Turbo

Justukas
Dalyvis
Posts: 49
Joined: 2017 12 18 , 20:17
Vardas/Pavardė:: Justas Norbutas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Pilka
Location: Siauliai
Contact:

Turbo

Post by Justukas »

Sveiki. Tai va iskilo bedele su turbo gazuotant ta turbos kojele vaiksto kaip nori atleidus gaza jin vaiksto i viena ir i kita puse taip pat ir gazuojant kartais net pastringa. Mondeo 2.0 85 tddi
tddiguru
Dalyvis
Posts: 441
Joined: 2015 11 08 , 11:02
Vardas/Pavardė:: Vaidas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Molėtai
Contact:

Re: Turbo

Post by tddiguru »

Ir ? Nu tai uzsikoksave bus kintamos geo sparnuote. Gal kai pensininas vazineji arba kitos, ismetimo problemos o cia del ko taip galejo nutikti tai pilna. Su pirstais valdanciaja kojele pravaiksciot. Neturi nei kiek prastrigt bet kurioje jos eigos vietoje
Justukas
Dalyvis
Posts: 49
Joined: 2017 12 18 , 20:17
Vardas/Pavardė:: Justas Norbutas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Pilka
Location: Siauliai
Contact:

Re: Turbo

Post by Justukas »

Nuo 1900apsisukimu, toks keistas garas atsiranda ir sunkiai rodykle apsuku kyla, cia kai turbo pastrigtu ar kazkas panasaus
tddiguru
Dalyvis
Posts: 441
Joined: 2015 11 08 , 11:02
Vardas/Pavardė:: Vaidas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Molėtai
Contact:

Re: Turbo

Post by tddiguru »

Tai ka parasei viskas normalu. TDDi gi ne commonraileinis ipurskinas, o 2 pakopu. Buvo jau diskutuota kaip kas cia del tu specifiniu garsu. Siaip is tavo pateiktos info tai problemos nera :D
User avatar
Algis
Garbės narys
Posts: 2136
Joined: 2009 08 18 , 21:49
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 1983
Location: Jurbarkas
Contact:

Re: Turbo

Post by Algis »

Justukas wrote:Nuo 1900apsisukimu, toks keistas garas atsiranda ir sunkiai rodykle apsuku kyla, cia kai turbo pastrigtu ar kazkas panasaus
Pas mane su keiciamu kampu tai nuo 1900 jau spaudzia prie sedyniu.
Justukas
Dalyvis
Posts: 49
Joined: 2017 12 18 , 20:17
Vardas/Pavardė:: Justas Norbutas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Pilka
Location: Siauliai
Contact:

Re: Turbo

Post by Justukas »

O ka tai reiskia su keiciamu kampu? Kaip tai atrodo? :? Pas mane tarkim vaziuoji 2 pavara uzspaudi pedala biski susitampo masina bet neina kaip anksciau, ta prasme galiu 2 pavara vaziuojant staigiai dugna uzspaust nei jokio dumo neismeta. Buvau pas meistrus tikrino ant gyvo variklio viskas gerai. Dar kazkur turiu isvada ten kur surasyta viskas. Bet va netraukia monde kaip anksciau ;(
tddiguru
Dalyvis
Posts: 441
Joined: 2015 11 08 , 11:02
Vardas/Pavardė:: Vaidas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Molėtai
Contact:

Re: Turbo

Post by tddiguru »

Nu kitais zodziais parase. Ta prasme pas tave stovi kintamos geometrijos turbina. Buna 2 tipu tiem gamybos metam ir toliau: paprasta ir kintamos geometrijos. Kokia itaka daro traukai galima suprasti is situ 2 zodziu. Jei idomu pasigooglink. Pilnas inernetas ir youtube apie tai.
O jei rimtai, tai gal EGR gliucina jeigu sustampo staigiai numynus tapke arba kaip rasei (pats nelabai suprasdams kaip kas cia su ta sistema), kad bus turbos vidus pasikises (prikepe suodziai/nuodegos) ir neleidzia laisvai vaiksciot kojelei. Kadangi tai ir lemia, kiek tau turbina uzpus ir kaip masina trauks. Standartiskai turetu pusti 1.0bar+0.2bar "overboost" rezime (skirta ale tipo palengvint lenkima). Pasijungus diagnostika ant gyvu parametru ir pravaikius darbines temp. varikli iskart viskas paaiskeja, del ko taip. Paprasciau but negali. Nu o siaip gi su pirstais bandyk traukit ta kojele kai variklis uzgesintas - turetum galeti pilnai jai pritraukt, neturi juntamai prastigt bet kurioje eigos vietoje.
Justukas
Dalyvis
Posts: 49
Joined: 2017 12 18 , 20:17
Vardas/Pavardė:: Justas Norbutas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Pilka
Location: Siauliai
Contact:

Re: Turbo

Post by Justukas »

Jo meginau uzgesintai pajudinti nejuda is vis. O dar norejau paklausti del siurbliuko prie galinio rato, ar perki paprasta ir viskas ar ten yra ta prasme kur spaudima sudaro tie barai?
Justukas
Dalyvis
Posts: 49
Joined: 2017 12 18 , 20:17
Vardas/Pavardė:: Justas Norbutas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Pilka
Location: Siauliai
Contact:

Re: Turbo

Post by Justukas »

Ir matos prie tos kojeles zuodziu pilna, o pvz uzkuri masina ta kojele minimaliai i apacia nusileidzia ir i virsu kyla ciut ir taip pastoviai. Nes pvz anksciau ten nuo 2tkst apsuku jausdavau kai prie sedynes trauk. O dbr toks jausmas lyg turbo nepilnai veikia
tddiguru
Dalyvis
Posts: 441
Joined: 2015 11 08 , 11:02
Vardas/Pavardė:: Vaidas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Molėtai
Contact:

Re: Turbo

Post by tddiguru »

Oj ne, tada tau kojele bus uznesta. Turi vaiksciot gazuojant/metant apsukas labai greitai. Aplamai vaziuojant, variklis turetu labai greitai reaguot i gazo pedalo paspaudima. O jei tarkim ramiai vaziuoji ir apie 2k rpm (nuo 2 begio) staiga numyni tapke iki dugno, turi greitai maksimalu momenta duot. Valyk kojele ir sparnuote, kad atlaisvint ir susigrazinti trauka.
Jei nugesintai isvis nepajudi su pirstais, tai tada tikrai ragas ten pas tave :D
Del galinio siurbliuko nesupratau. Stovi 2 jie TDDi- galinis mazasis (dar kitaips vadinamas pakelejas) ir pagrindinis, auksto slegio kuro siurblys variklio skyriuje.
Na siaip gali nuimti vakuumo linija nuo aktuatoriaus (kur gumine/plastmasine zarnele) uzsimauna uzvestam varikliui ir pridejus pirsta ziuret, kaip stipriai traukia ora. Taip pat i oro filtro deze eina toks storokas guminis zarnokas - ji irgi nuimk ir paziurek, kaip stipriai traukia ant laisvu apsuku.
Cia profilaktikai labiau, gal kas ir su vakuumo sistema blogai - ta prasme per silpnas, gal kur itrukimas yra. Jei ne tai iskart bus uznesta sparnuote. Foto ikelk ir bus aisku :D
Justukas
Dalyvis
Posts: 49
Joined: 2017 12 18 , 20:17
Vardas/Pavardė:: Justas Norbutas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Pilka
Location: Siauliai
Contact:

Re: Turbo

Post by Justukas »

Dbr ryte buvau uzkures vaiksciojo ta kojele, o kai laikai gaza atsidaro ir stovi, bet va tolygiai laikant gazo pedala 2tkst apsuku vaiksto tos apsukos tarp 2.1 ir 19. Ten 5 min taip pagazavau ta kojele stovi vietoj ir melyna duma mete o atjungus ta turbos vakumo zarnele prikisus pirsta jokio oro netraukia, ir dar prie oro filtro dezes ta didesne zarnele irgi nieko, cia kazkur ora nutruksta? Ir dar pastebejau pliusas klemos ziauriai ikaites buvo.
tddiguru
Dalyvis
Posts: 441
Joined: 2015 11 08 , 11:02
Vardas/Pavardė:: Vaidas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Molėtai
Contact:

Re: Turbo

Post by tddiguru »

Pliusine akumo klema kaista tai del dideles varzos arba del saugiklio kazkurio. Tikriausiai oksidavesi bus izeminimo taskai variklio skyriuje ar pacios klemos-gnybtai. Kai kaista, pereik su pirstais per visus saugiklius (prie pat batarkes kur yra, kitas salone- kur virs pedalu apdaila. Arba galima tik ta maza detuve isimt ir taip ranka pasieksi tuos saugiklius. Detuve paprasciausiai issitraukia smarkiau patraukus) - iskart pajausi, kad kazkuris bus karstas. Jeigu viskas ok, nekaista nei vienas - tai su klemom bus, gal + laido vidus ten realiai oksidavesis ar papuves. Dazna problema tokiu metu senom masinom.
Siaip turejo kazkiek ora traukt vakuumine valdymo zarnele. Jei isvis nieko tai tau masina kaip buka butu, be turbinos. Pradetu traukt tik virs 3.5k rpm :D .
Tai gal bus kazkur itrukusi vakuumo linija, per kur pabega dalis jo ir nepilnai valdo sparnuote. Zodziu ner cia ka tusciai kalbet, eini ir ziuri ar kur itruke ar kas. Paprasciausiai sek nuo kojeles zarnoka su proziku kokiu ir detaliai apziurek. Linija eina i vakuumo solenoida link greiciu dezes. Pas mane buvo ne karta truke del amziaus - linija lyg is kokio ABS plastiko - kvailai padaryta, Su amzium ir del nuotalinio karscio buvo truke labai nepatogioje vietoje - teko jungti is daliu. Trukus masina paliko kaip buka - be turbinos, vos vos begejasi. Kadangi kai vakuumo nera visai, sparnuote stovi pilnai atidaryta - prie didziausiu apsuku tik pradeda uzputinet del to ir jokios traukos nera nuo, tik nuo milzinisku apsuku.
Melyni dumai atskira tema, pirma sitas nesamones tvarkyk.
Ir ties 2k rpm EGR megsta durniuot jeigu pas tave neuzglusintas del to siek tiek kinta apsukos + karkia jei pasiles variklis kaip ir pats pastebejai kai rasei cia anskciau. Nekreipk demesio i situos :D
Justukas
Dalyvis
Posts: 49
Joined: 2017 12 18 , 20:17
Vardas/Pavardė:: Justas Norbutas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Pilka
Location: Siauliai
Contact:

Re: Turbo

Post by Justukas »

Gerai ryt reiks ziureti. O taip turiu 2 metus jau tai pakeiciau plaukiojancia sankaba, siurbliuko prie galinio rato, ir veleno skyva jis su prabuksavimo mova jis sudege man ir dirzeli sudegino. O tai ejo kai laikroduks. Del egr pries men uzglusinau nes buvau pravales ir vel strigo tai uzglusinau. Ir kai glusinau pastebejau kad toj vakuminej zarnelej jau buvo sratukas ikistas o tuos ploksteles nebuvo net. Ka galiu pasakyt kaip jai uzein ateini ryte uzsikuri vaziuoji ein kaip priklauso, o buna kartais tokia tupa. Ir dar pastebejau variklio kompas visas slapus matyt vandens ar dregmes gaun
Justukas
Dalyvis
Posts: 49
Joined: 2017 12 18 , 20:17
Vardas/Pavardė:: Justas Norbutas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Pilka
Location: Siauliai
Contact:

Re: Turbo

Post by Justukas »

Dar apie generatoriu buvau skaitinejes, smart kazkoks cia stovi. Sake irgi gali itakoti trauka ta prasme gazo pedala.
tddiguru
Dalyvis
Posts: 441
Joined: 2015 11 08 , 11:02
Vardas/Pavardė:: Vaidas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Location: Molėtai
Contact:

Re: Turbo

Post by tddiguru »

Nusipirkai tokia ir tiek. Del EGR: EURO3 varikliui uztenka uzblokuot vakuumine linija (ji valdo EGR voztuva. Sratuka ikisi uzgesintas varikliui) ir viskas, Tai jau ir buvo padaryta.
Variklio kompas slapias ? Kas cia per bajeriai, Zinai, kur jis stovi ? Jei taip, tai ten dregme gali patekt tik per salono oro filtra bei priekinio lango sandarinimo apatine juostele. Zinoma MK3 problema. Pagooglink, daugybe INFO apie sita problema.
Generas irgi gali itakot, bet tu juk parasei, kad turbos kojele itartinai vaiksto.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests