klausimą supratai ką norėjau pasakyt? :svilpia: Ten iš ebay įmesti linkai yra tik parodomieji dėl SKIRTUMO TARP MKIII IR MKIV PURKŠTUKO, o ne kainos... ;)
vigo
Dalyvis
Posts: 82
Joined: 2014 09 14 , 20:00
Vardas/Pavardė:: vigis
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2008
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 1972
Location: vilnius
Contact:

Re: Check Engine

Post by vigo »

Sveiki.
Baigsiu temą apie turbiną- nuvariau vėl į turbo servisą. Gerai, kad pasakiau, jog eina gerai, gal surasite tą stringantį valdymą ir eie dar geriau.Tai prieš puldami ardyti ir nuiminėti turbiną, pajungė diagnostiką ir išvažiavo į trasą. Dabar prietaisas rodė viskas kaip priklauso. Taip, kad baigėsi tuo, kad sumokėjau už diagnostiką ir išvažiavau namo. Tas meistras man rodė ant nuimtos kitos turbinos, kur yra tas valdymas - ten tokia traukė kuri vaikšto, kaip suprantu, nuo apkrovos ir sukelia tai didesnį, tai mažesnį slėgį.Tai šita traukė dirbo tik dalinai, bet kai atvažiavau pas juos, pradėjo veikti normaliai.Reiškia, kad ji strigo.Aš sakau, gal reikia ko papurkšti , ar patepti, kad ateityje panašiai neatsitiktų, jis tik nusišypsojo ir pasakė - važiuok.
Rusų Ford mondeo 4 klube, kai išdėliojau problemą, vienas parašė, kad gali būti užsikirtusi kokia tai traukė,ar sutrikęs vaakumas, bet man tai buvo svetimas ir nežinomas daiktas Pasirodo ans kaip ir buvo teisus.Ar niekas nebuvote susidūręs su panašiu dalyku?
User avatar
grx
Klubo remėjas
Posts: 231
Joined: 2011 08 17 , 08:33
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2008
Variklis: 2,5 l Duratec V6
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Juoda
Vairuoja nuo: 2001
Location: Vilnius
Contact:

Re: Check Engine

Post by grx »

Esu girdejes viena atveji, kai strigo turbinos asele (cia gal tas pats). Vaziuojant dingdavo trauka trumpam. Servise ja kazkaip "pamankstino" ir kaip ir baigesi bedos.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest