Dyzeliu meistras Vilniuje

User avatar
Algis
Garbės narys
Posts: 2137
Joined: 2009 08 18 , 21:49
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 1983
Location: Jurbarkas
Contact:

Re: Dyzeliu meistras Vilniuje

Post by Algis »

Tai ta kabe jums bededant buvo papuolusi po apsauga,sitokiu atveju reikia atitraukti apsauga.Arba neitaiket i tepalo siurblio velenelio dantratuko apsaugele,bet tai jums turejo siekti generatoriaus dirzeli.
Gramass

Re: Dyzeliu meistras Vilniuje

Post by Gramass »

Vienas klausimas susijas su dirzu keitimu. Laikas keisti, bet su salyga, kad nezinau kiek su ta masina vaziuosiu - knieti pataupyt, taigi zinau, kad trukus pagrindiniam dirzui bus ojojoi kaip negerai, bet kokios pasekmes butu trukus dirzui einanciam ant siurblio(trumpesnejam). Kitaip sakant ar butina keisti abu dirzus... :tipo:
Bandit

Re: Dyzeliu meistras Vilniuje

Post by Bandit »

tai sitiem dirzam trukus nieko nebus, mk3 grandine paskirstime stovi. o cia vienas dirzas (ilgas) generatoriu ir klima suksi, tai jam trukus liksi be krovimo ir be kondicionieriaus. o trumpajam dirzui trukus, liksi be vandens pompos ir vairo stiprintuvo. stiprintuvas px o vat su nesisukancia vandens pompa labai greit varikli uzkaitinsi.
User avatar
Algis
Garbės narys
Posts: 2137
Joined: 2009 08 18 , 21:49
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 1983
Location: Jurbarkas
Contact:

Re: Dyzeliu meistras Vilniuje

Post by Algis »

Gramass wrote:Vienas klausimas susijas su dirzu keitimu. Laikas keisti, bet su salyga, kad nezinau kiek su ta masina vaziuosiu - knieti pataupyt, taigi zinau, kad trukus pagrindiniam dirzui bus ojojoi kaip negerai, bet kokios pasekmes butu trukus dirzui einanciam ant siurblio(trumpesnejam). Kitaip sakant ar butina keisti abu dirzus... :tipo:
Yra teke man susidurti kad buvo trukes siurblio dirzas,tai tik uztrenki kitus ir vaziuoji bet jeigu tas nutrukes siurblio dirzas papuls po paskirstymo dirzu tai bus ojojoi kaip negerai.
Gramass

Re: Dyzeliu meistras Vilniuje

Post by Gramass »

Dekui uz atsakymus, isvada kad lieku ant rizikos nekeisdamas abieju. :)
Valdelis
Klubo valdyba
Posts: 1734
Joined: 2007 05 06 , 16:57
Vardas/Pavardė:: Valdas
Lytis: Vyras
Gamybos metai: 2005
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Juoda
Vairuoja nuo: 2007
Location: Vilnius
Contact:

Re: Dyzeliu meistras Vilniuje

Post by Valdelis »

Bandit wrote:tai sitiem dirzam trukus nieko nebus, mk3 grandine paskirstime stovi. o cia vienas dirzas (ilgas) generatoriu ir klima suksi, tai jam trukus liksi be krovimo ir be kondicionieriaus. o trumpajam dirzui trukus, liksi be vandens pompos ir vairo stiprintuvo. stiprintuvas px o vat su nesisukancia vandens pompa labai greit varikli uzkaitinsi.

Bandit pas MKI-MKII dyzeliukuose stovi viso 4 arba galima sakyt net ir 5 dirzai... 2 paskirstymo(vienas is ju ir vandens pompa suka), 1 kondiske, 1 generatorius ir galiausiai vienas trumputis vairo stiprintuvas :)
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests