MK 5 naujienos

Visi klausimai susiję su Mondeo 2014 - ... metų.
User avatar
grx
Klubo remėjas
Posts: 231
Joined: 2011 08 17 , 08:33
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2008
Variklis: 2,5 l Duratec V6
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Juoda
Vairuoja nuo: 2001
Location: Vilnius
Contact:

Re: MK 5 naujienos

Post by grx »

Kolkas foto daugiau nera, per pristatyma gal daugiau padarysiu.

MKIV gamyba lygtais birzeli nutrauke.
Karolukas
Dalyvis
Posts: 67
Joined: 2014 01 20 , 16:32
Vardas/Pavardė:: Karolis
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2009
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 2009
Location: Šiauliai
Contact:

Re: MK 5 naujienos

Post by Karolukas »

http://www.delfi.lt/auto/testai/ford-mo ... d=66527562" onclick="window.open(this.href);return false;

Norėtūsi pamatyt fotografijose ne vien Universalą ir hečbeką, taip pat ir sedaną. :)
User avatar
argri
Klubo remėjas
Posts: 326
Joined: 2011 11 10 , 17:05
Vardas/Pavardė:: arunas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2004
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Juoda
Vairuoja nuo: 1986
Location: Telšiai
Contact:

Re: MK 5 naujienos

Post by argri »

noriu tokio :ploti: :melstis:
Kai tau atrodys, kad visas pasaulis eina prieš tave-prisimink ,kad lėktuvas daug lengviau pakyla prieš vėją.(Henris Fordas)
Nenukalts dar toks lenciugs katras žemaitį suturėtu....
User avatar
grx
Klubo remėjas
Posts: 231
Joined: 2011 08 17 , 08:33
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2008
Variklis: 2,5 l Duratec V6
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Juoda
Vairuoja nuo: 2001
Location: Vilnius
Contact:

Re: MK 5 naujienos

Post by grx »

teko prasilekt. Lyginant su MKIV, maziau triuksmo is variklio skyriaus, pakabos. Jauciasi kad storesni stiklai. Pakaba geriau duobes surenka, bent jau su R18, tai tikrai. Kazkiek keistai veikia adaptyviniai LED zibintai, noretusi kad trumpos siek tiek auskciau sviestu, o ijungus ilgasias atsiranda du "zuikiai" - taskai lyg taikikliai, kurie laksto, nes reguoja i vairo pasukima kairen desinen bei vaiksto tolyn ir artyn priklausomai nuo greicio. Automatines ilgos sviesos veikia tobulai, i pakeles stulpelius nereguoja, nors jie atspindi sviesa ne ka prasciau nei galiniai auto atsvaitai. Nepavyko normaliai vairo stiprintuvo isbandyt, pats vairas sukasi lengviau nei pas MKIV, noretusi paziuret kaip elgtusi astriau vaziuojant. Varikliui ir dezei jokiu priekistui, puikiai suderinta. Del dinamikos dar sunku pasakyt, panasiai traukia kaip mano 2.2 175 ag, gal kazkiek itakos turi, kad dar tik ~2000 prabegus. Nors mygtuku padetis pasikeite, bet is naujo pratintis nereikejo, daug maz viskas tose paciose vietose, gal kiek veidrodeliu reguliavimas kliuvo, nes pasirinkimas kairio ir desinio veidrodelio pasiekiamas visiskai istiesus ranka iki duru porankio pradzios. Vairuotojo elektrine sedyne turi "isleidimo" funkcija, isjungus varikli atsitraukia siek tiek atgal, kad butu patogiau islipti.
Karolukas
Dalyvis
Posts: 67
Joined: 2014 01 20 , 16:32
Vardas/Pavardė:: Karolis
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2009
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 2009
Location: Šiauliai
Contact:

Re: MK 5 naujienos

Post by Karolukas »

grx wrote:teko prasilekt. Lyginant su MKIV, maziau triuksmo is variklio skyriaus, pakabos. Jauciasi kad storesni stiklai. Pakaba geriau duobes surenka, bent jau su R18, tai tikrai. Kazkiek keistai veikia adaptyviniai LED zibintai, noretusi kad trumpos siek tiek auskciau sviestu, o ijungus ilgasias atsiranda du "zuikiai" - taskai lyg taikikliai, kurie laksto, nes reguoja i vairo pasukima kairen desinen bei vaiksto tolyn ir artyn priklausomai nuo greicio. Automatines ilgos sviesos veikia tobulai, i pakeles stulpelius nereguoja, nors jie atspindi sviesa ne ka prasciau nei galiniai auto atsvaitai. Nepavyko normaliai vairo stiprintuvo isbandyt, pats vairas sukasi lengviau nei pas MKIV, noretusi paziuret kaip elgtusi astriau vaziuojant. Varikliui ir dezei jokiu priekistui, puikiai suderinta. Del dinamikos dar sunku pasakyt, panasiai traukia kaip mano 2.2 175 ag, gal kazkiek itakos turi, kad dar tik ~2000 prabegus. Nors mygtuku padetis pasikeite, bet is naujo pratintis nereikejo, daug maz viskas tose paciose vietose, gal kiek veidrodeliu reguliavimas kliuvo, nes pasirinkimas kairio ir desinio veidrodelio pasiekiamas visiskai istiesus ranka iki duru porankio pradzios. Vairuotojo elektrine sedyne turi "isleidimo" funkcija, isjungus varikli atsitraukia siek tiek atgal, kad butu patogiau islipti.
:yes1: :melstis: Klaipėdos salone sakė bus gruodžio mėnesį, tik nebeprisimenu kokią dieną (ar mėnesio pusėj). Reikės po naujų lėkt išbandyt pačiam :D
Karolukas
Dalyvis
Posts: 67
Joined: 2014 01 20 , 16:32
Vardas/Pavardė:: Karolis
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2009
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 2009
Location: Šiauliai
Contact:

Re: MK 5 naujienos

Post by Karolukas »

Metų automobilyje Mondeo pateko tarp finalininkų! :D :taip1:
http://www.delfi.lt/auto/metu-automobil ... d=66564940" onclick="window.open(this.href);return false;
redline
Dalyvis
Posts: 62
Joined: 2013 01 13 , 13:12
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2011
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Raudona
Vairuoja nuo: 1999
Location: Kaunas
Contact:

Re: MK 5 naujienos

Post by redline »

Vakar teko paciupineti gyvai MK5, ir ne tik paciupineti, bet ir pravaziuoti apie 30 km.
Zodziu, pasaka ne automobilis!
Pradziai pradesiu nuo to, kas skirias nuo manojo MK4...
Garso izoliacija stipriai pagerejo ( nors ir mk4 nebloga buvo ).
Salono plastiko kokybe zymiai geresne, kieto plastiko praktiskai nera, tiksliau yra bet keli cm tarp apvadu pvz. navigacijos, bet ji ten nieko neitakoja, jokiu virpesiu niekada nebus.
Navigacija ir visa multimedija labai pagerejo lietimui, spalvos sodresnes.
Papildomu funkciju begale... Aisku as vaziavau su pilnai uztaisytu, nzn ko ten dra truksta, panorama stogas, poweshift, oda, xenon, navi, juostos kontrole, veidroduku perspejimai, priekines kliuties automatinis stabdymas, zodziu pilnas farsas.
Powershift... arba jie kazka pakeite, arba suveike tas, jog variklis 2.0 TDCi bet su 180 ag. Nes pries tai teko vazineti su 150 ag. tai man jautesi didelis dezes lagas, o dabar viskas idealiai. Traukos per akis, deze jungia pavaras laaabai svelniai ir laiku. Apie sport padeti dezej net nekalbu, super.
Zodziu tikrai nesitikejau tokios kokybes is Mondeo, drystu teigti, kad ji neperspjauna uz save aukstesne klase BMW5 serija tai tikrai niekuo nenusileidzia!
User avatar
PauliuSS
Klubo remėjas
Posts: 437
Joined: 2013 08 16 , 09:18
Vardas/Pavardė:: Paulius
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2008
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2011
Location: Panevėžys
Contact:

Re: MK 5 naujienos

Post by PauliuSS »

New Mondeo ST - 2,3L TURBO 350HP :taip1:
Image
Image
Image
MK3 ST 2002
Ford Mondeo ST220 2005. 3.0 v6 166kw.
Ford Mondeo mk4 2.0 103kw zyzelis :D
hann429

Re: MK 5 naujienos

Post by hann429 »

PauliuSS wrote:New Mondeo ST - 2,3L TURBO 350HP :taip1:
Image
Image
Image
Tiesiog TOBULA. Isvaizda nereali. Nesitikejau is Mondeo tokios "bombos".
Lend
Dalyvis
Posts: 563
Joined: 2012 12 20 , 14:14
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2002
Variklis: 2,2 l Duratorq TD
Kuro tipas: Benzinas/dujos
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2011
Location: Vilnius
Contact:

Re: MK 5 naujienos

Post by Lend »

PauliuSS wrote:New Mondeo ST - 2,3L TURBO 350HP :taip1:
Image
Image
Image
Kad čia tik fanų sukurti konceptai. O ir variklio tokio fordas neturi...
Marex
Klubo remėjas
Posts: 301
Joined: 2014 07 13 , 22:13
Vardas/Pavardė:: Darius
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Variklis: 1,8 l Zetec
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Smėlio
Vairuoja nuo: 1990
Location: Kaunas
Contact:

Re: MK 5 naujienos

Post by Marex »

2,3 L Ecoobostas tikrai yra. http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_EcoBo ... oBoost_I-4" onclick="window.open(this.href);return false;
Lend
Dalyvis
Posts: 563
Joined: 2012 12 20 , 14:14
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2002
Variklis: 2,2 l Duratorq TD
Kuro tipas: Benzinas/dujos
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2011
Location: Vilnius
Contact:

Re: MK 5 naujienos

Post by Lend »

Bet ne 350 HP
Marex
Klubo remėjas
Posts: 301
Joined: 2014 07 13 , 22:13
Vardas/Pavardė:: Darius
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Variklis: 1,8 l Zetec
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Smėlio
Vairuoja nuo: 1990
Location: Kaunas
Contact:

Re: MK 5 naujienos

Post by Marex »

Lend wrote:Bet ne 350 HP
Na toks modelis jei ir pasirodys tai ne greičiau nei po kokių 2-3 m ir manau,kad tiek arkliukų tikrai ne problema žvelgiant į tendencijas. ;)
Lend
Dalyvis
Posts: 563
Joined: 2012 12 20 , 14:14
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2002
Variklis: 2,2 l Duratorq TD
Kuro tipas: Benzinas/dujos
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2011
Location: Vilnius
Contact:

Re: MK 5 naujienos

Post by Lend »

Išties įdomu, ką jie iš to ecoboost'o dar išspausti galėtų. Nes pagal paties numesta wiki straipsnį, tai net ir 2,7l ecoboostas, tiek arklių negamina. Tik nesuprantu ar jie atmosferiniai ar jau su turbinom? Iš sukimo momento sprendžiant atrodo, kad su turbom bet kažkaip keista, kad apie tai neužsiminta.
Marex
Klubo remėjas
Posts: 301
Joined: 2014 07 13 , 22:13
Vardas/Pavardė:: Darius
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Variklis: 1,8 l Zetec
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Smėlio
Vairuoja nuo: 1990
Location: Kaunas
Contact:

Re: MK 5 naujienos

Post by Marex »

Lend wrote:Išties įdomu, ką jie iš to ecoboost'o dar išspausti galėtų. Nes pagal paties numesta wiki straipsnį, tai net ir 2,7l ecoboostas, tiek arklių negamina. Tik nesuprantu ar jie atmosferiniai ar jau su turbinom? Iš sukimo momento sprendžiant atrodo, kad su turbom bet kažkaip keista, kad apie tai neužsiminta.
Prieš kokius 5m skaičiau apie Lotus eksperimentus su varikliais . Tai jie turėjo prototipą 0,7 L 180AG. keturtakčio variklio . Dvitakčio dar ispūdingesni skaičiai , bet garsas labai šlykštus. Taip ,kad rezervų labai daug ;)
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests