Antifrizo pakaitinimas

alvydas54

Antifrizo pakaitinimas

Post by alvydas54 »

2.0 TDCi 96kw.
Sveiki, tokia problema, kad sunkiai pasiekiama darbinė temperatūra. Termostatas buvo keistas į naują, bet vistiek taspats. Atrodo, kad neveikia antfrizo pašildymas su pakaitinimo žvakėm, ten kur trys yra jos. Pačios žvakės, kai pajungi tiesiogiai veikia visos gerai, bet va kitaip tai nieko. Gal kokią rėlė ar kas nepaleidžia jų, kad jos šildytų? Ar kur kitur ieškoti problemos?
User avatar
argri
Klubo remėjas
Posts: 326
Joined: 2011 11 10 , 17:05
Vardas/Pavardė:: arunas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2004
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Juoda
Vairuoja nuo: 1986
Location: Telšiai
Contact:

Re: Antifrizo pakaitinimas

Post by argri »

pirma -ar gerai veikia tepalo aušintuvo termostatas?
antra-ar tvarkinga apatine variklio apsauga(plastikinis lapas po viso variklio apačia)?
Kai tau atrodys, kad visas pasaulis eina prieš tave-prisimink ,kad lėktuvas daug lengviau pakyla prieš vėją.(Henris Fordas)
Nenukalts dar toks lenciugs katras žemaitį suturėtu....
samagonas
Dalyvis
Posts: 355
Joined: 2013 03 13 , 18:01
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Pilka
Location: Kaunas
Contact:

Re: Antifrizo pakaitinimas

Post by samagonas »

As nuemes ta apsauga nes ne karta pamesdavau, temperatura kraicioja del thermostato ausintuvo, bet sildo gerai tai neimu i galva. Zvakiu irgi netikrinau uzsyla kaip dieseliui tokiu oru stovint vietoi per koki 30min.
drsimas

Re: Antifrizo pakaitinimas

Post by drsimas »

Sveiki mano automobilyje ta pati beda, antifrizo pasildymo zvakes neisijungia, termostatai nieko deti , problema ne tame kad nelaiko normalios temperaturos bet ta kad peciukas pradeda sildyti tik po 10 min variklio darbo, nors tu zvakiu deka turetu pradeti sildyti max po 5 min, taip pat jos padeda greiciau pasiekti darbine temperatura, taigi tas pakaitinimo zvakes reguliuoja kompiuteris pagal lauko ir variklio temperatura, trys atskiri laidai padaryti ne siaip sau, zvakes isijungia atskirai, tarkim jeigu laisva eiga dirba variklis jus ijungsite pvz stiklo sildyma ir tolimas sviesas tos zvakes paeiliui atsijungia priklausomai nuo sroves, tam kad nebutu apkrovos. Bet ar taip yra ir forde as nezinau, siaip turi buti zvakiu valdymo rele , reiktu nuo jos pradeti ieskoti gedimo.
Gal kas zinote kur ta rele randasi ?
tddiguru
Dalyvis
Posts: 441
Joined: 2015 11 08 , 11:02
Vardas/Pavardė:: Vaidas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Molėtai
Contact:

Re: Antifrizo pakaitinimas

Post by tddiguru »

Logiskai rele turetu buti. Bet siaip tai pakaitinimo teno veikima valdo masinos kompas - kiek ir kada, kokiu galingumu ji laikyti ijungta. Siaip siom dienom, kai lauke pora laipsniu silumos, pas mane elektronine klima visa laika buna nustatyta ant 24c. silumos, silpniausias putimo lygis ir salono padetis, tai oras jau pastebimai siltesnis darosi po kokios 1min. nuo variklio uzvedimo, nu bet tikrai dar tu 24c, kiek nustatyta, nepucia. Pradejus vaziuot kilometro begyje iskart silta pucia. Tai skaitau normalu sitai masinai, veikia kaip ir priklauso ir turi but.
Kaip ir radau kazka. Tai F3 saugiklis, pagalbinis sildytojas 60A. Image
Pereik per visus saugiklius kad butum 100% ramus. Dar gali pabandyt nuresetint pacia klima, jeigu elektronine pas tave. Ijungus degima arba jau uzvedus varikli, klima turi buti isjungta. Tuo paciu metu nuspausk mygtuka OFF ir oro putimo padeti i kojas, tada kuo greiciau nuspausk mygtuka AUTO ir ant klimos ir skydeli turetu pradet mirkset simboliai. Kad butu aiskuma:
[/video]
drsimas

Re: Antifrizo pakaitinimas

Post by drsimas »

teisingi taip ir turi buti , jeigu antifrizo zvakes sildo , puciuko siluma pradeda jaustis labai greitai,nes sildo tiesiai peciuko slanga, jeigu zvakes neveikia pradeda siluma pusti tik nuvaziavus 5 km, jeigu neveikia termostatas (mazasis) temperaturos rodykle buna nestabili, tai pakyla iki normos tai vel nusileidzia, priklausomai nuo rezimo. Ok bandysiu iekoti galu, jeigu kas turite kokiu minciu pasidalinkite :?
tddiguru
Dalyvis
Posts: 441
Joined: 2015 11 08 , 11:02
Vardas/Pavardė:: Vaidas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Molėtai
Contact:

Re: Antifrizo pakaitinimas

Post by tddiguru »

Jau pasidalinta. Daugiau sitoj sistemoj nieko nera, ka pats galetum padaryt, visa kita mechanika. Tenai nekaitina - problema, ar iki ju ateina elektra ir ar juos liepia ijungt masinos kompas (sitoj vietoj nzn, nieko nepadarysi.) Palendi po masina ar ant duobes, gali su multimetru praeit ir paziuret, suzinosi, ar bent ateina elektra iki tenu. Bet kaip visada, pradedi nuo paprasciausiu dalyku - siuo atveju laidu patikros ir saugikliu
drsimas

Re: Antifrizo pakaitinimas

Post by drsimas »

issiaiskinau. :| Pradzioje kodel as nusprendziau kad neveikia pasildymas, todel kad turiu kita automobili kuris taip pat turi toki pasildyma ir ten tas pasildymas veikia is karto ir labai efektyviai, kadangi veikti pradeda iskart uzvedus automobili ir be to yra 4 vnt zvakiu. Tai gi 2.0Tdci pasildymas isijunge tik po 3-5 min tiksliai nepasakysiu nes nesekiau laiko, matyt taip padaryta kad pradzioje pakrautu akumuliatoriu, kai as tikrinau ar ateina 12v man nieko nerode nes tikrinau 2 minuciu begyje po uzvedimo, todel ir pagalvojau kad neveike. :? Istikro kad viskas veikia neikiek neapsidziaugiau nes silta ora pradeda pusti tik po 10 min, o salone pasidaro silta isvis po pusvalandzio, taigi to sildytuvo nasumas apgailetinas o tdci variklis del savo ekonomiskumo silumos apskritai neduoda.
Viskas apie aux heater veikimo principa. Is ko susideda sistema : pagrindinis variklio kompiuteris, dvi rieles, temperaturos daviklis kuris stovi galvuteje prie skyvo, TMAP sensorius, generatorius ir sildytuvas. Sildytuvas turi 3 zvakes ir dvi elektros grandines, sujungtos 2 zvakes kartu ir viena atskirai, (matyt viena grandis gali atsijungti esant generatoriaus apkrovai) Taigi kada isijunge: esant zemiau 8 laipsniu oro temp ir zemiau 75 laipsniu variklio temp. be to po uzvedimo praejus mazdaug 5 min. Itampa kol nesildo yra 14,5 v kai sildo 13,5 v.
tddiguru
Dalyvis
Posts: 441
Joined: 2015 11 08 , 11:02
Vardas/Pavardė:: Vaidas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Molėtai
Contact:

Re: Antifrizo pakaitinimas

Post by tddiguru »

Daugmaž teisingai išvadas padarei, bet ne viskas tiklsu. Mk3 naudoja "smart charge" generatoriu, kuriam reikalingas kalcio-sidabro akumuliatorius. Kuom skiriasi nuo paprasto švininio, gali google prisiskaityt, o trumpai - geriau laiko įkrovą, atsparesnis savaiminiam ir parazitiniam išsikrovimui bei kas svarbiausiai - priima didesnę krovimo įtampą. Gal todėl pas tave tie pašildymo tenai įsijungia taip vėlai po variklio užvedimo, nes netinkamas akumuliatorius (Nu šiaip ką žinau, šiom dienom užvedu, grįžtu į mašiną po kokios minutės ir ora jau pučiamas pašiltėjęs - pradėjus lengvai važiuot iškart užšyla iki tiek, kiek nustatyma klima). Kaip, kada ir kiek akuma krauti - reguliuoja variklio valdymo blokas - jame be visa ko yra strategija ir generatoriui, tai ne paprastas generatorius. Turi aš ir mandrą diagnostiką, įjungus visas šviesas, kondiškę, galinį lango šildymą, nu viską, įtampa pasilieka 14.4V and laisvų - genero apkrovą rodo 100%. Ir aišku vos ne 2x kuro daugiau ryja ant laisvų apsukų. :D Variklio valdymo blokas gali liept generui dirbti 100% apkrova ir viska atiduot akumui jeigu mato, kad kritusi įtampa ir įkrova. Su testeriu ne kartą žiūrėjau, kai mašina ilgiau, bent pora dienų min. buvo neužvesta, kaip po variklio užvedimo gnybtų įtampa po truputį pakilo iki 15V, po to krovėsi ties 14.8V.
Kad po 3-5 min. įsijungia pakaitinimo tenai - tai nesamonė. Nebent turi problemų su generatorium/akumuliatoriumi. Kažkas ne taip čia. Po tiek laiko jiem įsijungt tai išvis tada logikos nėra, o pas mane tai lb greit pradeda šildyt.
User avatar
Gezatron
Forumo Tėvas
Posts: 3786
Joined: 2007 09 24 , 20:17
Lytis: Vyras
Mondeo karta: Neturiu mondeo
Variklis: 3,0 l Duratec V6
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Raudona
Location: Utena
Contact:

Re: Antifrizo pakaitinimas

Post by Gezatron »

Mk3 smart sistema. Akuma kai salta gali iki 18v kraut. Pasyla, pradeda 14.5 kraut. Kazkur jau rase xebra apie sia sistema
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
drsimas

Re: Antifrizo pakaitinimas

Post by drsimas »

ydomu del to generatoriaus reiks isstudijuoti,
as antra karta tikrinau kada pradeda sildyti , tai lygiai 5 min kaip laikrodis, siaip gal ir nedidele problema bet butu labai malonu jeigu veiktu is karto
tddiguru
Dalyvis
Posts: 441
Joined: 2015 11 08 , 11:02
Vardas/Pavardė:: Vaidas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Molėtai
Contact:

Re: Antifrizo pakaitinimas

Post by tddiguru »

Nu idomiai kalbi. Toks cia ir studijavimas. Reik kalcio-sidabro akumo ir viskas, visu kitu nekrauna. Na krauna, kaip paprastus akumus 14.4V ir tiek. Jeigu toks akumas pas tave idetas, yra fiske prie generatoriaus, per ja visas veiksmas ir vyksta. Viena laidas GRND, kita eina I ECU/PCM uz bardacioko ir dar vienas i mase berods. Masinos smegenine pastoviai "stebi" parametrus: akumo itampa, generatoriaus apkrova, lauko temperatura. Jeigu akumas tinkamas ir viskas veikia ir pats generas geras, tai sprendziai, kaip "stipriai" krauti akuma. Supaprastinta versija.
Del to krovimo tai gali buti pati fyske kalta ar generatorius. Zodziu pasiziuri su paprasciausiu multimetru kiek krauna uzvedus salta varikli.
Atjungus fiske, anuliuosi "smart charge" krovimo funkcija ir akuma kraus kaip paprasta. Cia dar diagnostinis variantas suzinoti, ar generas ar fyske puliuoja ir ar dega akumuliatoriaus lempute prietaisu skydelyje.
http://www.petercoopercarrepairs.co.uk/ ... arging.htm
Audrius
Dalyvis
Posts: 306
Joined: 2011 07 31 , 09:30
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2004
Variklis: 2,0 l Duratorq TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 2011
Location: Kaunas
Contact:

Re: Antifrizo pakaitinimas

Post by Audrius »

perskaiciau pamastymus apie smart charge, ir pamasciau ar negaletu itakoti nestabiliu apsuku variklio? bet is kitos puses apkrova turetu tam itakos o ne krovimo itampa?
Ford Mondeo Mk2, sedanas, 2000m, 1,8td, Ghia, black parduota
Ford Mondeo Mk3, universalas 2004m, 2.0tdci 96kw, grey :)
tddiguru
Dalyvis
Posts: 441
Joined: 2015 11 08 , 11:02
Vardas/Pavardė:: Vaidas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Molėtai
Contact:

Re: Antifrizo pakaitinimas

Post by tddiguru »

Gali itakoti apsuku pulsavima, bet jeigu itampa svyruoja labai, labai smarkiai. Pvz. pabandyk iskart visu 4 langu valdyma (pilnai uzverti) suspaudyt daug kartu, isgirsi kaip variklis vos vos supulsuoja del reikalingo milzinisko energijos kiekio langu motorams. Ziurejau pagal diagnostika, sujungus visus el. dalykus masinoje kuro sanaudos isauga 2x ant laisvu apsuku (bet genero apkrova niekad neisauga iki 100%), variklio garsas pakinta vos vos, kas nelabai supranta niekad nepastebetu/neisgirstu. Kitas dalykas kai ijungi kondiske. :D
samagonas
Dalyvis
Posts: 355
Joined: 2013 03 13 , 18:01
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Pilka
Location: Kaunas
Contact:

Re: Antifrizo pakaitinimas

Post by samagonas »

Bent jau pas mano mondeo negali visu langu uzdaryt iskarto, tik atskirai. Pulsuoja tai dazniausiai del siurblio, purkstuku. Pulsavo pas mane tik uzkurus kai buvo negyvos zvakes.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests