MK3 Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 tddi

Ganibudambis

Re: MK3 Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 td

Post by Ganibudambis »

gedas22 wrote:variklis neišyla,jei neuzsidaro termostatas iš karto įsijungia ventiliatorius. Nepasiekus darbines temperaturos daugiau ima kuro Sistema uzpilus antifrizu butina iš jos pašalinti ora .Varikliui pasiekus 90-95laipsnius panasi turi buti ir radijatoriaus taip galima patikrinti termostato veikima. Variklis neįšyla jei aušinimo skysčio temperatura nepakyla 50-60 laipsniu
Elementaru ir tai žino turbūt tikrai kiekvienas ;)
artmas

Re: MK3 Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 td

Post by artmas »

kaip tas termostatas vadinasi, nu tas mazas kur prie pompos?? nes nulekiau i autoaibe ar masinu turgu, sako kas cia per dalykas tokio nera, pasakiau beda kad nekyla temperatura arba vos vos, arba dugnais vaziuoji tada uzkyla ir paskui krenta, sako keisk termostata nu zodziu pasikeiciau ir bbs tas pats sh tik truputi geriau pakyla rodykle :D
Dalius
Klubo remėjas
Posts: 646
Joined: 2010 09 15 , 10:46
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 2006
Location: Biržai
Contact:

Re: MK3 Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 td

Post by Dalius »

artmas wrote:kaip tas termostatas vadinasi, nu tas mazas kur prie pompos?? nes nulekiau i autoaibe ar masinu turgu, sako kas cia per dalykas tokio nera, pasakiau beda kad nekyla temperatura arba vos vos, arba dugnais vaziuoji tada uzkyla ir paskui krenta, sako keisk termostata nu zodziu pasikeiciau ir bbs tas pats sh tik truputi geriau pakyla rodykle :D
Tepalo aušinimo termostatas :)
MkI, MkII, MkIII.
Dalius
Klubo remėjas
Posts: 646
Joined: 2010 09 15 , 10:46
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 2006
Location: Biržai
Contact:

Re: MK3 Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 td

Post by Dalius »

Ganibudambis wrote:Šiandieną pasikeičiau abu termostatus ir aušinimo skystį prie to pačio. :doh: Ir ką jūs manot? Jokio rezultato, apvalus nulis :?
Variklis kaip šilo lėtai, taip ir šylą. Na čia tarkim tokia Fordų įpatybė... Pavažiavus užmiesty keletą kilometrų, temperatūra gan greitai pasiekia reikiamą. T.y. rodyklė per vidurį. Tik išjungi pavarą, ar stabteli kur nors, neišjungiant variklio, rodykė praktiškai per minutę, ką ten per minutę, daug greičiau, krenta iki 70 laipsnių, kartais ir dar žemiau. Nors lauke buvo tik -3. Lygiai tie patys simptomai buvo ir prieš keičiant termostatus. Laimei elektrinis aušinimo skysčio pakaitinimas veikė ir veikia gerai.
Tai dabar noriu paklausti, kas čia po pierkūnais dar gali būti? :ploti: Termostatai pirkti Kauno Kavarco filiale Panevėžyje. Mažasis originalas 100 litų, didysis 80. 180 litų ir pusdienis darbo kaip į balą. Kas per šūdas? Nėra nervų :shock:
Kas žinot, kas dar galėtų būti, dėl ko visa tai?

P.S. Siūlau abu, gerai veikiančius termostatus už pusę kainos ;) Gal kam ir pagelbės? Man deja ne ;(
O kaip su oru iš pečiuko visada šiltas pučia? Nesikeičia tai šiltas, tai šaltas nors temperatūra ta pati nustatyta? :?
MkI, MkII, MkIII.
artmas

Re: MK3 Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 td

Post by artmas »

ai cia kazkokia pieva, pas mane pvz : vaziuoju toks siltas bet ne karstas vejukas pucia, o kai buvo maziau salcio uzsikisau kartona tai pradejo kilti rodykle, va tada tai kaifas kai dusna kaip pirtyje ;D o dabar sh, tai ir nebesuprantu ar apsinoka keisti ta tepalo ausinimo termostata ar ne ? ;/ vieniem padejo kitiem nieko.... KOSMOSAS
oxicas
Dalyvis
Posts: 43
Joined: 2011 07 31 , 20:43
Vardas/Pavardė:: Ramunas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: Neturiu mondeo
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Juoda
Vairuoja nuo: 2004
Location: Vilnius
Contact:

Re: MK3 Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 td

Post by oxicas »

as ir pasikeiciau termostata, tai niekas nepasikeite. Uzdejau kartono ant radiatoriaus, tai ir nelabai ka ir padejo(bet efektas geresnis nei pakeitus termostata). kol begejasi masina, tol variklis syla, o tik pradedi vaziuot pastoviu greiciu, taip is kart ir nukrenta silumos rodykle. kazkokia nesamone cia su tuo mondeo variklio sildymu :(
Dalius
Klubo remėjas
Posts: 646
Joined: 2010 09 15 , 10:46
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 2006
Location: Biržai
Contact:

Re: MK3 Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 td

Post by Dalius »

oxicas wrote:as ir pasikeiciau termostata, tai niekas nepasikeite. Uzdejau kartono ant radiatoriaus, tai ir nelabai ka ir padejo(bet efektas geresnis nei pakeitus termostata). kol begejasi masina, tol variklis syla, o tik pradedi vaziuot pastoviu greiciu, taip is kart ir nukrenta silumos rodykle. kazkokia nesamone cia su tuo mondeo variklio sildymu :(
Panašu, kad gavai nekokybišką tepalo aušinimo termostatą :) nemėginai prieš idedant tai yra išpakavus iš dėžutės prapusti su burna jį? Turėtų neprasipusti nei kiek, tada reikštu, kad jis geras, jei prasipučia jis blogas, tai yra neužsidaro iki galo ir pastoviai aušina tepalą ko pasekoje atšala visas variklis.
MkI, MkII, MkIII.
RamunasM5

Re: MK3 Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 td

Post by RamunasM5 »

Kai nusipirkau Mondeo TDDI 85kw, kad mieste uzsiltu iki darbines temp reikedavo gerai palakstyt mieste, bet vos tik ijungus laisva pavara ir riedant variklio temp. nukrisdavo iki pirmos padalos kairej, pajudejus staigiau nuo pvz. sviesoforo 1,2,3 begiais vel variklio temp. pradedavo kilt ir va toks pastoviai temperaturos svyravymas budavo, o lauke tuo metu temp. budavo nuo +5 iki -12, beje, kardono uzkisimas uz radiatoriaus nedave visiskai jokios naudos nei mieste, nei uzmiestyje, nes pas Mondeo ausinimas padarytas kitaip nei pas kokia pvz sena Audi 80 kuriai kardono uzkisimas duodavo naudos :D , taigi pakeiciau tada didiji termostata tikedamasis rezultatu, taigi vistiek nieko nepasikeite :) , tada pradejau gilintis kodel, o taigi siame forume skaitinedamas atradau, kad sis Fordas turi antra mazaji tepalo ausinimo termostata, tai ji nusipirkau Ford Vistoj nes niekas pvz tokie kaip Eoltas, ar Tanagra, ar Autoaibe, ar Intercars ir t.t neturi, nes nera gireje apie toki :D ir ju programos net tokio nerodo :D, Vistoj naujas originalus Ford termostatas kainavo 99.50ct, o didysis neoriginalus, bet kokybiskas 69lt, bet to didziojo net nereikejo keist, nes stovejes originalus Motorcraft termostatas po patikrinimo buvo geras :) , tai va, po pakeitimo mazojo termostato kas pasikeite prie -12 temp iki dabar -20 ir daugiau, uzmiestyje vaziuojant 90km/h greiciu sanaudos nuo 6.5ltr sumazejo iki 5.2, mieste nuo 12ltr :D iki 9-10 ltr ( manau vistiek daugoka nepaisant tokiu salciu, nors..), bet po visu siu pakeitimu visvien isliko kazkur beda, bet jau mazesne, mieste pries keiciant termostatus variklio darbine temp. kad butu per viduri reikedavo gerai palakstyt, bet tik ijungus laisva ji vel nukrisdavo i kaire iki galo ir va tokie svyravymai, uzmiestyje pakildavo tarp vidurio ir minimumo, o dabar iki darbines pakyla greiciau, bet ijungus laisva krenta, bet jau po truputi t.y ne taip greitai, uzmiestyje pakyla iki vidurio ir vaziuojant ar 90 km/h ar daugiau temp. rodykle stovi kaip ikalta, taigi pasiekti rezultatai: maziau kuro suvartojimo, uzmiestyje viskas tvarkoj, bet mieste visvien isliko temp sviravymai tik ne tokie ryskus, bet visvien riedant mieste po truputi temp krenta, o startavus nuo sviesoforo vel staigiai kyla. Pastebejimas, kai masina turi apkrova (pvz i ikalne vaziuojant ar begejantis ar laikant ne maziau 1600rpm), rodykle stovi kaip ikalta per viduri, o kai ramiai vaziuoji arba riedi po truputi krenta, tai va, domesiuo toliau, nes cia ne bugas, kazkur kazkas dar yra, ar vandens pompos sparneliai jau paluzineja ar dar kas ir t.t. nes isriedejus tokia Mondeo is gamyklos tikrai neturejo tokiu bedu ir tai ne bugas kai kazkas cia rasinejo, peace ;)
gedas22
Dalyvis
Posts: 27
Joined: 2011 11 03 , 19:07
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkII
Gamybos metai: 2000
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 1998
Location: Kaunas
Contact:

Re: MK3 Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 td

Post by gedas22 »

RamunasM5 wrote:Kai nusipirkau Mondeo TDDI 85kw, kad mieste uzsiltu iki darbines temp reikedavo gerai palakstyt mieste, bet vos tik ijungus laisva pavara ir riedant variklio temp. nukrisdavo iki pirmos padalos kairej, pajudejus staigiau nuo pvz. sviesoforo 1,2,3 begiais vel variklio temp. pradedavo kilt ir va toks pastoviai temperaturos svyravymas budavo, o lauke tuo metu temp. budavo nuo +5 iki -12, beje, kardono uzkisimas uz radiatoriaus nedave visiskai jokios naudos nei mieste, nei uzmiestyje, nes pas Mondeo ausinimas padarytas kitaip nei pas kokia pvz sena Audi 80 kuriai kardono uzkisimas duodavo naudos :D , taigi pakeiciau tada didiji termostata tikedamasis rezultatu, taigi vistiek nieko nepasikeite :) , tada pradejau gilintis kodel, o taigi siame forume skaitinedamas atradau, kad sis Fordas turi antra mazaji tepalo ausinimo termostata, tai ji nusipirkau Ford Vistoj nes niekas pvz tokie kaip Eoltas, ar Tanagra, ar Autoaibe, ar Intercars ir t.t neturi, nes nera gireje apie toki :D ir ju programos net tokio nerodo :D, Vistoj naujas originalus Ford termostatas kainavo 99.50ct, o didysis neoriginalus, bet kokybiskas 69lt, bet to didziojo net nereikejo keist, nes stovejes originalus Motorcraft termostatas po patikrinimo buvo geras :) , tai va, po pakeitimo mazojo termostato kas pasikeite prie -12 temp iki dabar -20 ir daugiau, uzmiestyje vaziuojant 90km/h greiciu sanaudos nuo 6.5ltr sumazejo iki 5.2, mieste nuo 12ltr :D iki 9-10 ltr ( manau vistiek daugoka nepaisant tokiu salciu, nors..), bet po visu siu pakeitimu visvien isliko kazkur beda, bet jau mazesne, mieste pries keiciant termostatus variklio darbine temp. kad butu per viduri reikedavo gerai palakstyt, bet tik ijungus laisva ji vel nukrisdavo i kaire iki galo ir va tokie svyravymai, uzmiestyje pakildavo tarp vidurio ir minimumo, o dabar iki darbines pakyla greiciau, bet ijungus laisva krenta, bet jau po truputi t.y ne taip greitai, uzmiestyje pakyla iki vidurio ir vaziuojant ar 90 km/h ar daugiau temp. rodykle stovi kaip ikalta, taigi pasiekti rezultatai: maziau kuro suvartojimo, uzmiestyje viskas tvarkoj, bet mieste visvien isliko temp sviravymai tik ne tokie ryskus, bet visvien riedant mieste po truputi temp krenta, o startavus nuo sviesoforo vel staigiai kyla. Pastebejimas, kai masina turi apkrova (pvz i ikalne vaziuojant ar begejantis ar laikant ne maziau 1600rpm), rodykle stovi kaip ikalta per viduri, o kai ramiai vaziuoji arba riedi po truputi krenta, tai va, domesiuo toliau, nes cia ne bugas, kazkur kazkas dar yra, ar vandens pompos sparneliai jau paluzineja ar dar kas ir t.t. nes isriedejus tokia Mondeo is gamyklos tikrai neturejo tokiu bedu ir tai ne bugas kai kazkas cia rasinejo, peace ;)
Visa uždara aušinimo sistema skirstoma į didijį ir mažajį aušinimo ratus.Kai variklis šaltas tikslinga kad aušinimo skystis darbinę temperatūrą pasiektu kuo greičiau.Tai pasiekiama skysčiui tekant mažuoju ratu.Varikliui pasiekus darbinę temperatūrą kai kurios dalys gali įkaisti daugiau nei leistina;aušinimo mažuoju ratu nepakanka tada jungiamas didysis ratas.Riba tarp didžiojo ir mažojo rato yra termostatas.Uždara aušinimo sistema su oru kontaktuoja su atmosfera per specialius vožtuvus.tai leidžia išlaikyti nustatyta skysčio slėgį ,virimo temperatūrą,apsaugo sistemą nuo suirimo kai skystis vesdamas plečiasi arba traukiasi.Vožtuvai įtaisomi radiatoriaus arba plėtimosi bakelio kamsčiuose.
Ganibudambis

Re: MK3 Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 td

Post by Ganibudambis »

Dalius wrote:
oxicas wrote:as ir pasikeiciau termostata, tai niekas nepasikeite. Uzdejau kartono ant radiatoriaus, tai ir nelabai ka ir padejo(bet efektas geresnis nei pakeitus termostata). kol begejasi masina, tol variklis syla, o tik pradedi vaziuot pastoviu greiciu, taip is kart ir nukrenta silumos rodykle. kazkokia nesamone cia su tuo mondeo variklio sildymu :(
Panašu, kad gavai nekokybišką tepalo aušinimo termostatą :) nemėginai prieš idedant tai yra išpakavus iš dėžutės prapusti su burna jį? Turėtų neprasipusti nei kiek, tada reikštu, kad jis geras, jei prasipučia jis blogas, tai yra neužsidaro iki galo ir pastoviai aušina tepalą ko pasekoje atšala visas variklis.
Man nei senasis, nei naujasis tepalo ausinimo termostatai neprasipute. T.y. abu sandarus. Tik kad is to jokios naudos.
Ganibudambis

Re: MK3 Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 td

Post by Ganibudambis »

Dalius wrote: O kaip su oru iš pečiuko visada šiltas pučia? Nesikeičia tai šiltas, tai šaltas nors temperatūra ta pati nustatyta? :?
Nu kad vienodai silta pucia pas mane.
Dalius
Klubo remėjas
Posts: 646
Joined: 2010 09 15 , 10:46
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 2006
Location: Biržai
Contact:

Re: MK3 Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 td

Post by Dalius »

Ganibudambis wrote:
Dalius wrote: O kaip su oru iš pečiuko visada šiltas pučia? Nesikeičia tai šiltas, tai šaltas nors temperatūra ta pati nustatyta? :?
Nu kad vienodai silta pucia pas mane.
Tai jei orą šiltą pučia pastoviai ko tu tada smegenis suki dėl rodyklės? Jei salono šildymas geras tada viskas tvarkoj pas tave. Pas mane buvo mažasis termostatas blogas tai pučiamas oras į saloną keisdavosi (šiltas, šaltas) nors nustatyta vienoda temperatūra. Nebeieškok sliekų savo automobilyje ir eksplotuok su šypsena :) :yes1: :yes1:
MkI, MkII, MkIII.
yamaica

Re: MK3 Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 td

Post by yamaica »

Pas mane irgi tas pats. Ciuju ne termostatuose beda o vandens pompoj. Nes kuo daugiau apsuku tuo didesne temperatura rodo, o tik ijunk laisva arba mazesnem apsukom vazinek tai nukrenta ir nekyla. Gali buti kad pompos sparnuotes susidevejo ir normaliai necirkuliuoja antifryzas, to pasekoja antifryzas per letai vaiksto po sistema ir atvesta, o kai paspaudi per pedala ir padidini sukius automatiskai ir antifryza greiciau varineja. Gali but, kad as cia ir nusisnekejau, bet daugiau jau nezinau kur bedu ieskoti.
RamunasM5

Re: MK3 Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 td

Post by RamunasM5 »

Kaip ir as rasiau - manau vandens pompos sparnuotes truputi pavargusios, daugiau apkrovos - greiciau antifryza varineja, o mes dauguma cia veltui vargstam ir termostatus keiciam :D
Dalius
Klubo remėjas
Posts: 646
Joined: 2010 09 15 , 10:46
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 2006
Location: Biržai
Contact:

Re: MK3 Letai syla variklis iki darbines temperaturos 2.0 td

Post by Dalius »

RamunasM5 wrote:Kaip ir as rasiau - manau vandens pompos sparnuotes truputi pavargusios, daugiau apkrovos - greiciau antifryza varineja, o mes dauguma cia veltui vargstam ir termostatus keiciam :D
Ne veltui, matai būna kompleksinės bėdos - tai vienas tai kitas termostatas sugedęs ir dar kai kam vandens pompa pavargusi.
MkI, MkII, MkIII.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests