Del motoro perdejimo
Del motoro perdejimo
Sveiki,nusipirkau mondeo mk1 bendzina 95metu su variklio defektu jauciu uzkale neina ant pavaros ratu prasukti tempent,norejau paklausti turiu senuka ford oriona matora dyzelini ar galeciau kaip nors ten italpinti? [img]http://imageshack.us/photo/my-images/57 ... 416176.jpg
Last edited by egidijus8645 on 2013 03 18 , 20:42, edited 1 time in total.
- Algis
- Garbės narys
- Posts: 2137
- Joined: 2009 08 18 , 21:49
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Mėlyna
- Vairuoja nuo: 1983
- Location: Jurbarkas
- Contact:
Re: Del motoro perdejimo
Nesunkiai,susirandi mk-1 dyzelines mondes pavaru deze ir pagalve su kronsteinu dirzu puses.Oriono pavaru deze netinka ant pagalviu.Dar paskui ivairios smulmenos kaip smagratis su sankaba ir jei desi turbina tai isiurbimo ismetimo kolektoriai su interkoleriu ir tepalo siurblys.
Re: Del motoro perdejimo
va ce to matoriuko foto linkas http://imageshack.us/photo/my-images/57 ... 416176.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; tik nemoku ikelt i ta forumaAlgis wrote:Nesunkiai,susirandi mk-1 dyzelines mondes pavaru deze ir pagalve su kronsteinu dirzu puses.Oriono pavaru deze netinka ant pagalviu.Dar paskui ivairios smulmenos kaip smagratis su sankaba ir jei desi turbina tai isiurbimo ismetimo kolektoriai su interkoleriu ir tepalo siurblys.
- Algis
- Garbės narys
- Posts: 2137
- Joined: 2009 08 18 , 21:49
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Mėlyna
- Vairuoja nuo: 1983
- Location: Jurbarkas
- Contact:
Re: Del motoro perdejimo
Cia 1.6 D 40 KW senai uzmirstas variklis,su juo nepavaziuosi per silpnas ir letapedis.Jeigu desi tai tik 1.8 D
Re: Del motoro perdejimo
Ai tada cia lovoniuks jau reiks tada i metalo lauza nuvest tai reik jieskot su greiciu deze mondevo visa motoraAlgis wrote:Cia 1.6 D 40 KW senai uzmirstas variklis,su juo nepavaziuosi per silpnas ir letapedis.Jeigu desi tai tik 1.8 D
- Algis
- Garbės narys
- Posts: 2137
- Joined: 2009 08 18 , 21:49
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Mėlyna
- Vairuoja nuo: 1983
- Location: Jurbarkas
- Contact:
Re: Del motoro perdejimo
As tavo vietoje nuvezciau i metalo lauza monde benzinine ta varikli sena dasimesciau kelis litus ir nusipirkciau dyzeline monde.Pirmukes kainuoja 1000 lt.
Re: Del motoro perdejimo
kaip sakai apsimokeja ta monde uz 600lt?Algis wrote:As tavo vietoje nuvezciau i metalo lauza monde benzinine ta varikli sena dasimesciau kelis litus ir nusipirkciau dyzeline monde.Pirmukes kainuoja 1000 lt.
Blt nesupus ji vat ji ir man patiko
Re: Del motoro perdejimo
Tai velniam pirkti kitą mašiną, jeigu senos kėbulas geras ir tik variklio reikia. Variklį galima pigiai gaut už pora šimtų litų gerą paimtum. Ir kam keisti su pavarų dėže? Sugadinta ji? Pasilik seną ir pakeisk tik variklius.
Re: Del motoro perdejimo
nu tai sakau kebulas nei vienos rudeles neturi technikine dar metam su varikliu yra problema tikdonatas_s wrote:Tai velniam pirkti kitą mašiną, jeigu senos kėbulas geras ir tik variklio reikia. Variklį galima pigiai gaut už pora šimtų litų gerą paimtum. Ir kam keisti su pavarų dėže? Sugadinta ji? Pasilik seną ir pakeisk tik variklius.
Re: Del motoro perdejimo
Tai be problemų rasi variklį ir pasikeisk, pernai ir patys keitėm, čia furume per kelias dienas nusipirkom parašę skelbimą kitą variklį, pakeitėm patys per savaitę.
-
- Moderatorius
- Posts: 2517
- Joined: 2010 07 02 , 10:32
- Vardas/Pavardė:: Raime
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratorq TD
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Pilka
- Vairuoja nuo: 1991
- Location: Panevėžys
- Contact:
Re: Del motoro perdejimo
na jei savaite keitet tai turbut per diena tik po valanda prie masinos buvot keisdami ,na mondes dar ne teko varyklio keisti bet pasatui per gera pusdeni isemem ir kyta idejom dviese
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
Re: Del motoro perdejimo
Opeliui irgi per dvi dienas pakeitem dviese, o vat mondei, tai teko vargt daug, nes pirmą kart ardėm, tai kol išsiaiškini ką ir su kuo atsukti, kur ką nuimti, kol susižymėjom, kur kokie laidai ir vakuumai jungiasi. O plius aišku dirbdavom tik po darbo vakarais, ir tai buvo žiema, tai pabūni 30 min garaže ir bėgi namo šildytis, nes rankos nušala, niekam nelinkėčiau to kartoti nešildomame garaže, kai laukia -15 būna
Tai taip ir buvo kad per 2 dienas išėmeme, vieną dieną perjungėmė dėžę ant naujo variklio, jį aprinkome, tada 2 dienas dėjome atgal ir dar 2 dienas po to jungėme laidus, vakuumus, nes vargo buvo kol užkūrėme, nes buvome kelis laidus sumaišę vistiek: purkštukų ir berods benzino slėgio daviklio fiškės vienodos, o pas mus laidai dar keisti buvo, tai žiūrėjau pagal manualus laidų spalvas, o pasirodo jos pas mus visiškai neatitiko nes kiti laidai.
Šiaip dabar tektu antrą kartą daryti, tai manau tikrai skirus visą dieną tam, tai per 2-3 dienas viską be problemų pasidaryti galima.
Keičiant svarbiausia kantrybė, nes jos labai prireks. Nes priėjimas daug kur labai prastas. Mes variklį dar kėlėm per viršų su dėže, tai pritrūko aukščio, nes garaže lubos žemos, opelio variklis išsikeldavo be problemų, o vat mondės su dėže pritrūko kelių cm, tai teko rankomis kilstelt, kad mašina nustumti...
Na čia jau reik pačiam tiesiog vieną kartą tą padaryti, iš principo ten tikrai nėra nieko neįveikiamo.
Tai taip ir buvo kad per 2 dienas išėmeme, vieną dieną perjungėmė dėžę ant naujo variklio, jį aprinkome, tada 2 dienas dėjome atgal ir dar 2 dienas po to jungėme laidus, vakuumus, nes vargo buvo kol užkūrėme, nes buvome kelis laidus sumaišę vistiek: purkštukų ir berods benzino slėgio daviklio fiškės vienodos, o pas mus laidai dar keisti buvo, tai žiūrėjau pagal manualus laidų spalvas, o pasirodo jos pas mus visiškai neatitiko nes kiti laidai.
Šiaip dabar tektu antrą kartą daryti, tai manau tikrai skirus visą dieną tam, tai per 2-3 dienas viską be problemų pasidaryti galima.
Keičiant svarbiausia kantrybė, nes jos labai prireks. Nes priėjimas daug kur labai prastas. Mes variklį dar kėlėm per viršų su dėže, tai pritrūko aukščio, nes garaže lubos žemos, opelio variklis išsikeldavo be problemų, o vat mondės su dėže pritrūko kelių cm, tai teko rankomis kilstelt, kad mašina nustumti...
Na čia jau reik pačiam tiesiog vieną kartą tą padaryti, iš principo ten tikrai nėra nieko neįveikiamo.
- Algis
- Garbės narys
- Posts: 2137
- Joined: 2009 08 18 , 21:49
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Mėlyna
- Vairuoja nuo: 1983
- Location: Jurbarkas
- Contact:
Re: Del motoro perdejimo
Isimam viena varikli deze lieka su visais pusasiais vietoje.
Re: Del motoro perdejimo
Mums to nepavyko padaryti, dėžė neatsiskyrė nuo variklio, per mažai vietos buvo juos išnerti. Galbūt yra koks nors niunsas tam padaryti, bet kiek ieškojau tada info, visi sakė traukt su dėže, nes nepavyks atskirti neišėmus dėžės.
- Algis
- Garbės narys
- Posts: 2137
- Joined: 2009 08 18 , 21:49
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Mėlyna
- Vairuoja nuo: 1983
- Location: Jurbarkas
- Contact:
Re: Del motoro perdejimo
Nuimti reikia apatini skriemuli kuris suka kondisa ir generatoriu.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest