Page 1 of 1

yssz/MK5/2015/hibridas/sedanas - (beveik) išsami apžvalga

Posted: 2015 07 24 , 23:48
by yssz
Cia toks trumpas prisistatymas tuo paciu gaunasi.

vienzo - darbas (uk) suteike galimybe uzsisakyti darbine auto.

Is saraso, kuris buvo man pateiktas, atlikus gausybe matematiniu veiksmu ir ivertinus ten viska, uzsakytas 2015 Mondeo Hybrid Titanium-X komplektacija (UK market’ui), Magnetic spalva.

Image
Spalva tokia :)

Kadangi paciam reikia moketis mokescius nuo masinos ir t.t. tai aktualus yra CO2. Bo kuo mazesnis CO2, tuo maziau gaunasis moket. Tai ta proga, Hybrid’as tipo palenda po 100 g CO2 (99) kas yra piguva ir labai *labai gerai*.
Stovi 2.0l atkinsono ciklu (orientuotas I kuro akanomija o ne galia) dirbantis benzas ir 2 elektriniai motorai. Bendrai visa Sistema isgeneruoja 180 AG. Vienas elektrinis skirtas vaziavimui, antras – stabdymo energijos regeneracijai. To pasekoje, miesto salygomis kuro sanaudos buna apie 2l/100km, uzmiescio salygomis – apie 5l/100 km Eina su CVT deze kuri turi "6 suprogramuotus begius". 0-100 – 9.2s kazkur.

Visi Hybdrid’ai eina tik sedanai (UK rinkai). tuo paciu - jei nori sedano - tai Hibridas - vienintelis pasirinkimas. Titanium-X komplektacija I esmes yra pilnas farsas, automatiskai turi visokias, beraktes sistemas, sportinio tipo odines sedynes, ambient apsvietima, lane assist, adaptyvinius Ford’o LED’us (patys keicia spindulio forma, ilgi, kampa etc. priklausomai nuo aplinkos kur vaziuojama), vairuotojo informavimo sistemas (nu ten tipo stebi kelio zenklus ir zviegia koks greitis) ir t.t. Papildomos opcijos imtos tik kelios (is to kas ne standarte eina po titanium-X): galinio vaizdo kamera, Sony DAB audio Sistema su 12 garsiakalbiu + pasleptu basavyku, ir air bag’iniai dirzai ir Active Parkaing assist. Airbaginiai dirzai patiko labiausiai, kaip funkcija – is esmes pats dirzas gaunasi daug minkstesnis ir patogesnis vaikams sedint, o, neduok die, avarijos atveju, dirzas issipucia kaip airbag’as, tuo paciu susvelnindamas smugi ir issklaidydamas ji per daug didesni plota. Is principo – labiau apsaugoma gale esanciu keleiviu krutines lasta (isorines sedynes). Sita papildoma opcija yra nebrangi ir cia net nebuvo svarstoma. Ai, tiesa, visi hibridai eina tik su 16’ ratais ir didesniems ratams net nera opcijos. Nu bet aisku cia del CO2. Bet tai idomiai kad isleis Vignale versija, kuri eis su didesniais ratais. Tai bbz.

Uk idomiai, fordas nusprende kad parktronikai yra papildoma opcija ant visu trim’u :doh: , o kainos skirtumas tarp active park assist (kur pats atranda tinkama paralelinio parking vieta ir priparkuoja) ir paprastu davikliu yra toks mazas, kad as nelabai sugalvoju jog kas nors uzsisakydamas nauja masina ims paprastus parktronikus, o ne ta active park assist. Nu ten buvo dar kelios nesamones, kaip elektrinis panoraminis stogas, automatine city stabdymo Sistema (kuri bbz ar veikia is vis) kuriu neemiau, nu nes nereikalinga,... kaip ir galinio lango uzuolaideles, nes titanium x eina su biski patamsintais galiniais langais... ir berods viskas...

Pagal kazkurio dilerio pasakyma – UK siuo metu, test drive’ui yra cieli 5 !!! Mondeo Hibridai… tai krc savo test drive’o vis dar laukiu - uzsakiau liepos pradzioj - gausiu test drive'a - rugsejo 22d, savaitei... nu bo parasiau – testdrive’a – tik hybrid’a duokit. Nu nes ner tolko testdrivinti dizeli ar benza… tai krc – laukiu ... bet cia tik paciam pabandymui kaip rieda. Nors del to per daug nesirupinu…
Snekejau su pora ciuvu, kurie irgi, lygiai taip pat kaip as, uzsisake be test drive’o ir yra ziauriai patenkinti. Tipo labai gyvas jis ir viskas ten su juo labai gerai

Tokios pat kontplektacijos (tik su panoraminiu stogu Veee) radau artimiausioj dilerinej pas save. Nebuvo galimybes istempti I lauka (nu nes tik showroom’e buvo) bet is principo – viskas man ten su juo labai patiko. Saliono medziagos geros, koza roza vse dela visur arba minkstos plastmases. Jauciasi smagiai. Patiko kad fordas oda idejo ir ties ta vieta kur vairuotojo/keleivio kojos/keliai lieciasi I centrine console, tai tikrai gerai ten viskas.

Vietos viduj irgi ten sociai. Nu is principo, kaip ir kad daug uzsienio apzvalginyku sako – fordas tikrai juntamai kilstelejo kokIbes kartele ir tikrai jauciasi kad yra "upmarket".

trumpai:
Masina uzsakyta liepos pradzioj ir preliminari pristatymo data: spalio vidurys

Ford Mondeo 4DR Sal 2.0 TiVCT Hybrid Titanium X-Pack Auto
Colour/Trim: Magnetic / Leather Seat/Ebony
C02 Emissions: 99
P11D Amount (masinos kaina nuo kurios skaiciuojasi visi mokesicia UK): £29,205.00 (cia yra iskaiciuoti visokie mokesciai, draudimai, aptarnavimai, padangos ir tt 4 metu periodui)

Options'ai (kas yra virs Titanium-X kontplektacijos):
Sony Dab Touchscreen Navigation + 12 Speakers ir sub'as Valio
Inflatable Rear Seatbelts- Outer Seats
Active Park Assist
Rear View Camera
Metallic Paint

Image

P.S. pirmas kriterijus renkantis masina buvo – automatas. kazkodel insigniju nedave automatu. O pasratai dsg patys plikiausi gaunasi brangesni mokesciu prasme, o jei dar dasideti visas fintiksliuskes kaip pas forda, tai ten is vis logikos nulis gaunasi. Skodu nedave. Ai dar ten galima buvo zieti aurius ir prius, gonda jazz’us (koks sveiko proto I juos ziures?), goflus, fokusus, astras ir ten visokius up!, fiestas, ka – nu bet vel – kas I juos ziures… o pokstai ar goflai, velgi, ziurint I mokescius – gaunasi brangesni nei kad Mondeo. O uz tai ka gauni – tai cia net nesvarstoma is esmes….

tai va - tiek. iki kito karto :D

Re: yssz/MK5/2015/hibridas/sedanas

Posted: 2015 07 25 , 18:44
by Dalius
Super! Malonu skaityti ir gerai, kad brūkštelėjai apie šias naujienas lietuviškam mondeo forume :)

Re: yssz/MK5/2015/hibridas/sedanas

Posted: 2015 07 26 , 11:34
by MxZ
Šauniai aprašyta :yes1: , bus įdomu pamatyti nuotraukas ir iš vidaus :) Kaip suprantu sedanas ne šiaip sau, turbūt su apkrova susiję.

Re: yssz/MK5/2015/hibridas/sedanas

Posted: 2015 07 26 , 23:36
by yssz
MxZ wrote:Šauniai aprašyta :yes1: , bus įdomu pamatyti nuotraukas ir iš vidaus :) Kaip suprantu sedanas ne šiaip sau, turbūt su apkrova susiję.
manau sedanas susijes su tuo, kad tai is esmes ta pati masina kuria pardavineja JAV kaip Ford Fusion. tik kad lokalizuotas europai.

is tikro, vienintelis klausimas - bagazines talpa, nes ten yra tokia "Lentynele" kuri skirta baterijos uzdengimui.

Image

bet vis tiek, bagaizne didele, sedynes lankstosi, tai manau bus viskas ok ;)

Re: yssz/MK5/2015/hibridas/sedanas

Posted: 2015 08 08 , 22:57
by yssz
Pries uzsakydamas masina - labai ilgai ieskojau test drive video. tokiu radau keleta. Radau ir 0-100 testa. o vat 80 - 120 video nebuvo niekur.

Taigi - cia pries keleta dienu uztikau toki video, kuri nufilmavo lenkas. 0-100 KM/h akseleracija + 80-120 km/h kickdown'as.
[/video]

Is principo - atsake i dauguma klausimu. ir as jauciuosi ramus :) :ploti:

P.S. mano manymu - 80-120 - yra pats svarbiausias rodiklis. Nes jis apibrezia, kaip greitai (ir saugiai) galesi aplenkti kita masina "darbinem" salygom. Kaip buves benzininio saab 9-3 2.0t su 175 AG vairuotojas, siuo konkreciu klausimu esu visiskai nepatenkintas turima Mazda 6 (2006 metu, doh), kuri absoliuciai nevaziuoja :/

P.S. - prie to pacio - yra ir POV testas
[/video]

Re: yssz/MK5/2015/hibridas/sedanas

Posted: 2015 09 25 , 00:17
by yssz
nu va.

atvyko mano test drivinis Hibridas.
Ispudziai - LABAI teigiami.
komplektacija jo, aisku, kiek kudesne nei mano, bet is principo - esme yra technologijose :) Spalva taip pat kitokia :)

dabar renku ispudzius, bandau (turiu tam visa savaite), dar pabandysiu pafilmuoti, ir viska aprasysiu kaip ir normaliuose test drive'uose ;)



Image

Re: yssz/MK5/2015/hibridas/sedanas

Posted: 2015 09 27 , 20:44
by bitinas
Bandžiau Insceipe tokią naują, tik dyzelį su 180 arkliukų. Kas nustebino, tai garso izoliacija, kurios mondeo iki tol, galima sakyti, visai neturėjo. Varikliukas girdisi, tik stipriau jį užgynus. Norėjau ecobūsta išbandyti, bet LT jų nėra deminių ir kaip pasakė dileris, jų nebus, nes LT nori tik dyzelių :( nelabai suprantu kodėl... tą naują kur bandžiau, tai stovėjo sony aparatūra, kuri eina palei zakazą. tai skambėjimas belekokio gerumo. aišku ir faros jau buvo tos šūstros, kurių perkant pas mus negausi. Žodžiu tokia puse velnio monde man pasiūlė už 21k €... o kurią aš susikomplektavau(su ta aparatūra ir kitais pribumbasais, kaip parkavimosi sistema ir t.t) pašoko iki beveik 27k €... tai teko atsisakyti pirkinio, nes ko norėjuu, neįpirkau :( tai su laiku iš štatų fuzioną žiūrėsiu.. nes jie benzai ir gerai užbombinti. O tavo Hibridas tai superinis reikaliukas ;)

Re: yssz/MK5/2015/hibridas/sedanas - išsami apžvalga

Posted: 2015 10 11 , 00:29
by yssz
apturejau savaite.
ispudziu daug.
bet komplektacija kita nei mano. Maniske turi atvykti kita savaite ;)

kai gausiu, tada pafilmuosiu ir visaip kitaip aprasysiu.

keletas isores foto:
Image

Image

Image

Image

is tikro, jau pradedu galvoti, kad visai reikejo gal sita raudona spalva pasiimti :)

Re: yssz/MK5/2015/hibridas/sedanas - (beveik) išsami apžvalg

Posted: 2015 10 13 , 23:32
by redline
Super Mondeo. Hibridas idomu kokai ekonomija gausis. Jei kaip pas Toyotas tai geriau nereikia. Bet visumoj dizainas, kokybe labai pas Mondeo pakilus.
P.S. spalva issirinkai super!
P.P.S. lauksim ispudziu ;)

Re: yssz/MK5/2015/hibridas/sedanas - (beveik) išsami apžvalg

Posted: 2015 10 14 , 00:49
by yssz
Masina atvyksta jau si ketvirtadieni :)

Ekonomija testdraivo gavosi apie 48 mpg (apie 6l) kombinuoto.

Tokiu paciu ciklu peugeot 308 su 1.6 hdi daro 44.8 mpg (t.y. Sanaudos didesnes)